Zwanger worden

[quote quote=10503676]Maar je had toch super goede ovulatietesten of waren die niet van jou?[/quote]
Nee, die waren van MomOfBibi?
 
Ik heb net weer getest. Mijn kruidvat test was lichter dan gisteren en de sensitest nog steeds net zoals altijd. Dus geen idee nog steeds...
 
[quote quote=10503687] Nee, die waren van MomOfBibi? Ik heb net weer getest. Mijn kruidvat test was lichter dan gisteren en de sensitest nog steeds net zoals altijd. Dus geen idee nog steeds…[/quote]
Nu ineens een lichte bloeding... Ovulatiebloeding?
Heel apart. Nog nooit eerder gehad, dus geen idee.
 
MomOfBibi
hoe is het met jou?
wanneer denk je dat je innesteling is?
hoor het wel. heb morgen mijn eisprong spannend gisteren heel gezeliig gemaakt en voor de zekerheid vanavond nog!!
x
 
[quote quote=10503898]MomOfBibi
hoe is het met jou?
wanneer denk je dat je innesteling is?
hoor het wel. heb morgen mijn eisprong spannend gisteren heel gezeliig gemaakt en voor de zekerheid vanavond nog!!
x[/quote]Goedd, super druk op het werk gehad.
Maar ik denk tussen vrijdag en zondag ergens ??‍♀️

Hoe gaat het bij jou?
 
[quote quote=10504584]goedemorgen Bolleke hoe is het met jou heb je die bloeding nog of is het alweer over. gr Kim[/quote]
Hi,
Nee, t was alleen afgelopen maandag een klein beetje roze bij afvegen. Verder niks meer.
Maar van mijn ovulatietesten snap ik ook niks... Vorige maanden waren ze echt knal en nu nog steeds geen knaller. Misschien dat t afgelopen vrijdag of zaterdag was, niet zo duidelijk als normaal.
Dus ik denk dat ik nog steeds door moet blijven testen, al had ik wel de afgelopen dagen hoofdpijn, menstruatie buikpijn en acne zoals altijd voor een ovulatie.
 
Terug
Bovenaan