ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Lilian, Zwanger zijn is een sport op zich hoor!!! Dus 's avonds lekker met de voeten omhoog en jezelf laten verwennen. Laat Rene maar lekker die vermoeide benen masseren.

Heeeee!

Ik ben er ook nog hoor!!

Ik ben veel actief op hyves en daar spreek ik Sandra en Joyce vaak ff-ies.
ja, Lilian.... de laatste weken komen eraan en dus ook de ongemakjes. Ze horen erbij meid! Neem ze voor lief, laat je verwennen....... je mag er nu gebruik van maken hahaha.
Nog even en hebben jullie jullie meisje in jullie armen. Hierop hebben jullie heel lang gewacht. Ikvond het altijd (de 2 keer dat ik zwanger ben geweest) heel bijzonder om de 32 weken grens over te gaan. Mocht er nu iets zijn, mag ik gewoon in het dichtbijzijne ziekenhuis bevallen. En niet meer naar een UMCG of AMC .
Genieten meid!!! Tijd van wassen en niets doen is aangebroken!!

Hier alles ok, Jolijn heeft vannacht 7!!!! uur geslapen. HEERLIJK!!!! de 1e keer in 12 weken dat ik 7 uur slaap heb gehad!!!

Verder is ze 6060 gram en 60 cm, gisteren naar bureau geweest. Lang leve de Borstvoediing he, oef! Ze zijn super tevreden en zelfs vind de arts het ruisje luider klinken, dit betekend dat het gaatje kleiner is geworden. Wij houden maar gewoon ff de kinderarts aan. Voelt net ff wat vertrouwder....

Sjors, Johanna hoe is het met jullie????

Tot snel!!

ps, zullen we met z'n allen wat acief worden op hyves?? wat vinden jullie???

Hoi dames.

Even de lijst erbij

Uitgeteld:
Johanna, 28 jaar, uitgeteld 8 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, uitgeteld op  28 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:
Johanna: 07 - 11-08 controle verloskundige
lilian:   18-11-08 comtrole bij gyn.
Mamaroos:
Sjors:
Simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08 juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas ja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)
17 september, Zoë, Dochter van Joyce
25 september, Iris, dochter van Mira (ikke)
10 oktober, Laura,   Dochter van José (Jossie)  geboren bij 31 weken 6 dagen  

Zo even alles aangepast.

ja lilian wat gaat het allemaal ontzettend snel he.
Nog maar 8 weken!!! Zo denk ik er nu ook over.

Aankomende maandag hoe fik nog maar vier weken. Ikzelf ben drie weken tevroeg geboren. Dus zou het zo kunnen gebeuren!!
Maargoed alles is tot nu toe rustig, totaal geen krampjes alleen soms eens een harde buik als ik teveel doe.
Slapen gaat redelijk, meeste last heb ik van mijn ribben en zuurbranden

Morgen meot ik weer voor controle bij de verloskundige. Kindje was twee weken geleden al ingedaald. Bloeddruk is altijd wel goed, dus verwacht geen rare dingen.
heb nog wel veel vragen.
Ik wil in het ziekenhuis bevallen:
Moet ik nu ook nog een bed bestellen?? (ons bed kan neit op klossen)
wanneer meot ik verloskundige bellen (bij weeen of als de vliezen breken)??
Bij hoeveel cm ontsluiting ga ik naar het ziekenhuis.

Weet iemand van jullie dat misschien of zou het verschillen?

Lilian ook succesn emt de laatste loodjes!!

Groet jo

He Joh,

Grappig he, op een gegeven moment ga je echt aftellen! Dat begint bij mij ook nu al een beetje!

Ook als je in het zieknhuis wilt bevallen moet je officieel je/een bed op klossen hebben. De kraamzorg kan je zelfs weigeren als je het niet hebt!
Het is dus niet alleen nodig voor de bevalling, maar ook voor je kraambed.

Als het goed is krijg je van de vrl uitgebreid info over wanneer je moet bellen. Als je vliezen breken moet je kijken of het vruchtwater helder is. Als je kindje is ingedaald is er niet zoveel aan de hand. Als het overdag is kun je de vrl bellen. 's nachts hoef   dat niet. Als het vruchtwater groen is moet je wel direct bellen. Als je kindje niet is ingedaald moet je plat blijven liggen, omdat anders de navelstreng kan uitzakken.

