zwanger zijn op je 50 ste

Zo! Gezellig forum hier! Wat een agressie. Over hormonen gesproken. 'Normale' mensen (je eigen woorden) gaan in zo'n situatie naar de dokter of doen een test. Ik dacht echt dat dit een geintje was.  Was ook helemaal niet verkeerd bedoeld.  Maar goed, geniet van jullie zwangerschap en ik hoop  dat het voor je moeder goed afloopt, wat dan ook de wensen zouden zijn op haar vijftigste.

Groeten, Jolanda  

 
@jo04: ik dacht ook dat het een geintje was hoor!
Als ik 50 was en ik zou tien dagen overtijd zijn dan zou ik eerst eens een test gaan doen. Dan weet je toch veel meer in plaats van dat je zwangere dames gaat laten speculeren over een eventuele zwangerschap!
Maar goed, blijkbaar moeten we deze vraag dus heeeeeeeeeeel serieus nemen, whoehahahahaha.

Ik denk dat ze niet zwanger is.
 
Als dit geen geintje is:  welke volwassen, verantwoordelijke vrouw van 50/51  (ze weet zelf niet hoe oud ze is) gebruikt er  nou géén voorbehoedsmiddelen terwijl ze nog een menstruele cyclus heeft?? Is niet erg verstandig, wel? Moet de jongere nu de oudere generatie seksuele voorlichting gaan geven? Lijkt me omgekeerde wereld. Ikke nie snappe hoor... Ik neem dit bericht dus idd niet serieus, maar dat is mijn bescheiden mening.
 
hihihihihi!

Ik zeg HUH????
En sluit me tevens meteen aan bij de bescheiden mening van Kaleigh........
Moet niet gekker worden in deze wereld: moeder worden op je 50ste moet iedereen voor zich weten, maar waarom hier de vragen stellen en mensen beledigen als je in de tijd die je hier aan hebt besteed op dit forum al 600 keer een test had kunnen doen..........
ikke niet begrijpe....

Fijne avond!!!

Groetjes Rimke
14+4 weken
 
Hallo, zat net iets terug te lezen, en vroeg me af, hoe het ermee zou zijn......... Weten jullie al meer, of heb ik iets gemist. Kijk nl. niet iedere dag, maar was wel nieuwsgierig............Wie weet het antwoord??? Groetjes en een fijne zwangerschap aan jullie allemaal Wendy mv Bas, Iris en Thijs
 
Hoi Jolanda, volgens mij had je het bij het goede eind. Heb in de tussentijd een extra topic voor haar geopend, maar daar reageerd ze niet op. Ik ben hier niet zo heel vaak, dus heb ook bij een van haar topics een reactie achter gelaten, maar ook hierop geen reactie. Dus of ze wilt het niet meer met ons delen, of een vroege 1 april grap. Wel vind ik dat iedereen een eerlijke kans verdiend, maar als er nergens op gereageerd word, ga ik wel heel erg twijfelen aan haar eerlijkheid, sorry hiervoor, maar als je een topic opend, en mensen tonen interesse in de situatie, en er wordt vervolgens gewoon gereageerd.....zo ben ik niet opgevoed. Wens jullie een fijne zwangerschap Wendy
 
Hoi!

Ik had ook zo nu en dan nog even nieuwsgierig gekeken. Ik reageer eigenlijk bijna nooit ergens op maar ik dacht echt dat het een grap was. Het was ook helemaal niet de bedoeling iemand te beledigen. Maar goed, ik heb dat al aan haar uitgelegd. Heb ook gezien dat je een topic voor haar had geopend maar geen reactie kreeg. Mocht het toch zo zijn dat wens ik ze ook het allerbeste. Ben zelf 37 en na een jaar KIE behandelingen en de eerste IVF nu zwanger van ons tweede kindje. Vond zelf dit jaar zwanger worden de grens wat mijn leeftijd betreft. Stel dat het waar is, bij 50 zwanger, hoeveel risico loop je dan op een gehandicapt kind? Overigens is eventueel downsyndroom voor ons persoonlijk geen reden tot afbreken van de zwangerschap. Maar goed, ieder zo zijn mening en laten we dat respecteren! Leuk dat je gereageerd hebt.

Geniet van je zwangerschap!
 
ach joh maak je niet druk, 'dit is weer zo'n meisje wat aandacht probeert te trekken!
Ik bedoel ze negeert je gewoon compleet, had ook je reactie gelezen op haar topic.
Wel reageren op volgens mij oelie1 en niet op jou, kinderachtig hoor.

En kom op zeg! ik vin het echt sneu gedoe. zwanger zijn op je 50ste???Nee want ik gebruik geen voorbehoedsmiddelen enz enz wat een dom gedoe!!
Als het echt zo is (wat ik zeeer betwijfel)   vind ik het echt een sneu actie.
hoe oud moet je tegenwoordig zijn?? ik mag nagaan dat je op je 50ste echt wel weet dat je zwanger kan raken als je niet voldoende beschermt bent en toch sex hebt.  
Dus ga je lekker even bezig houden met andere dingen, stom gedoe!


Ja sorry hoor, k ben niet op mn bekje gevallen en zulke dingen mogen gewoon gezegd worden. dan moet je maar niet zo'n topic openen!

 
Terug
Bovenaan