Zwanger worden vanaf oktober

Hallo dames,
Ik sluit me graag bij dit topic aan. Mijn vriend en ik zitten in ronde 1 voor de eerste. Erg spannend allemaal! Ik ben al een jaar geleden gestopt met de pil, maar heb een zeer onregelmatige cyclus. Vandaar dat ik gebruik maak van ovulatietesten om in de gaten te houden wanneer ik een eisprong heb. Vanochtend was de test positief! Dus extra spannend en de komende 2 weken geduldig afwachten! 
 
Dag dames 
even een update , helaas al bijna 2 maanden niet gemenstrueerd. Ik kan dus ook niet weten wanneer me eisprong is zonder te testen. Maar heb afgesproken met me zelf en me vriend dat we niet gaan testen of temperaturen. Het komt als het komt. Toch vorige week even de dokter gebeld en me verhaal uitgelegd. 2 keer een test gedaan negatief maar nu na 2 maanden bijna nog niet gemenstrueerd. Al moet ik zeggen dat ik de afgelopen dagen elke keer beetje krampen heb. Maar veder voel ik me super goed ! Wel veel puistjes maar denk dat dat komt door het ontpillen. Heb wel in de agenda gezet dat ik volgende week even een test ga doen want ik ken iemand die was ook niet ongesteld geworden 2 maanden en in die 2 maanden toch zwanger geraakt. Ik probeer me er zo min mogelijk mee bezig te houden maar het frustreerd dat je gewoon niet ongesteld word ! 
 
Liefs m 
 
Hey M
Dat is erg vervelend zeg! Ik hoop dat je snel wijzer bent. Het wachten en niet weten kan je behoorlijk op je humeur werken. Wel goed dat je er met je huisarts over kan praten. Ik had ook erg veel krampen en puistjes na het stoppen met de pil, dat weet ik nog goed!
Ik heb al eens gebeld naar onze geneticus met de vraag hoe ver het onderzoek staat. Hij was druk bezig en hij ging mij terug bellen. Ik hoop dat we deze week meer weten. Zit nu in mijn vruchtbare periode dus tenzij die man morgen belt met goed nieuws zal het voor november zijn. 
Grtjs J
 
Daar ben ik weer ! Goedemorgen ..
gisteren ben heb ik toch een test gedaan over 5 dagen zou ik eigenlijk moeten menstrueren. Ik zag dat die negatief was dus heb hem in de prulleba gegooid. Een paar uur later kwam ik thuis en ik haalde hem toch voor aller zekerheid de uit en wat denk je ? Een licht streepje. Ik compleet in paniek na de dokter gegaan. Daar zou ik deze ochtend na toe moeten voor een bloed test. Na dat ik bij de dokter was geweest heb ik cb gehaald. En was die negatief. En vanochtend weer negatief. Ik ga de dokters afspraak afzeggen want ik schaam me kapot. Ik snap het niet je voelt je toch niets voor niets anders ? Snel weer vergeten en me de niet meer zo druk om maken. 
Liefs m 
 
Hee meiden,
Mijn nod is maandag, teminste dat denk ik, ik ga uit van de eerste dag van mijn miskraam. Ik wou er niet teveel mee bezig zijn, maar dat ben je toch he, als je zonder anticonceptie vrijt. Ik hoop dat ik nog een poosje kan wachten met testen.
Spannend allemaal! 
@J heb je al wat gehoord vd gyn?
@M lijkt me heel lastig een onregelmatige cyclus! Waarom niet ff voor zekerheid naar ha? Ik kan me voorstellen dat je je schaamt maar de ha snapt het vast wel!
 
Liefs xx
 
Ladies goed nieuws! 

Geneticus belde dat de testen negatief zijn zo dus niets erfelijk en gewoon dikke pech ? kans op herhaling heel klein en dus gaan we er voor en net op tijd want zit nog net in de groene dagen ?

@M ik zou een mogelijke zwangerschap nog niet uitsluiten er kan nog steeds een streepje komen. Geen bloed geeft moed! Het lichaam is allesinds iets vreems en zeker in de wachtweken!

@Rae spannend het komt in de buurt! Waarschijnlijk voel je al vanalles of net niet. Laat zeker iets weten. 

Wij zijn zo opgelucht en ik hoop dat het snel raak is , ook voor jullie! Morgen is mijn uitgerekende datum en ik denk nog veel meer aan L* nu dat het zo dicht bij komt. 

Groetjes J
 
Dag dames ,
gister waren de krampen niet normaal , ik ben naar de huisartsenpost gegaan omdat ik dacht dat ik letterijk het lootje zou leggen. Zweten , spier wit en oh wat een krampen. Ze hebben daar een test gedaan en weer negatief. De huisarts zei dat er misschien wel een bevruchting heb plaatsgevonden en dat het zich weer heeft afgestoten .. of dat ik gewoon mega last heb van het stoppen met de pil. Ze raden me aan om niet nu zwanger proberen te worden maar wachten tot dat alles weer rustig is en op gang komt. Ik heb mega last van de hormonen en ben alleen maar moe en aan het huilen iemand ervaring mee door het stoppen met de pil ? En gaat dat vanzelf weer weg ? Maandag de huisarts bellen om door verwezen te worden na de gyncholoog want ik weet uit het verre verleden dat ik toen te dunnen baarmoeder wand had en wil weten hoe het de nu voorstaat. Gewoon om alles uit te sluiten en wat geruster te worden. Vandaag ga ik zoveel mogelijk rusten en slapen ..pfff wat een ellende allemaal weer :( 
@ oreoMJL 
fijn dat de testen goed zijn uitgepakt ! En ik hoop van harte dat het snel raak is. ❤️
 
 
@ J wat fijn om te horen, kan me voorstellen dat jullie opgelucht zijn. Sterkte de komende tijd, en wie weet!
@ kijk ik heb ook pil geslikt, geen last gehad van ontpillen. Ik hoop dat de gyn weet of het vd pil komt. Hormonen zijn nasty soms. Sterkte jij ook!
 
I let you know, ik weiger nu al te gaan testen, wel erg moeilijk. Ik merk nog nix, maar had ik toen ik zwanger was ook niet, merk ook nog nix van evt nadere ongesteldheid. Spannend dus
 
Xxx
 
Terug
Bovenaan