ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Goede morgen meiden!!

Mama30!!
Wat spannend dan weer, even alleen samen met de kids!! Wat heerlijk dat je zoontje zo goed op jullie kleine meid reageerd!! Super!! En wat leuk dat ze al zo op elkaar gaan lijken!!

Lillian!!
Bedankt voor je advies meid!! hihi!! Tsja ik wil natuurlijk zo snel mogelijk een echo!! Ik hoop zo dat alles goed is!!
Ik denk dat het trappelen van je kleine meisje geen kwaad kan!! Maar zoals de andere meiden al zeiden, als je je toch te veel zorgen maakt, gewoon even voor de zekerheid de Gyn of VK bellen!!

Roos!!
He, wat krijg je dan opeens vervelend nieuws!! Bah!! Ik kan mij voorstellen dat je flink bent geschrokken!! Vind het wel een beetje raar dat ze er nu pas mee komen!! Ik denk dat je het  beste op je eigen gevoel kan vertrouwen, want moeders weten vaak het beste wat er is met hun kindje!!

Joyce!!
Ohhh meid!! Heerlijk met verlof!! Nu kun je echt beginnen met genieten!! Ben je nu met 34 weken zwangerschap met verlof gegaan of ben je inmiddels al 36 weken zwanger??

Ikke!!
En jij ook heerlijk met verlof!!! En al druk in de weer geweest met poetsen lees ik!! Ik hoop dat je een paar nachten weer lekker door kan slapen!! Het lijkt mij zo vervelend als je steeds gebroken nachten hebt!!

Nathasja!!
Wat leuk zo'n reunie!! Kun je elkaars kindjes mooi bewonderen!! En natuurlijk was jou meisje de aller mooiste!! hihihi!!
Hoe gaat het met je uitslag?? Wordt het al wat minder??

Sandra!!
Hoe is het bij jullie meid?? Ik moet veel aan je denken!! Vind dit verlies voor jullie zo erg!! Nogmaals sterkte!!

Nou ik had gisteravond toch iets!! Ik had al een dag last van (sorry voor de details) bultjes rondom de vagina en de schaamlippen!! Ik dacht shit, ik heb een schimmel infectie!! Het deed zo'n pijn dat ik gisteravond toch maar even naar de huisartsenpost ben gegaan!! Ik ben daar onderzocht en blijkt dat ik een herpesinfectie heb!! He??? Hoe kom ik daar nou aan??? Had het nog nooit eerder gehad!! Maar omdat ik zwanger was wist de arts mij niet te vertellen of het schadelijk was voor het vruchtje en of er wat aan te doen was!! Werd ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor controle bij de Gyn!! Nou vriendlief en ik dus helemaal in de stress, ik dacht echt van moet ik dit kindje nu ook al verliezen!! Na maarliefst 2 uur wachten in het ziekenhuis, kwam gelukkig het verlossende woord dat het geen kwaad kon voor het vruchtje!! Pffffffffff... Heb nu een zalfje meegekregen tegen de pijn!! Een ander kuurtje was (nu ik zwanger ben) geen optie!!! Nu maar hopen dat de pijn snel verdwijnt!!
Ik heb de Gyn nog even gevraagd en ik mag een afspraak maken voor een echo rond de 6 a 7 weken!! Dus morgen direct maar even bellen voor een afspraak!!

Geniet van het mooie weer meiden?? Ik ga het huis schuren, vriendlief mag verfen!!!

Toedeloe...

Sjors, Meid dat is wel even schrikken. Gelukkig kan het geen kwaad voor het vruchtje en ben je er op tijd bij geweest. Ik hoop dat het snel over gaat. Ik heb in het verleden wel eens een schimmelinfectie gehad en al dat gejeuk is echt geen pretje. Fijn dat je over een paar weekjes je eerste echo mag komen maken. Dat zal je waarschijnlijk iets meer rust geven. Ik hoop dat deze 12 weken voorbij mogen vliegen zodat je wat geruster van je je zwangerschap mag genieten.

We hebben gisteren de box gekocht en we hebben hem gelijk maar in de wonkamer gezet. We hebbennog 4 weken te gaan voor ik uitgeteld ben mar ja dankunnen we alvast een beetje wennen aan de indeling in huis. De katten vinden het helemaal geweldig zolang er een boxkleed in ligt dus wehebben die er maar uit gehaald. Ik vind het zonde als ze die nu al vies maken.

mama30; Fijn dat jullie er zo snel bij waren en dat de spruw nu snel over zal zijn. Had jullie kleine meid er nog niet al te veel last van? En heb jij er last van gehad met de borstvoeding?

quote: Joyce_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2008 10:23:22'));

mama30; Fijn dat jullie er zo snel bij waren en dat de spruw nu snel over zal zijn. Had jullie kleine meid er nog niet al te veel last van? En heb jij er last van gehad met de borstvoeding?

