Zwanger worden

Hier ook iemand met de eisprong rond de 14e:) Waarschijnlijk 15e.
Helaas vorige maand een vroege miskraam gehad (4,5 week), dus ik ben al een week met ovulatietesten in de weer omdat ik niks wil missen en ook wil weten of m'n cyclus zich normaal herpakt??‍♀️
Hoe lang zijn jullie al bezig?
 
Ik ben helaas afgelopen zaterdag 6 november ongesteld geworden.. ik heb een vrij lange cyclus van 31 dagen.. dus 22/23 november ovulatie. We gaan er weer voor! Meer dames die een langere cyclus hebben? 
 
Vanmorgen de eerste ovulatie test gedaan, lichte streep? dus we gaan aan de bak ?
@bolleke; dit is mijn 3e ronde. En heb al een pracht meisje van bijna 3 jaar ?
 
Wat fijn nou wij zijn intiem om de dag verwacht morgen een positieve ovulatietest smiley?ik heb een zoon van 15 maanden gaat hard. Ik ben benieuwd??
 
Oh wat naar he ik heb ook een miskraam gehad in juli heb al een zoon van 15 maanden. Dit is nu ronde 2 als het goed is morgen een positieve ovulatietest?
 
Dus allemaal op voor een tweede kindje?
Ik moet zeggen dat ik deze ronde de maand errruuuug lang vind duren, en dan zijn we nog niet eens halverwege?
Was voor de verandering eens gaan testen met sensitest, maar die teststrepen zijn echt al sinds t begin zichtbaar waardoor ik echt niet weet wat ik nou moet zien, dus ik ga nu toch maar weer kruidvat gebruiken. Net gedaan en daar heb ik nu een licht streepje. Dus dit wordt een gezellig weekend haha?
 
Jullie ook veel plezier dit weekend! Ben benieuwd wanneer jullie nu echt positief testen.
 
[quote quote=10502831]Ik ben helaas afgelopen zaterdag 6 november ongesteld geworden.. ik heb een vrij lange cyclus van 31 dagen.. dus 22/23 november ovulatie. We gaan er weer voor! Meer dames die een langere cyclus hebben?[/quote]
Ik had tijdens mijn spiraaltje altijd een cyclus van 30 dagen, maar sinds die eruit is weet ik t niet meer zo goed. Ik denk nog steeds 30 dagen, maar had ook twee korte cycli en daarna een hele lange (ter compensatie denk ik?). Daarna vroege miskraam, dus ik ga nu gewoon weer uit van ergens rond de 28-30 dagen...
 
Terug
Bovenaan