Verder doe je het begin van de ontsluiting altijd thuis. De verloskundige komt af en toe kijken hoe het gaat. Zij bepaalt het moment dat je nar het ziekenhuis kunt. Volgens mij is dat bij een eerste kindje meestal als je 6 a7 cm ontsluiting hebt.

Groetjes!

Johanna, Nog maar 4 weekjes. Jij bent zelf dus te vroeg geboren. In hoeverre lijkt je zwangerschap eigenlijk op die van je moeder? Wie weet ben je volgende week al wel mama. Begin je het je al een beetje te realiseren?

Lilian, De laatste loodjes meid. Nog even een paar weekjes werken en dan leker genieten van je rust.

Gisteren is de dame van Felicitas op bezoek geweest met de babydoos. Nu weet ik dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken maar wat als er nu niets in de doos zit??? Echt waar. Er zat een klein proefmonstertje sudocreme in, maandverband en een lepeltje die verkleurd als het te heet is. O ja en wat tijdschriften. Nou ik had dus echt verwacht dat het een leuke doos zou zijn met spulletjes voor de baby. De vrouw was ook wat geirriteerd omdat ik niets wou kopen. Ik wou een boek even doorkijken maar daar had ze al geen tijd meer voor want ze was al 50 minuten bij me, zei ze. Nou ja zeg wat onbeschoft. En toen zei ik dus dat ik het boek dan ook niet zou nemen en toen zei ze nou kijk er dan ook niet in want het boek moet ik nog wel verkopen. Onbeschoft he?! Ik koop gewoon niets ongezien dus pech voor haar.

Hoi meiden,

sorry dat ik heel lang niets heb laten horen! Het is nu ook echt teveel om op iedereen te reageren. Maar ik moet zeker Jossie nog even feliciteren met je dochter Laura! (klopt toch? Doe het even uit mijn hoofd :D)

Hier verder drukke weken achter de rug. Ik ben vorige week begonnen met werken, Nienke heeft inmiddels al 3 midden- ooronstekingen aan beide oren gehad, was gister jarig en heb gewoon heel veel te doen! Ik  ben  wel een beetje blijven lezen en ik las dat jullie het contact ook op hyves hebben. Lijkt me leuk als ik er ook aan mee mag doen :D Doen jullie dit op de hyves van de junkies of gewoon op eigen hyves pagina's?

Nou meiden, ik hoop dat ik weer meer tijd vind om te reageren!

Groetjes Nathasja

Madellief/roos en Natasja LEUK om van jullie te horen!!! Die drukte kennen we hoor natasja! Niet te filmen af te toe!
En die oorontstekingen, Yoran heeft ook al zooo veel gehad, toen hij 1 jaar en 9 mnd was zijn zijn neus amandelen eruit gehaald en sinds dien gaat het iets beter.

Johanna, Bed is verplicht op klossen idd, Is voor je zelf ook erg prettig hoor!!! Verder wanneer je moet bellen krijg je informatie van van de vk. Is een heel mooi foldertje van. Misschien heb je m gister ook wel gehad.

Joyce, wat een onbeleefde vrouw zeg?? Ik heb nog niets gehoord. Ik had ff een berichtje gestuurd, ik wilde de bon van Centerparcs. Die zit er ook in toch?? De rest intereseerd me niet helemaal.............en maandverband zit ik niet op te wachten hahahahh....
Hopelijk word ik het niet meer met mijn mirena..... dat blijft ff afwachten he........

he natasja, Sandra en Joyce en ik hebben elkaar toegevoed op onze eigen pagina's, Onze gezamelijke pagina vind ik ook prima, maakt mij niet uit. ALs je me wil toevoegen kun je me wel vinden via onze forumjunckies hyves, ik vind het prima én gezellig! Kijk maar!
Je kan het middels hyves allemala wat persoonlijker maken, fotot's ed. Hier lezen toch heel veel mensen mee.

FIjne weekend meiden!!

Groetjes Loes

PS......we gaan naar Plopsaland in december.............Dat gaat onze zoon prachtig vinden!!!!!!!!

Terug
Bovenaan