Zwanger worden

he spannendc joh je zou toch zeggen dat je harstikke zwanger bent!!
ja hier gaat het goed voel vandaag wel wat kramp kan innesteling zijn 30 nov mijn nod maar dat is met een cyclus van 28 dagen en dat heb ik niet dus het zal wel tussen de 25 en 27 zitten ik ga waarschijnlijk zondat een test doen!
super spannend weer ik hoop het maar wil er niet veel mee bezig zijn anders wordt ik gek.
hou je mij op de hoogte!!
gr Kim
 
[quote quote=10506105]he spannendc joh je zou toch zeggen dat je harstikke zwanger bent!!
ja hier gaat het goed voel vandaag wel wat kramp kan innesteling zijn 30 nov mijn nod maar dat is met een cyclus van 28 dagen en dat heb ik niet dus het zal wel tussen de 25 en 27 zitten ik ga waarschijnlijk zondat een test doen!
super spannend weer ik hoop het maar wil er niet veel mee bezig zijn anders wordt ik gek.
hou je mij op de hoogte!!
gr Kim[/quote]Dat zei mijn vriend dus ookal!! Maar even afwachten nog.

Ohh voor jou ook spannend!! Zondag is mijn Nod dus lopen ongeveer gelijk op???
 
wat grappig lopen aardig gelijk spannend he!!
zou super leuk zijn als we samen een positieve test krijgen.
jij gaat woensdag testen?
ik ga pas zondag testen niet eerder.
 
Hi,
 
Nog steeds geen positieve ovulatietest, maar ik heb net eens mijn ovulatietesten terug gekeken en t is zo dat alle strepen ongeveer gelijk zijn, maar dat die van de 12e en 13e iets donkerder zijn met een gedeeltelijk donkere teststreep.
Die van sensitest lijkt nu, ruim een week later, ook veel duidelijker op de 12e.
Dus ik denk dat ik echt de 12e of 13e mn piek heb gehad. Zou ook wel overeenkomen met het gevoel in mn buik en de vloei van de laatste paar dagen...

Op basis daarvan denk ik dat mijn NOD deze zondag of maandag is. Aangezien ik net toevallig bij de Action voorbij liep, heb ik daar dus alvast een test meegenomen ;)
 
[quote quote=10506105]ja hier gaat het goed voel vandaag wel wat kramp kan innesteling zijn 30 nov mijn nod maar dat is met een cyclus van 28 dagen en dat heb ik niet dus het zal wel tussen de 25 en 27 zitten ik ga waarschijnlijk zondat een test doen![/quote]
Hier ook! Al sinds zondag af en toe steken / kramp in mn onderbuik!
Zou een goed teken moeten zijn he:) Had ik vorige maand ook!
 
Hier vandaag 2x overgeven, daarnaast erg misselijk als ik eten heb gehad of koffie heb gehad ? verder erg veel boeren ? en wat zeurderig gevoel in mn buik...

Als ik dit zo bij elkaar opschrijf lijkt het wel griep ??
 
[quote quote=10506253]Hier vandaag 2x overgeven, daarnaast erg misselijk als ik eten heb gehad of koffie heb gehad ? verder erg veel boeren ? en wat zeurderig gevoel in mn buik… Als ik dit zo bij elkaar opschrijf lijkt het wel griep ??[/quote]
Normaal geen last van voor de ongesteldheid? Want anders heb je wel heel snel veel last van zwangerschapssymptomen! Kan wel natuurlijk!... Ohhhh, dat afwachten!
 
Ik had net een dikke, dikke, dikke positieve ovulatietest. Dus we gaan aan de slag? Al herken ik t gevoel in mn buik nog steeds van vorige maand dat t raak was. Dus ik test morgen nog een keer, en als die ook weer knal is, ga ik een zwangerschapstest doen.
 
Terug
Bovenaan