Zwanger worden

Ik kan de foto niet (meer) openen, maar afwachten nu MomOfBibi!
 
Mijn sensitest is nog steeds net zo positief zoals de afgelopen week, de Kruidvat test was vandaag iets feller dan gisteren, maar nog steeds niet heftig. Dus ik ga nog ff door met testen...
 
Goedemorgen ik heb mijn smiley eindelijk alleen mijn man was gisteren in slaap gevallen ben ik nu te laat of kan het nog steeds?
 
[quote quote=10503522]Ik kan de foto niet (meer) openen, maar afwachten nu MomOfBibi!
 
Mijn sensitest is nog steeds net zo positief zoals de afgelopen week, de Kruidvat test was vandaag iets feller dan gisteren, maar nog steeds niet heftig. Dus ik ga nog ff door met testen...[/quote]

https://ibb.co/RSh8ycc
 
[quote quote=10503545]Goedemorgen ik heb mijn smiley eindelijk alleen mijn man was gisteren in slaap gevallen ben ik nu te laat of kan het nog steeds?[/quote]
Kan nog steeds toch? Ik weet niet precies hoe die van CB werken, maar ik dacht dat die je meest vruchtbare dagEN aangaf? En sowieso ben je t meest vruchtbaar op de dag van de ovulatie en nog de dag erna?
Dus als je nu aan de klus gaat, kan je nog steeds op tijd zijn. Zeker als je in de afgelopen dagen bezig geweest bent...
 
ja we hebben om de dag sex gehad dinsdag donderdag en dan vandaag en mischien morgen nog!!
ik moet de 28e ongesteld worden afwachten.
wanneer is jou nod?
 
 
[quote quote=10503610]ja we hebben om de dag sex gehad dinsdag donderdag en dan vandaag en mischien morgen nog!! ik moet de 28e ongesteld worden afwachten. wanneer is jou nod?[/quote]
Ik heb volgens mij nog geen ovulatie gehad... Misschien vanavond goed positief of morgen???‍♀️ Maar ik verwacht nod ergens eind nov.
 
Terug
Bovenaan