ZWANGER WORDEN!!!

Marjan,

In het artikel dat Jo geplaatst heeft staat ook dat het zaad wat langer leeft dan we denken en dat de vruchtbare periode ook over een langere periode gaat dan rond dag 14. Afwachten maar, dus jij gaat nou voor je 3e?

Gr Bubbles

het is raar maar waar hihi
de 3de.ik heb heel gehad,dit hoeft niet meer,maar kon me spullen niet weg doen.aantal spullen zijn nu te leen.maar komt weer terug.opeens half jaar geleden begon te kriebelen.zit in een vruchtbaar straat.in die 3 jaar meer dan 10 kinderen geboren.werd opeens saggo en drukte het maar weg,uit eindelijk kwam te het spraken met me man.die schrok dat ik dat niet verteld heb dat het me zo hoog zat.bij hem zat erg hoog omdat ik 2x zware bekken instabiliteit heb gehad.ik ben nu pas van me vorige bekkenklachten af.loop nog steeds bij de fysio.we hebben het met hem besproken.ik heb een verhoogde kans ik ben slank.maar het kan geen kwaad.misschien is het deze keer minder of bijna geen last.zelf ben ik niet nakomertje.vind me werk ook leuk onderhand de kids groot zijn heb je groot deel van je vrijheid terug.nu zit ik er nog.dan gaat ook je leeftijd mee spelen en dat wil ik niet.we hadden op tv gezien dat de kans al gaat zakken vanaf je 30ste.maar moet zeggen dat nu wel heel anders is als de andere 2 x.je kijkt er heel anders tegen aan.je weet al wat je te wachten staat we weten dat ik zwanger kan worden.weet niet hoe ik dat moet uitleggen.
gr marjan

Martine gefeliciteerd!!!

hier nog geen nieuws! morgen weer testen, we zien wel...

liefs

Martine gefeliciteerd!! Spannend allemaal he..
Hihi miss zijn we wel tegelijk uitgerekend. Kan het allemaal nog niet bevatten hoor. Voel ook weinig vandaar..

@ Mommy; ik duim voor je!!! Spannend..

Liefs Jo

Nope!! weer niets, ik ga er ook helemaal niet van uit hoor! dat deed ik zowieso al niet omdat ik net gestopt ben met de pil.
moet wel zeggen dat ik het wat eng vind, ik heb bij mijn 2e zwangerschap een test na 8 dagen gedaan omdat eerder steeds alles negatief was., en dat is een miskraam geworden. dus als het wel zo zou zijn dan heb ik dat gevoel er al weer bij.
ik hoop nu eigenlijk dat ik gewoon ongesteld word!!!
we wachten af! het kan natuurlijk alle 2 nog steeds! ik weet gewoon niet hoe mijn cyclus is blijkbaar! (ontpillen)

liefs

nou vanmorgen eindelijk ongesteld! voor nu een opluchting.
tja moet zeggen dat ik het ook gewoon erg eng had gevonden als het wel "raak"was geweest. deed me dan teveel denken aan de 2e zwangerschap!
nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

liefs

Hoi mommy3

Je weet nu iig waar je aan toe bent. En idd weer een nieuwe ronde!!!
Maar als het wel zo was geweest, moet je het niet vergelijken met je miskraam. Het zal de volgende keer echt wel goed gaan en daar moet je ook vanuit gaan. De kans dat het goed gaat is ook vele malen groter dan de kans dat het niet goed gaat.
Succes met de volgende ronde!!!

Ik ben nog in afwachting. Ben bezig met ovulatietesten. Ben op dag 10 van mijn cyclus begonnen en zit nu op dag 24!!! Nog geen positieve test. Geloof er niet meer zo in. Heb wel al 2x een wat donkere streep gehad, maar niet net zo donker als de controlestreep. Raar allemaal, maar goed. Zien het wel.

Kus

Terug
Bovenaan