het is raar maar waar hihi
de 3de.ik heb heel gehad,dit hoeft niet meer,maar kon me spullen niet weg doen.aantal spullen zijn nu te leen.maar komt weer terug.opeens half jaar geleden begon te kriebelen.zit in een vruchtbaar straat.in die 3 jaar meer dan 10 kinderen geboren.werd opeens saggo en drukte het maar weg,uit eindelijk kwam te het spraken met me man.die schrok dat ik dat niet verteld heb dat het me zo hoog zat.bij hem zat erg hoog omdat ik 2x zware bekken instabiliteit heb gehad.ik ben nu pas van me vorige bekkenklachten af.loop nog steeds bij de fysio.we hebben het met hem besproken.ik heb een verhoogde kans ik ben slank.maar het kan geen kwaad.misschien is het deze keer minder of bijna geen last.zelf ben ik niet nakomertje.vind me werk ook leuk onderhand de kids groot zijn heb je groot deel van je vrijheid terug.nu zit ik er nog.dan gaat ook je leeftijd mee spelen en dat wil ik niet.we hadden op tv gezien dat de kans al gaat zakken vanaf je 30ste.maar moet zeggen dat nu wel heel anders is als de andere 2 x.je kijkt er heel anders tegen aan.je weet al wat je te wachten staat we weten dat ik zwanger kan worden.weet niet hoe ik dat moet uitleggen.
gr marjan