zwanger zijn op je 50 ste

hallo ,kan je op je 51 ste nog zwanger zijn,ik ben nl deze maand 10 dagen overtijd,ik gebruik geen voorbehoedsmiddel en menstrueerde elke maand nog,tot deze maand mijn menstruatie weg bleef
 
Volgens mij geef je zelf al antwoord op je vraag. Je  hebt nog een  menstruatie en je gebruikt geen voorbehoedsmiddel.

Gewoon een vraag hoor, maar wat denk je zelf?

Misschien tijd voor een test?
 
Dan zou het kunnen. Vertel eens verder? Hoe voel je je erbij. De broer van mijn schoonzus kwam toen de moeder 46 of 47 was. Zonder problemen. heel gemakkelijke zwangerschap en erg van hun kind genoten, en nu nog.
 
hallo dames

allereerst heel erg bedankt voor je berichtjes
wat ik wil zeggen,ik ben nu dus ruim 10 dagen op tijd elke maand ben ik ''normaal''
gesproken op tijd ongesteld met een cyclus van 28a30 dagen .
10 dagen geleden op mijn NOD geen spoortje van menstruatie .
3 dagen na mijn NOD moest ik naar de wc en bij het afvegen een veegje heel licht roze wat het is weet ik niet het is ook niet meer terug gekomen.

ik heb vorig jaar in dec 07 een menopauze test ondergaan FSH test en die wees uit dat ik nog niet in de overgang was dus ook niet begonnen  de huisarts  raadde me aan om voorbehoedsmiddellen te gebruiken.
 
Aan je naam te zien heb je 2 kinderen. Hoe oud zijn ze?
Als ik jouw was zou ik een test gaan halen. Bij het kruitvat hebben ze 2testen voor 5 euro. Die heb ik ook gebruikt. Dan weet je het en kan je ernaar gaan leven. Ik bedoel; dan weet je wat je wel en niet mag.
 
hallo willemin

hahaa ik ben zelf 25 jaar en deze topic is gestart door mijn moeder  maar ze kon zich niet inloggen vandaar dat ze het op mijn naam heeft gedaan

de gelukkige mamavan 2 ben ik nou ik heb een dochtertje van 4 jaar en ben nu 34 wkn zwanger van de 2e zodoende

 
In een tijdschrift staat wel van een vrouw die op dr 50 zwanger was van een tweeling hihi.
Maar t kan ook gemakkelijk de overgang zijn.
Testen en je weet genoeg.

Groetjes
 
Ik zou denk ik ook gewoon testen. Als je nog niet in de overgang bent dan kan het goed zijn dat je zwanger bent. En misschien is het wel de overgang. Dus ik zou zeggen: gewoon testen dan weet je het zeker!

Laat je even weten hoe het afgelopen is?

Groetjes Nathasja
 
Terug
Bovenaan