ZWANGER WORDEN!!!

Hope,

Je kan toch ook aan je slijm zien wanneer je vruchtbaar bent? Het duurt wel even voor je je lichaam daarin een beetje kent, maar misschien helpt het in combinatie met die ovulatietesten. Ik heb ze ook gekocht en wilde ze deze maand ook gebruiken. Ik zit nu op dag 9 dus misschien test ik vanaf morgen. Staat er bij jouw testen ook dat je 4 uur van te voren niet mag drinken? Dat wordt nog lastig met dat warme weer.

Gr Bubbles

Hoi Bubbles

Ik doe het altijd 's avonds voor ik naar bed ga. Ik heb dan niet zo veel meer gedronken. Overdag doe ik dat wel.

Als ik deze cyclus niet zwanger ben, ga ik het de volgende cyclus wel proberen met wat jij zei.

Heb jij een cyclus van 28 dagen??? Zou idd vandaag beginnen, anders ben je straks te laat. Gister was bij mij het streepje wel duidelijk zichtbaar, maar niet net zo donker.
Ben benieuwd wat het vanavond weer wordt.

Kus

Hope,

Mijn cyclus is 30 en 34 dagen. Ik ben pas in mei gestopt met de pil, dus ik kan er nog niet veel van zeggen. Ik probeer nu wel naar mijn slijm te kijken en dan begin ik vandaag met testen. Goed idee om dat 's avonds te doen.
Jij zit nou al op 24 dagen en hebt volgens de ovulatie testen nog geen eisprong gehad? Hoe lang duurt jouw cyclus?

Gr Bubbles

Hoi Bubbles

En hoe was je test gister?

Ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus duurt. Ik zat altijd op een cyclus van 32-34 dagen. Heb toen een miskraam gehad en 9 weken erna weer ongesteld geworden. Nu zit ik dan op 26 dagen van mijn cyclus. Gister was het streepje weer wat lichter dan ervoor.
Vin het echt zo raar. Had gehoopt op weer een normale cyclus. Nu is het allemaal nog zo'n nasleep van mijn miskraam.
Maar goed.

Kus

He Hope,

Ik zag alleen een teststreep staan, dus negatief. Ik ben benieuwd de komende dagen.
Van welk merk heb jij ovulatietesten? Ik heb ze van mat care. (deze waren in de aanbieding met zwangerschapstesten).
Hoe lang kan zo'n nasleep van een miskraam duren, of is dat bij iedereen anders?
Ik hoop voor je dat je snel een normale cyclus krijgt.

Gr Bubbles

he bubbles

Ik heb ze van sensitest. maakt denk ik niet zo heel veel uit.
Jij zat nu toch op dag 12 ofzo van je cyclus??
Ben benieuwd wanneer het bij jou is.

Dikke kus

Hope,

Ik zit op dag 11 van mijn cyclus, ik had net een licht streepje, maar nog steeds negatief. Hoe was jouw test?

Hoe is het eigenlijk met alle andere dames?
Zijn wij nog de enige die hier kijken?

Gr Bubbles

Hey Bubbles

Volgens mij zijn wij idd de enige ja...hahaha.
Komt denk ik ook omdat dit onderwerp op pagina 4 staat. Ze hadden het beter zo kunnen doen dat het onderwerp met de laatste reactie bovenaan staat, maar goed.

Mijn test was ook negatief, licht streepje.
Misschien is mijn ovulatie ook al geweest of heb ik het niet deze keer. We zien het wel.

Ga je nog wat leuks doen het weekend?? In ieder een fijn weekend.

Kus

Terug
Bovenaan