Zwanger!!!!!

hoi Eveline

Gefeliciteerd hardstikke leuk. Ga er lekker van genieten, je 2e zwangerschap gaat zoveel sneller voorbij aangezien je er al 1 hebt, voor je het weet is het februari , dus probeer er toch lekker van te genieten

gr Kim

Hey meis,

Wat leuk zo snel al weer zwanger!!!

Gefeliciteerd hoor en lekker genieten!!!

Hoop je ook snel te volgen eind deze maand als ik nog niet ongi ben ja je leest het goed ga ik weer eens testen!!!

Fijne zwangerschap!!!!

Liefs Sandy

gefeliciteerd meid..
lekker genieten hoor..
zelf zou ik ook wel nog een keer willen en zo snel mogelijk (heb altijd gezegt dat ik mijn kinderen snel achter elkaar wou) maar dat is beetje moeilijk in mijn situatie dus ben hier beetje jaloers...:S
Ben je niet beetje bang om weer te bevallen??
het is nog niet zo lang geleden   bij mij staat alles nog zo vers in het geheugen...

xxx sylvia

Hoi Sylvia,

Nee, ik ben niet bang voor de bevalling. Die van mij was een eitje, die gun ik jullie allemaal. En ze zeggen dat een 2e kindje makkelijker gaat. Het enige waar ik bang voor ben is dat het dan zó snel gaat dat de vk of mijn man niet op tijd thuis is. Dat ik alleen beval met een huilende Esther op de achtergrond of zo... Dus daar ga ik de vk maar even van tevoren over inlichten, dat het snel kan gaan.

Kan me voorstellen dat het moeilijk is: een kindje willen maar dat dat praktisch gezien nog even niet lukt. Sterkte daarmee!
Oh, en wat ik me nog afvroeg. Jij hebt toch een tijdje nog rondgelopen met vloeien en toen echo's gehad enzo? Hoe is dat eigenlijk afgelopen?

Groetjes,

Eveline

hoi,daar ben ik weer ff.had net in t andere topic gelezen dat je na een lange cyclus toch na 28 dagen positief testte.goed man!!!mijn vorige cyclus was 56 dagen  en ik zou nu in mn vruchtbare week moeten zitten.ik hoop maar dat ik over 2 weken duidelijkheid heb.of ongi of zwanger..maar niet weer zo als de vorige keer.toen dacht ik zelfs een positieve test te hebben.die clearblue is ook zo gevoelig,dat een flinterdun grijs lijntje na een uur mij valse hoop gaf.maar daar trappen we natuurlijk niet meer in he.
nou meid,geniet van beide wondertjes!!!
groetjes kari

Terug
Bovenaan