Zwanger worden - vanaf juli 2017

<p>Goedemiddag,</p><p>Ik heb 3 weken geleden mijn Spiraaltje laten verwijderen en ben benieuwd of er dames zijn die, net als ik, momenteel proberen zwanger te worden.</p><p>Ik heb geen idee hoe mijn cyclus zal zijn, heb al dagen last van menstuatie-achtige klachten maar ben nog niet ongesteld geworden.</p><p>Iemand ervaring of gewoon zin om mee te kletsen?</p>
 
<p>Hoi Lie-ke!</p><p>Welkom! Mijn vriend en ik zitten deze maand in poging 2 voor ons 1e kindje! Vind het allemaal zo spa nend! Jullie ook voor eerste kindje? Spannend ook om te zien hoe je cyclus dalijj weer op gang komt! Ik ben benieuwd! Vind het ook erg fijn en gezellig om ervaringen te delen :)</p><p>Groetjes!!</p>
 
<p>Hoi Lieke!</p><p>Welkom, en. Wat spannend! Veel succes hoor!Wij zijn zelf al 9 maanden bezig om zwanger te worden en hebben helaas 5 weken geleden een miskraam gehad.</p><p>Zit nu op dag 32/33 in mijn cyclus maar deze is altijd erg onregelmatig. Heb gelezen dat het 4-6 weken duurt voor je menstruatie weer komt na een miskraam dus ik kan vanaf volgende week woensdag testen!</p><p>veel succes!</p>
 
<p>Hey Renee, ik heb 2 kindjes (dit wordt dus de derde) en heb me voorgenomen om er niet zoveel mee bezig te zijn (het zwanger worden) maar merk nu toch dat ik dat wel doe;-)</p>
<p>Spannend, de eerste:) Super leuk! <br />Was jij hiervoor aan de pil? Iets gemerkt van de hormonen?</p>
<p> </p>
 
<p>Spannend Mali Mali! En wat verschrikkelijk, een miskraam! Heb het zelf ook ooit gehad en was na 4 weken weer zwanger.</p>
<p>Hopelijk snel weer een wondertje in je buik, kan me voorstellen dat het wachten lang duurt als je 9 maanden bezig bent.</p>
 
<p>Jeetje mali-mali wat vervelend! Hopelijk woensdag een positieve test! Spannend hoor! Ik ben vanaf mijn 14e aan de pil geweest en slikte die altijd een paar strips achter elkaar door. Tot ik vorig jaar in september het gevoel had dat ik in de stopweek niet meer "echt" ongesteld werd. Toen ben ik gestopt. Ik voelde me toen na een paar weken echt zooo relaxed! Alsof ik alles veel beter aan kan enzo haha. Best gek! Vanaf eind mei besloten dat we nu voor de eerste gaan en dus niks meer gebruiken. Heb wel vanag het stoppen van de pil een regelmatige cuclus gehad. Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn maar dat lukt me echt voor geen meter! Veel succes meiden!         </p>
 
<p>Jaa een heel nare ervaring indd! Oh na 4 weken al! Dat klinkt mij goed in de oren haha! Had jij bij je vorige zwangerschappen al vroege symptomen?</p><p> </p><p>En ook ik zou er niet te veel mee bezig zijn had ik met mezelf afgesproken .. Maarja....</p>
 
<p>Ik kom me hier ook melden :) wij hebben eind maart de condooms in de kast gelegd, was al jaren gestopt met de pil! En had 29 april en positieve test helaas bij de 1echo bleek het om een lege vruchtzak te gaan wat gewoon doorgroeide... Met 9 week de miskraam in gang gezet en nu net na 39 dagen mn eerste menustruatie weer gehad die enorm rommelig verliep! Dus we kunnen vanaf deze maand weer een poging doen</p><p>Super spannend! Hoop dat t weer snel lukt, en dangoed! En ook ik had me voorgenomen er niet te veel aan te denken ... Haha</p>
 
Terug
Bovenaan