Zwanger worden vanaf oktober

Goedemorgen,
Ook ik wil me graag aansluiten bij deze groep. 2 september heb ik een positieve test in handen gehad. Dit was de tweede ronde, super snel en blij dus. 
Helaas is dit een missed abortion geworden en ben ik twee weken geleden gecuretteerd. Ik wilde eigenlijk mijn eerste menstruatie afwachten voor we het opnieuw zouden gaan proberen. 
Nu de curettage twee weken geleden is en er mogelijk dus rond deze periode een eisprong zou zijn, werd ik een beetje ongeduldig.
We gaan het nu dus toch maar gewoon poberen en we zien het wel. Ik ga er niet vanuit meteen weer zwanger te raken.
Ik hoop dat iedereen hier snel geluk heeft! 
 
 
 
Mijn ei was iets eerder dan verwacht’ gelukkig al wel om de dag geklust dus nu wachten tot 6 nov. Deze keer geen 14 maar 20 dagen Whaah. Zo stressend wel een strakke cyclus van 29 dagen maar mijn ei is de ene keer heel laat en dan weer heel vroeg. Gelukkig vind mijn man om de dag klussen geen probleem’ maar ik wordt er een beetje moedeloos van.
 
Een beetje stil vanuit mij kant! Zo druk gehad met werk, maar nu heb ik weekend. Ik zit nog steeds op mijn menstruatie te wachten. Inmiddels dag 32, en verwacht eigenlijk dat die gewoon gaat komen, aangezien mijn vorige cyclus 37 dagen duurde. 
Wachten duur zo ontzettend lang, gelukkig er niet mee bezig en genoeg afleiding. Hoe gaat het bij jullie?
 
Hee dames,
Weer ff een tijdje geleden dat ik iets gepost heb, hoe is het nu met jullie?
 
1dag na mn nod werd ik ongesteld, jammer, maar blij dat mn cyclus weer normaal is na mk.
 
Vrijdag is mn nod, heb nu heel licht bloedverlies. Gelijk in de stress, het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Of vervroegde menstruatie. Afwachten dus. Gelukkig heb ik altijd veel geduld (not) :') 
 
Liefs xxx
 
Spannend rae!
mijn laatste cyclus was 33 dagen dus gelukkig korter dan mijn eerste cyclus! Ik zit nu op de 15de cyclus dag en we hebben het gezellig gemaakt. Nu moeten we dus afwachten. 
Stiekem hoop ik het zo en vriendlief ook. 
 
Dag dames, ben hier even niet geweest. Mijn VBD en verjaardag waren moeilijke dagen. Na de herfstvakantie begonnen met halftijds te werken. Heel vermoeiend maar de juiste keuze! Mijn regels zijn netjea op tijd doorgekomen in oktober en morgen is mijn volgende NOD. Al denk ik niet dt ze komen want heb gisteren en vandaag positief getest! Kan het niet geloven maar ben zo blij. De angstgevoelens probeer ik weg te stoppen want dat helpt toch niet. Woensdag naar de huisarts voor bloed. Spannend.... hoe gaat het met de rest? Xxxx
 
Hai!
Ik ben nieuw dus even kijken hoe en wat. Ik ben 12 oktober gestopt met de pil. 17 november werd ik ongi maar dit duurde maar tot vandaag nog geen 4 dagen dus. Hadden jullie dit ook?
Groetjes 
 
Terug
Bovenaan