ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Hey Dames,

We hebben het er steeds over om alleen nog te gaan kletsen op de site van www.forumjunkies.hyves.nl  maar is iedereen het daar ook mee eens?

We zijn er allemaal lid van volgens mij en het is inderdaad wat persoonlijker. Zo kan ook niet iedereen meer meelezen en kan je het ook opvrolijken met wat foto's.

Groetjes Joyce

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie medeleven met het verbrandde huis van mijn ouders. Ze zijn zo goed als alles kwijt, foto's, sieraden, alle kleding. Echt een ramp. Mijn broertje is geadopteerd en woont nog thuis, dus al zijn foto's waren ook nog thuis. Gelukkig zijn er 3 fotoboeken bespaard, maar toch ontbreekt er een heleboel. Zijn 1e foto met mijn vader in het vliegtuig naar Ned. bv. en die kan je gewoon nergens meer terughalen, want mijn ouders boeken zijn allemaal weg. Gelukkig zijn ze erg positief ingesteld en kijken ze vooral vooruit. Vandaag zijn ze bij de gemeente geweest mbt nieuwbouw en daar zijn ze gelukkig heel meegaand. Nu moeten ze afwachten wat de verzekering uitkeert bij wat ze terug willen bouwen. Zelf had ik ook wat dingen bij hen gestald, ivm onze verhuizing komend jaar. Zo ziet ons huis er wat minder vol uit. Ik moet dus ook onze eigen verzekering nog inlichten, maar daarvoor moet ik eerst achter wat prijzen van spullen aan, die ik kwijt ben. Ik had net wat Sint kadoos gekocht... en onze ski's, slee, kinderstoel, campingbedje, mijn naaimachine (met de leuke roze stof voor gordijnen en dekbed voor mijn oudste dochter en toebehoren), etc. Hopelijk krijgen wij ook nog wat terug van de verzekering, aangezien het allemaal vrij nieuw was en recent bij mijn ouders geplaatst. Na al het geregel de 1e week, kwamen wij thuis ook weer in wat rustiger vaarwater. Werd ik 's avonds ook weer moe tijdens de laatste voeding, helaas. En moesten we het huis helemaal schoonmaken... want we hadden een bezichtiging. We zijn erg benieuwd of ze het kopen. Waarschijnlijk durven ze het ivm de crisissen nu, niet aan, en willen ze eerst zelf het eigen huis verkopen. Heel hard duimen maar.

Iris doet het eigenlijk hardstikke goed. Ze slaapt regelmatig door tot een uur of 7 in de ochtend, maar dan ben ik vaak wel tot een uur of 12/half 1 met de laatste voeding bezig. Mevrouw neemt de tijd... Ze is ook wat meer wakker en erg vrolijk, dat scheve lachje maakt ons erg vrolijk in deze bittere tijd. Helaas zijn er dan nog 2 kinderen in huis, die juist de nachten dat Iris doorslaapt... er uit komen, ivm allerlei onzinnige dingen... Maar ja, we wilden er zelf 3, dus we mogen niet zeuren. 's Avonds heeft ze veel last van krampjes, heb haar net weer slapend in de box kunnen leggen, op haar buik, want dan heeft ze er minder last van.

Als het meezit, zal ik nu weer wat vaker kijken op deze site of op de hyves. En de volgende keer zal ik weer op iedereen reageren. Ben erg benieuwd wie er nu als eerste bevalt. Degene met de laatste loodjes, kop op met de zware momenten, maar geniet nog lekker van het getrappel in je buik, want als het kindje er eenmaal is, zal je dat missen!!!

Groetjes en tot de volgende keer! Mira

hey meiden

zoals jullie al hadden gelezen zijn we meer aan t hyven jullie mogen mij toevoegen hoor!

ik heb t de laatste tijd erg druk gehad en niet altijd hier meegelezen

maar mira nog heel veel sterkte met je ouders

lilian hoe is t meid?

sjors hoe voel je je?

joyce de eerste keer weer ongi ..... nee niet gezellig

natsja weer aan t werk....

ja alles gaat gewoon weer door!

groetjes sandra

Hoi Hindi, Je bent nog de enige die niet meekletst op ode site van Hyves. mdat je niet zoveel aanwezig bent op het forum hou ik het topic nog een beetje hoog. Hopelijk vind je het leuk om ook mee te kletsen en meld je je snel aan.

Huh??? Hoe kan dat nou, ik klets al de hele week mee! Zien jullie mijn berichtjes niet??? Schrijf hele verhalen, haha... Laat maar ff weten, want ik snap er niks van!

Terug
Bovenaan