Zwanger worden vanaf oktober

@ tuttebel
Waarschijnlijk zat er nog hcg in je lichaam, dit kan nog wel een poosje blijven, hoe langer je zwanger was hoe meer hcg en hoe langer het duurt voordat het uit je lichaam is. Las ik iig;) bij mij was het al vrij snel weer uit mijn lichaam, ik heb 2 weken na miskraam getest, negatief. Vond ik wel fijn om te weten ivm volgende ronde.
Ik denk dat het het het fijnst is om eerste menstruatie af te wachten qua cyclus, maar daar hadden wij het geduld niet voor. Ook zo lastig, omdat je zwanger bent geweest en het het liefst weer wilt zijn
 
Succes dames!
 
@ tuttebel
Waarschijnlijk zat er nog hcg in je lichaam, dit kan nog wel een poosje blijven, hoe langer je zwanger was hoe meer hcg en hoe langer het duurt voordat het uit je lichaam is. Las ik iig;) bij mij was het al vrij snel weer uit mijn lichaam, ik heb 2 weken na miskraam getest, negatief. Vond ik wel fijn om te weten ivm volgende ronde.
Ik denk dat het het het fijnst is om eerste menstruatie af te wachten qua cyclus, maar daar hadden wij het geduld niet voor. Ook zo lastig, omdat je zwanger bent geweest en het het liefst weer wilt zijn
 
Succes dames!
 
Hi allemaal! 
Wij zijn eind augustus gestopt met de pil! In september heel erg last gehad van het ontpillen (heel erg veel hoofdpijn). Na een cyclus van 37 dagen is mijn menstruatie eindelijk begonnen. 
In oktober zijn we dus begonnen met ovulatie testen dus ik ben benieuwd! Lukt het noet dan is volgende maand een nieuwe maand.
 
Hey M Ik weet dat ik na het stoppen met de pil ook echt niet mezelf was. Ik hoop dat de gyn je wat gerust kan stellen.
@Rae spannend zeg! heb je al getest ondertussen? Ik verwacht regels in 8 dagen en word nu al helemaal gek. pfffff
 
Welkom Beautygirl en veel succes xxx
 
Welkom beautygirl!

@J ik heb zaterdag getest, ik kon niet meer wachten ik had gedroomd dat ik zwanger was ;) negatief getest. Vandaag nod maar niet ongesteld maar ook geen zwangerschapsverschijnselen dus ik wacht (on)geduldig even af. Succes met wachten! Heb je de dagen een beetje vol gepland? Gaat de tijd wat sneller :)

 

Liefs
 
Mijn vruchtbare dagen beginnen overmorgen (volgens de app) Kort geleden een miskraam gehad’ en nu kan ik aan niks anders meer denken. Ik hoop zo dat het deze maand raak is. Want die helse 2 weken wachten elke keer’ is zo stressend. Iemand trouwens ervaring met tarwekiemolie ? Ik hoorde dat het bevorderend werkt bij innesteling (of weer zo’n fabeltje)
 
@Rae! damn! Maar geen bloed geeft moed e :) alles kan nog. Verschrikkelijk als je moet blijven wachten. Ja , heb hier en daar iets opstaan , gelukkig want word zo al gek. Je denkt er werkelijk de hele tijd aan, in de douche, auto, winkel, tuin werken, .... aaaa :D Deze nacht wakker om 2.30 nat in het zweet en dan denk je automatisch dat het daar mee te maken heeft lol 
@mama-tje Ik heb het zelf nog nooit gebruikt maar ik zit ook op een engels forum en daar zijn er veel die daar bij zweren. Bij mijn eerste zwangerschap was het raak in de tweede maand, ik ben de eerste dag van mijn regels begonnen met vitamine D, ik had ergens gelezen dat dit voor de innesteling ook zou werken. Geen idee natuurlijk of het echt hielp maar het was dus wel prijs die maand. Mijn vriend nam toen vitamine C.
 
Oke Dankje oreoMJL dan ga ik de poging maar eens wagen. En ik geef mijn man inderdaad ook veel vitamine C’ Maca en haring (wat hij eigenlijk niet lust) maar voor een goed doel. Zelf slik ik al zwanger compleet’ en ik ben van nature al een fruitverslaafde haha dus dat scheelt hoop ik.
 
Terug
Bovenaan