Zwanger worden

Je moet wel iets eten hoor!!
Ik heb mijn testen binnen gekregen die kunnen al met 10 uml urine getest worden die zijn super gevoelig?het is heel moeilijk om niet te testen want je weet ze liggen in de la?misschien doe ik morgenochtend een test om te kijken of er al iets gebeurt.
 
Ja, wel wat eten hoor MomOfBibi! Van niet eten wordt je toch juist ook weer misselijk?
Ik heb ook altijd gevoelige borsten voor mn ongesteldheid. Nu niets, maar mn tepels moet je niet aanraken haha!

ZOndag is ook jouw NOD Kim?
 
Misschien wel een vroege test zondag?:)
Ik wacht mijn ovulatietest vanavond af en als die weer zo mega knalt als gisteren ga ik vrijdag een zw.test doen. Zou dan twee of drie dagen voor NOD zijn.
En als ie gewoon weer negatief is zoals altijd bij mijn ovulatie (1 dag piek), ga ik lekker aan de klus en wachten we twee weken af haha!
 
Ik denk inderdaad dat ik zondag ga testen heeft geen zin om eerder te doen joh. Spannend heb je het gevoel dat je zwanger bent dan?
 
Ik heb ook altijd maar 1 dag een piek hoor dus is niet gek?
Heb jij die van de action? Krijg altijd maar een smiley en dat is het ook. We hebben wel om de dag sex gehad en rond de eisprong ook nou dat is meer dan we normaal doen dus het moet goedkomen zou je deken en anders gaan we door voor december?
 
Nee, ik gebruik die van de Kruidvat. Had net weer een negatieve test. Moest eigenlijk echt helemaaaaal niet plassen, dus heb met moeite genoeg eruit gekregen om de test te doen. Hopelijk beïnvloed dat de test niet.
Nog steeds de hele dag steken in mn onderbuik, maar ik weet nu ook niet meer wat die kwaaltjes allemaal moeten voorstellen.
Anyway, ik ga nu dus uit van NOD over twee weken: 7 december?
Vanavond nog een keer gezellig maken?
 
Terug
Bovenaan