Zwanger worden

[quote quote=10505678]Je lichaam kan je echt voor de gek houden maar ik ben ook niet fit keelpijn moe rugpijn bluhhhh gevoel. We gaan het zien komende week?. Wat duurt dat lang bij jou voor je een positieve ovulatietest heb?
[/quote]Je lichaam kan je echt voor de gek houden.. die hormonen zijn zo flut he
 
[quote quote=10505750]Momofbibi hoe is het met jou?
Nog misselijk ga je nu morgenochtend een test doen? Spannend??[/quote]Jaa wel goed, is voornamelijk in de avond dat ik me beroerd voel. Ik moet morgen ochtend werken dus ga dinsdag denk ik testen ??
 
Vanmorgen negatief getest ? Wel beetje vroeg, moet nog 6 dagen tot Nod en test kon vanaf 4 dagen voor Nod..
Woensdag maar weer testen ?
 
[quote quote=10505984]goedemorgen 
balen dat hij negatief is had je geen early test gedaan?
ik duim voor je dat hij woensdag positief is!!
gr Kim[/quote]Jaa was een early die 4 dagen voor Nod kon. Maar vandaag is 6 dagen voor Nod.. dus denk dat als het raak is hij woensdag pas pakt.
 
Hoe gaat het met jou Kim?

En Bolleke? Al een positieve ovulatie test ?


Hier zo nu en dan misselijk wanneer ik wat gegeten heb en wat buikpijn
 
he spannendc joh je zou toch zeggen dat je harstikke zwanger bent!!
ja hier gaat het goed voel vandaag wel wat kramp kan innesteling zijn 30 nov mijn nod maar dat is met een cyclus van 28 dagen en dat heb ik niet dus het zal wel tussen de 25 en 27 zitten ik ga waarschijnlijk zondat een test doen!
super spannend weer ik hoop het maar wil er niet veel mee bezig zijn anders wordt ik gek.
hou je mij op de hoogte!!
gr Kim
 
Terug
Bovenaan