zwanger zijn op je 50 ste

ook al ben je niet in de overgang, toch kan je lichaam daarop alvast wat vooruit lopen door steeds onregelmatiger of anders ongesteld te worden....... zou dus ook goed kunnen.
 
Hoi gelukkige mama, grappig dat je voor je moeder schreef. Heeft ze al getest. Dan zijn jullie samen zwanger. Dat moet wel heel raar zijn. En jouw dochter zegt dan: Oma, heeft een kindje in haar buik en mijn mama ook. lijkt me heel speciaal.
Vroeger fietste ik met mijn moeder en mijn broertje van toen 3 zat acherop bij mijn moeder en een voorbijganger zei: leuk he? bij oma achterop de fiets. We hebben erom gelachen en zijn altijd allemaal gek met hem geweest alleen mijn oudste zus schaamde zich wel een beetje dat ze nog een broertje kreeg. Die was toen 17.
Hoe vind de moeder het, als het zo is?
 
Dames,

Ik heb het vermoeden dat jullie vreselijk in de maling worden genomen! Ze zegt zelf al dat haar moeder dit heeft gedaan. Volgens mij is het gewoon een geintje. Ik weet het wel zeker zelfs.
Tuurlijk zou het best kunnen maar dit is gekheid, denk ik!

Wel een goeie trouwens.

Groet Jolanda
 
jo04 berichtje voor jou

het is wel degelijk misschien wel grappig voor je maar zulke dingen komen nou eenmaal voor in de wereld !!

ben je zelf zwanger?? verklaard dan een heleboel je hormonen misschien????

voor alle andere ''NORMALE'' dames nee we weten nog niets het is afwachten dus   en bedankt voor jullie berichtjes
 
trouwens jo04 knap van je dat je het 100% zeker weet kan mij zelf niet herrinneren dat ik jou ken!

misschien kan jij je bezig houden met andere dingen waar je 100% zeker van bent? is maar een tipje hoor
 
Terug
Bovenaan