Zwanger worden - vanaf juli 2017

<p>Misschien toch wel handig, die testen;-)</p>
<p>Eerst eens even wachten wanneer ik voor het eerst weer ongesteld word! Ben heel benieuwd, kan nu voor geen meter van mijn lichaam op aan.</p>
 
<p>Haha nee, het lichaam is zo onvoorspelbaar als wat! Hopelijk testen we allemaal snel positief! Met een ZWANGERSCHAPSTEST!</p>
 
<p>lieke niet echt ik ben al jaren gestopt met de pil :) dus voor ons was het simpel gewoon de condooms weer in de kast...</p>
<p>mali mali dat is best lang dat je dan aan het testen bent! ik weet niet of ik nou zou gaan testen of niet t lijkt me ook wel wat stress geven , ik denk dat ik het gewoon zo probeer! het is voor ons officeel dan ook nu de 2e ronde eigenlijk... gewoon regelmatig klussen en zien of het raak is! zo hebben we het ronde 1 ook aangepakt en toen was het direct raak.... vind het wel super spannend!</p>
 
<p>Nee, ik had ook geen symptomen voordat ik ongesteld werd. Was elke x weer een verrassing.</p><p>nee wij testen ook niet meer als dit setje op is! We klussen toch alleen als we zin hebben.. positief of niet</p>
 
<p>mali mali denk dat dat ook wel zo prettig is anders word het zo gespannen allemaal! manlief had gelezen dat om de dag klussen wel goed was! hahaha dat zag die wel zitten :p maar dat lijkt me zeker niet haalbaar een hele maand!</p>
 
<p>Haha nee voor mij ook niet!! Overigens hoef je trouwens alleen tijdens je vruchtbare periode om de dag te klussen dus als je bijvoorbeeld een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, heb je rond de 14e dag je eisprong en de paar dagen ervoor tot 2 dagen erna zijn je vruchtbare dagen!</p>
 
<p>ja mijn cyclus was altijd 30 dagen soms iets minder heeel soms wat langer! dus dan zou je vanaf dag 12 tot dag 20?? actief moeten klussen? ik moet zeggen dat ik het zo verwarrend soms vind! nouja we gaan het zien probeer het maar wat los te laten.</p><p>mn man rookt ook af en toe wat mij zooo frustreerd! denk ik van stop er nou even mee want goed zal het vast niet wezen... hoe is dat bij jullie?</p>
 
Terug
Bovenaan