Zwanger worden - vanaf juli 2017

<p>Oh jee Iris, wat vervelend ook, zo'n ervaring!</p><p>Je hebt je zo verheugd op de zwangerschap en dan zoiets:-(</p><p>Ik denk dat iedere vrouw, of ze nou aan de eerste of zesde begint, er mee bezig is! Als je het eenmaal wilt en besloten hebt dan duurt wachten gewoon te lang en is de onzekerheid niet fijn!</p><p>ik hoop voor ons allemaal dat t wachten niet te lang duurt maar ga er toch maar rekening mee houden;-)</p><p> </p>
 
<p>Hoi! Nee, geen ervaring mee.... dus ben tzt benieuwd naar jouw ervaring;-)</p><p> </p>
 
<p>Fijn zo..ervaringen uitwisselen :) jeetje vervelend Iris! Ik ga voor ons allemaal duimen!! Ik heb deze maand ovulatie testjes gedaan omdat ik nieuwschierig was. Mijn 1e positieve was op dag 18..best wel laat dus! Maar wel fijn om te weten. Ik had de dipsticks van sensitest..super fijn en helemaal niet duur!! Volgende week dinsdag of woensdag mijn NOD en dat wachten vind ik zoooo lang duren! Wanneer hebben jullie je NOD en wanneer willen jullie testen? Eerst NOD afwachten? Of al iets eerder testen? </p>
 
<p>Lieke ja dat denk ik ook! Eerst dacht ik nou t kan wel.even duren en was ik er minder mee bezig dan nu omdat we t natuurlijk zo snel al zwanger waren! Wat ik niet verwachte daarom is de wens alleen maar sterker geworden</p><p> </p><p>Ik gebruik geen ovutesten vanaf welke dag kun je daar t beste mee beginnen?</p>
 
<p>Ik lees aandachtig mee met de ervaringen met die testen:)</p><p>ik heb geen idee wanneer ik ongesteld moet worden, ik voel vanalles dus t zal eerdaags wel gebeuren denk ik! Misschien ook maar goed, dan heb ik een datum vanaf waar ik kan gaan rekenen.</p>
 
<p>Hallo allemaal,</p><p>Ook ik ben sinds kort gestopt met de pil. Ik verwacht aan alle voortekenen dat ik gewoon ongesteld word deze week.. maar goed iig het gevoel dat het dan allemaal nog goed werkt na jarenlang pil gebruik , hopende voor iedereen dat het niet te lang meer hoeft te duren voor een positieve test! </p><p>Ik twijfel nog een beetje over ovulatie testen , wilde het eerst gewoon afwachten echter nu we er serieus mee bezig zijn kriebelt het ook wel heel erg ! </p><p>Benieuwd hoe jullie de testen ervaren ! </p>
 
<p style="text-align: left;">Ik heb ook de testen van Sensitest. Ik begin er altijd rond dag 11 van de cyclus mee. Helaas heb ik een erg onregelmatige cyclus dus ben soms wel 2 weken aan t testen. Kon er wel de klok op gelijk zetten dat als ik eenmaal een positieve ovu test had, ik precies 14 dagen later ongesteld was.</p><p>Ik weet nu nog niet wanneer m'n NOD is maar houdt de 6 weken aan. Heb overigens nooit voor NOD getest</p>
 
Terug
Bovenaan