ZWANGER WORDEN!!!

vandaag test gedaan stickdip van sensitest gaf licht streepje:) voelde me zo onzeker nog maar test van sensitest mmar toen extra sensitive weer licht streepje.. nog steeds onzeker (stom ey) nog maar zo'n dipsstick weer licht streepje
toch nog maar om clearbleu gegaan... en daar stond het duidelijk zwanger!!!!!!!
wat een raar gevoel krijg je dan zeg.. voelt heel raar. kreeg ineens gevoel kunnen wij dit wel zullen we wel goede ouders zijn enzovoort enzovoort... echt heel apart. maar na test van clearbleu dringt het wel door.. heb zelfs m'n zus laten komen kijken naar testen omdat ik bang was dat ik die streepjes verbeelde...
ben nu echt heel blij vind echt moeilijk om mond te houden want ben zo trots!!!!!!!!!!!!!

wat leuk voor jullie.
leuk dat deze test wel 2 strepen geeft.
hoop voor je dat weinig zwangerschap kwalen krijgt.
geniet er van.
gr marjan

Hallo
Ik klest ook gezellig mee! Wij zijn in juni gestopt en zitten nu in de tweede ronde..
De eerste keer na 27 dagen ongesteld geworden, netjes zou je zeggen, maar deze maand is mijn eisprong ver te zoeken en kan ik m niet vinden met behulp van ovulatietesten.. heel frustrerend!
Afwachten maar op mijn ongesteldheid...
Ik slikte ook microgynon 30 een hele lichte pil maar voel me nu stukken beter zonder pil!

Tot gauw!

Solanum,

Klets maar gezellig mee.
Wat heb je aan je lichaam gemerkt toen je stopte met de pil? Ik heb die pil ook geslikt, ben even moe geweest en had wat last van stemmingswisselingen (nou... mijn vriend eigenlijk haha), maar verder voel ik geen verschil.

Hope,

En hoe gaat het met de ovulatietesten?

gr Bubbles

Hoi

Aantal daagjes weggeweest, vandaar late reactie.
Solanum, gelukkig dat je je nu beter voelt. Ik heb eigenlijk niks gemerkt toen ik met de pil stopte. Voel me precies hetzelfde.

Bubbles, met ovulatietesten gestopt, ga het ook niet meer doen.
Ik heb volgens die testen nooit een ovulatie gehad, maar afgelopen donderdag wel ongesteld geworden na 31 dagen.
Hoe gaat het met jou?

Kus

He Hope,

Ben je in Nederland gebleven of naar het buitenland geweest? Een paar dagen weg is altijd lekker.
Je kan volgens mij ook ongesteld worden zonder dat je een eisprong hebt. Dan heb je wel een folikel, maar geen eitje er in. Wel lastig met al die factoren die van alles kunnen beinvloeden.

Ik heb aleen maar lichte strepen , dus nog geen positieve test gehad. Maar ik koop ze hierna ook niet meer. Misschien als ik straks erg onregelmatig ben, maar als de cyclus constant 34 dgn is dan moet ik maar op "moeder natuur" vertrouwen.

Gr Bubbles

Terug
Bovenaan