ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

jeetje mira!
wat een vreselijk naar bericht
ik wens jouw en je familie heel veel sterkte in de komende moeilijke tijd......

lilian ja erg leuk die babywasjes haha wacht maar tot je je baby hebt en dan mag kje elke dag haha
ja heerlijk bijna verlof!
en jij bent dus bloemiste leuk!

mama 30 ik spreek je zo wel op hyves .....

sjors hoe is ie?

en joh ja de volgende!
spannend hoor!

hier is het lekker druk Assunta gunt ons geen nacht rust....maar verder moet ik niet klagen! het is een vrolijke gezellige meid!
wel ligt mijn oma op sterven ... ze is nu 89 jaar oud ja mooie leeftijd ik weet t ... maar t is dit jaar al de 4de....

ik wordt er een beetje moedeloos van...

verder zit ik meer op hyves dan hier lees wel elke dag mee hoor dus hyven meiden is dat geen optie=

Mamaroos, Jeetje je bent al weer 25 weken zwanger. Wat gaat de tijd toch hard he= Nog 7 weekjes werken en dan lekker vakantie en verlof. Dat komt al heel dichtbij. Wel jammer want dat betekend dat ik weer bijna aan het werk moet. haha balen.

Johanna, Nog maar 5 weekjes. Ik vind het echt spannend vor je. Hopelijk laat je kleine meid je ribben de aankomende weken nog een beetje met rust. Vervelend he? Zo"e zat ook de hele tijd met haar kontje te draaien in mijn ribben.

Lilian, Hoe gaat het met jou kleine meisje in je buik? Is ze nog steeds zo beweeglijk inje buik of wordt het nu al wat minder? Ze krijgt natuurlijk steeds minder ruimte. Maar lekker aan het wassen. Ja als ze er eenmaal is dan blijf je aan de gang met wassen. Ik vraag me soms echt af waar al die was vandaan komt. haha.

Sandra, Wat erg dat je oma op sterven ligt. Ik snap wel een beetje hoe je je voelt want mijn opa ligt op dit moment ook in het ziekenhuis. Ze verwachten ook niet dat hij nog naar huis zal gaan.  Je oma heeft   wel een mooie leeftijd bereikt, maar sterven blijft iets heel verdrietigs.  

Hier gaat verder alles goed. Dochterlief heeft gisteravond voor het eerst geen huiluurtje gehad. Joepie wat fijn. Eergister heeft ze namelijk 3 uur achter elkaar gehuild. We wisten ons even geen raad meer. Nu ben ik even heerlijk van mijn ochtend aan het genieten. Ik lig nog lekker op bed met mijn laptop en de tv aan. Lekker ontbijtje erbij en koffie. Ik blij fhier lekker tot de volgende voeding (+/- 12 uur)

Mama30, Nog even volhouden. Hopelijk heeft Jolijn snel door dat ze 's nachts moet slapen. Het wordt wel vermoeiend he?! Dat vind ik ook. Ik kijk ook uit naar de eerste nacht zonder wakker te worden. Valt het wel een beetje te combineren met je zoon? Die komt natuurlijk al heel vroeg en die heeft dan ook aandacht nodig.

Even de lijst er weer bij!

Uitgeteld:
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, uitgeteld op  28 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:
Johanna:
lilian:  21-10-08    / 04-11-08    / 18-11-08 comtrole bij gyn.
Mamaroos:
Sjors:
Simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08 juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas ja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)
17 september, Zoë, Dochter van Joyce
25 september, Iris, dochter van Mira (ikke)
10 oktober, Laura,   Dochter van José (Jossie)  geboren bij 31 weken 6 dagen  

Nog heel even en iedereen is bevallen. Wat gaat de tijd toch snel vinden jullie ook niet. Alleen misssen we Monique en Ken nog. Mochten ze dit lezen dan wens ik ze veel succes. Hopelijk mogen ook hun volgend jaar hun eerste kindje verwachten.

Nou meiden, Op een hele goede nachtrust. toi toi toi

Even de lijst er weer bij!

Uitgeteld:
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, uitgeteld op  28 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:
Johanna:
lilian:   18-11-08 comtrole bij gyn.
Mamaroos:
Sjors:
Simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08 juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas ja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)
17 september, Zoë, Dochter van Joyce
25 september, Iris, dochter van Mira (ikke)
10 oktober, Laura,   Dochter van José (Jossie)  geboren bij 31 weken 6 dagen  

jaa ik ben er nog hahhahahahha... alles gaat goed ..ik besef me net dat ik OFFICIEEL nog maar 8 wekn moet!!! aaahhggg dat gaat nu wel snel he...

nog 2 weken werken na deze week   en ik begin t werken ook wel zwaarder te vinden ..ook al doe ik t heeeeeeeeel rustig aan hoor!!
savonds voelt mijn buik zwaar aan en ik heb ook al spierpijn in mijn bovenbenen bekken, dit komt omdat ze zwaarder word en mijn bekken gaan anders staan dus je spieren vangen alles op!! en ja dan is t net alsof ik heel hard gesport heb en spierpijn heb hahahha maar dan zonder t sporten hihi.. ik loop ook anders [ok waggelender hahhaha maar probeer n iet te waggelen   dat vind ik zo niks hahah]

sjors hoe is ie?? pc al gemaakt  

johannna   jij bent eerst nog ff voor mij   , hoe is ie?? wat voel jij nou?

joyce   goed bezig hoor om onze topic hoog te houden hihi ...ik probeer wel zo vaak mogenlijk te kijken maar schrijven komt er niet altijd van !

nou tot snel dames xx lilian

Terug
Bovenaan