Jaja, er zit straks vrijwel exact 13 maanden tussen: Esther is van 17 januari en dit kindje komt dan zo rond 19 februari. Als het niet eerder komt, want dat deed Esther ook.
Het is ook echt een beetje onwerkelijk... Heel gek dat ik zwanger ben én dat Esther er is. Net alsof ik die weer in zou moeten leveren om zwanger te kunnen zijn, hihi. Maar ik vind het wel helemaal geweldig! En tijdens mijn eerste zwangerschap had ik zo'n behoefte aan baby'tje-knuffelen. En nu heb ik Esther lekker al om mee te knuffelen! De vorige keer ging de tijd zoooooo langzaam, die 9 maanden leken wel 9 jaar. Ik verwacht dat de tijd nu sneller gaat, nu ik Esther heb om voor te zorgen. Wel heb ik een nieuw zwangerschapsboek (van week tot week) besteld en ga ik weer naar zwangerschapsgym o.i.d., om ook bij deze zwangerschap bewust stil te staan.
Maar eerst maar eens duimen dat alles goed blijft gaan, want het is natuurlijk nog wel heel pril! En als ik dan weer van alles lees op het zwanger-forum, dan lopen de koude rillingen soms echt over mijn rug.
Liefs,
Eveline