Zwanger!!!!!

Hé meiden,

Bedankt voor de lieve reacties! Daar word ik zo mogelijk nóg blijer van!
Tuurlijk blijf ik hier ook lekker meekletsen, veel te gezellig hier! Bovendien ben ik over kwaaltjes altijd snel uitgepraat, haha. Hoe meer aandacht je eraan besteedt, des te erger wordt het. Dit in tegenstelling tot praten over Esther: hoe meer ik haar knuffel en over haar praat, des te meer ga ik van haar houden!

Groetjes,

Eveline

ps: Veerle, jouw tijd komt ook echt wel hoor! Wie weet gaan we alsnog samen naar het februari-forum? Ik zal voor je duimen! En voor Kari en Daphne natuurlijk.

Heej,
dat februariforum ga ik echt niet halen hoor. Ben net ongi-af zeg maar. Dus nu weer vrolijk verder voor nr. 2.
Maar ehhh, ik ben helemaal niet nieuwsgierig.... hoe kan het dat jij precies weet dat het 4 weken en 1 dag is?
Groetjes Veerle

Het is toch gewoon tellen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie? Of denk ik dan te naïef?

Nou ja, we hebben afgelopen maand ook maar 2x gesext  en dat was op 2 opeenvolgende dagen dus mijn eisprong moet wel toen of vlak daarna geweest zijn. Dus heel veel zal het dan toch niet meer verschillen.
Als ik daarvan uitga, dat ik 1 of 2 dagen na het klussen mijn eisprong had, was dat trouwens rond de 14e dag van mijn cylcus, wat betekent dat die weer regelmatig aan het worden was. Maar dat mag de vk verder uitzoeken, haha!

Ben jij alweer enigzins regelmatig?

Terug
Bovenaan