Hoi Joyce,

Nee gelukkig zijn we er snel bij. Ik had wat branderige tepels na de voeding en achteraf klakt ze af en toe tijdens het voeden, is ook een teken van.... Ik had al zo'n vermoeden, ze had al een witte waas op haar tong, en nu zag ik dus ook witte stippies.

Omdat we er op tijd bij zijn hebben we er beide niet zoveel last van gelukkig!

hey meiden

mama 30 ik moest ook maar even naar de huisarts bij mij brand het ook en is rood en assunta klakt ook....?????

joyce gelukkig mocht je een zalfje...maar hoe kom je er nou aan dan?
nog 4 weekjes jeetje wat vliegt de tijd....

gister hadden we de condeleance...wat een verdriet.....ik heb dik een kwartier met de weduwe in mijn armen gehuild en de zoon die er bij was was duidelijk in shok....geen emotie geen reactie niks.....en de andere zoon moet het nog gaan beseffen.....het is zo onwerkelijkl allemaal....en het verdriet is zo intens.....vandaag om 10.30 nemen we nog een keertje afscheid en daarna om 11.30 wordt hij begraven....

Hoi San,

Wat een verdriet....Het leevn is soms zzo oneerlijk! Veel sterkte....

Wat betreft de spruw...Bij spruw zie je een witte waas op je tepel en op het tongetje van je kindje. Als het rood is bij jou dan moet je eerder denken aan een ontsteking...

Maar ook dan is het handig om er even naar te kijken.

Heb mijn eerste ook 8 mnd gevoed, dus vandaar mijn reactie.

Zelf heb ik het idee dat ik de kleine af en toe al begin te voelen! Ben morgen 15 weken. Is dus wel erg vroeg! Maar de placenta ligt dit keer wel aan de achterkant!

Groetjes van mij

Sandra; Veel suces vandaag et het laatste afscheid. k hoop dat die familie genoeg tijd neemt om te rouwen want het is  wel een hele schok. En ik denk dat je in de war bent met Sjors. Ik heb geen infectie. Maar als je denkt dat Assunta misschien ook last heeft van Spruw dan zou ik wel even langs de huisarts gaan.

Mama30, Vervelend als je branderige tepels hebt. Lijkt me heel onprettig met voeden. Ik hoop dat het nu snel over is met de medicijnen van de dokter.

Mamaroos; Wat een wonder toch als je je baby voelt in je buik he? Het is inderdaad wel vroeg al met 15 weken mar aan de andere kant is het natuurlijk wel je tweede kindje en ze zeggen dat je het dan eerder kan voelen.

We hebben gisteren de klossen onder het bed gezet. Nou ik heb nu een springplank nodig om in bed te komen. Echt niet fijn. Ik ga wel even een opstapje erbij zetten want het bed is nu 80 cm hog. hahaha. We hebben een boxspring die al extra hoog was en de klossen zijn jammer genoeg maar in 1 maat te verkrijgen.

Hoe gaat het met de rest an de meiden?

hey Joyce, slaap je op stand meid!! Gek he, het is idd wennen. Maar oh zo makkelijk voor straks voor jezelf na de bevalling!!

Hoe is het gegaan sandra vandaag??

Hier is de spruw al weer bijna weg, gaat echt super snel, nu waren we er ook zeer op tijd bij natuurlijk!!!

Hey meiden, hebben jullie misschien een idee ?? As woensdag zijn we 4 jaar getrouwd en wilde ik eigenlijk iets halen voor mijn lieve man... maar weet niet wat. Zat te denken aan een leuke hanger voor aan de ketting of zo, iets wat onze 2 kinderen uitbeelden of een hanger met een gedachte... maar kan zo niets vinden. Misschien hebben jullie wel andere ideeën?? gewoon een kleinigheidje. Voor zijn verjaardag krijgt hij straks een portret foto van onze 2 kids.

Misschien willen jullie met me meedenken??

Hoe is he tmet de rest van de meiden?? Sjors gaat het al beter?? enne al afspraken gemaakt???

Terug
Bovenaan