Zwanger!!!!!

Oh ja? Ik ben er echt weer helemaal uit, ook al wil ik weer zwanger worden. Vorig jaar zat ik helemaal in dit soort dingen en wist ik het precies, maar nu niet. En dat wil ik ook lekker zo houden voorlopig. Toen was ik heel onregelmatig en met lange tussenpozen ongesteld. Nu al 2x om de 4 weken. Dus ik ben benieuwd of dat sneller resultaat geeft.
Groetjes Veerle

Oh...gefeliciteerd zeg...

vergeet niet te genieten he, want dat is een stuk lastiger bij nr 2....
ben even kwijt wanneer esther ook al weer is geboren...hoeveel tijd zit er straks tussen??? Vast niet meer dan een jaar en anderhalve maand he....hihi

groetjes Yvonne

Hoi Evelien,

Van Harte Gefeliciteerd!!! Wat leuk dat je alweer zwanger bent!
Het is echt heel leuk hoor om 2kindjes vlak na elkaar te hebben!  

groetjes Mieke

Hoi Eveline!

Van harte gefeliciteerd echt heel erg spannend lijkt me. Hoe is dat nou, voor de tweede keer zwanger zijn? En dan zo kort op elkaar? Het lijkt me bijna voelen alsof Esther weer terug in je buik gekropen is, vooral als je "het" over een tijdje weer voelt schoppen...
Is het net zo een bijzonder gevoel als de eerste keer? Of heb je zoiets van, straks gaat dit gebeuren, en daarna voel ik me waarschijnlijk zus en zo... Ik ben zo nieuwsgierig hoe dat is joh! Ik hoop dat je er veel over vertelt hier op het forum.
Toevallig had ik het gisteren met mijn zusje over opnieuw zwanger worden toen ik las dat hij het was dus hoop dat je onze nieuwsgierigheid een beetje kan temmen.
Gefeliciteerd ook aan je man en dochter he!

Groetjes, Bebek

Jaja, er zit straks vrijwel exact 13 maanden tussen: Esther is van 17 januari en dit kindje komt dan zo rond 19 februari. Als het niet eerder komt, want dat deed Esther ook.

Het is ook echt een beetje onwerkelijk... Heel gek dat ik zwanger ben én dat Esther er is. Net alsof ik die weer in zou moeten leveren om zwanger te kunnen zijn, hihi. Maar ik vind het wel helemaal geweldig! En tijdens mijn eerste zwangerschap had ik zo'n behoefte aan baby'tje-knuffelen. En nu heb ik Esther lekker al om mee te knuffelen! De vorige keer ging de tijd zoooooo langzaam, die 9 maanden leken wel 9 jaar. Ik verwacht dat de tijd nu sneller gaat, nu ik Esther heb om voor te zorgen. Wel heb ik een nieuw zwangerschapsboek (van week tot week) besteld en ga ik weer naar zwangerschapsgym o.i.d., om ook bij deze zwangerschap bewust stil te staan.

Maar eerst maar eens duimen dat alles goed blijft gaan, want het is natuurlijk nog wel heel pril! En als ik dan weer van alles lees op het zwanger-forum, dan lopen de koude rillingen soms echt over mijn rug.

Liefs,

Eveline

Terug
Bovenaan