Zwanger worden vanaf augustus 2017

Nou ... ik ben bang dat mijn kans verkeken is voor deze keer . Ik heb inmiddels nog meer bloedverlies . Nog niet helderrood , maar echt wel behoorlijk wat donkerbruin en iets meer roodachtig sinds vanochtend .. er moet nu wel heel wat geks gebeuren mocht ik toch zwanger zijn. Jammer wel . Het is dan toch wel een lichte teleurstelling en dan begrijp ik nu inderdaad des te meer wat ze bedoelen met dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Voelde zoveel wat ik normaal niet voel . Mocht het er vandaag doorheen komen heb ik nu een cyclus van 26 dagen . Vorige maand was het 28  . Dan zou het over een week of 2 ronde 2 worden en heb ik in ieder geval de testen niet voor niets gekocht ? Ik hou jullie uiteraard op de hoogte .. ? 
 
Wat jammer Mebi! Ik begrijp heel goed dat het een teleurstelling kan zijn, stiekem hoop je toch echt wel op een positieve test in je handen uiteindelijk..
Je hebt wel een korte cyclus, stiekem wel fijn, hoef je niet zo lang geduld te hebben hihihi... 
Echt heel bizar inderdaad hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden! Ik geloof dat iedereen hier nu wel allerlei vage en gekke klachten zal hebben.. 
 
Nou Kiki inderdaad zeg . Je hebt zeker gelijk. Heb eens een tijdje wat zitten lezen op de verschillende topics maar er zijn idd heel veel vrouwen die best een heel lange cyclus hebben .. en bij mij is ie nooit langer dan 28 dagen . Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht , maar idd scheelt het heel veel met de tijd die je moet wachten . Ik laat het uiteraard weten als Mn menstruatie er echt is . Nu is er nog steeds een mini sprankje hoop haha 
 
hoe lang is jullie cyclus dan gemiddeld of is dat moeilijk te zeggen omdat je bijv net met de pil gestopt bent ??? 
 
Xxxx Mebi
 
Haha ja houd ons maar wel op de hoogte hoor! Spannend!
Ja heel veel vrouwen hebben een erg lange cyclus vooral na het stoppen met de pil.. Ik heb eerlijk gezeg geen idee wat mijn cyclus zal zijn. Ik hoop zo dat hij gewoon normaal zal zijn,maar sit is mijn eerste maand zonder de pil dus ik kan er echt nog niks over zeggen! Daarom is het ook heel moeilijk om nu mijn eisprong uit te rekenen, ik ben maar uit gegaan van een 28 dagen cyclus, maar wie weet duurt hij wel langer en is mijn eisprong ook veel later.....
 
Hallo meisjes,
 
Ik lees ook gezellig mee. Hier ook sinds Augustus gestopt met de Nuvaring en na de eerste menstruatie via app bijgehouden geklust op de vruchtbare dagen... Ik zou aankomende vrijdag ongesteld moeten worden. Man, man wat spannend...! Kussen onder de billen methode ook gebruikt dus wie weet of het geholpen heeft. 
 
Gisteren wel menstruatie achtige buikpijn en pijn in de benen gehad. Nu sinds vanochtend geen klachten meer en geen bloed te vinden. Innesteling misschien? Hoop doet leven zegt men maar stiekem zegt een stemmetje in mijn achterhoofd dat het nooit zo snel raak kan zijn. 
 
Ik ga jullie volgen en hopelijk volgt er hier geen menstruatie. Als een vrouw iets wil moet het ook gelijk nu hè!? 
 
Liefs
 
Carlijn 
 
Hai Carlijn, gezellig dat je mee kletst!
Haha en als een vrouw iets wilt is er inderdaad maar weinig geduld hahaha! Ik duim met je mee! Blijft spannend!
Vanmorgen toen ik op stond on de voordeur open te doen kreeg ik ineens een goede steek in mijn rechter lies.. Nog nooit gehad, moest zelfs even stoppen met lopen vanwege de pijn! Hebben meerdere dit wel eens gehad? Schrok er een beetje van ?
 
 
 
Carlijn ; gezellig dat je mee kletst. Het kan innestelings pijn zijn. Komt vaak voor bij vrouwen. We duimen voor je! 
 
Kiek; zulke steken zijn echt herkenbaar voor mij. Vanochtend ook een enorme steek, rechts onderin. Hopelijk dat daar niks op gang gaat komen voor de NOD. Nog even geduld dames. Dan kunnen we testen!!!! spannenddddd
 
Moeten jullie trouwens ook abnormaal veel naar jet toilet? Ik merk dat wel echt de laatste dagen. Ik ga nu zo'n 10 keer op een dag ?
Veder heb ik vind ik zelf niet echt symptomen. Als ik het vergelijk met wat ik in mijn opleiding als kraamzorg heb geleerd. Merk ik alleen verschil met naar het toilet gaan. Maar ik moet ook toegeven dat bij mijn vorige zwangerschap ik echt helemaal niks voelde en nervens last van had. Dus het kan altijd nog iets goeds zijn. 
 
 
 
Terug
Bovenaan