ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

He meiden!
Ja gezellig he, kletsen we hier weer verder! Ik ben morgen 11 weken alweer! En ik voel me erg goed. Ben niet misselijk geweest, wel erg moe.
Ben nu alweer in de kerstsfeer, raar he, dat we volgend jaar allemaal een kindje hebben rond deze tijd (daar gaan we natuurlijk gewoon van uit)!
Ik heb verder nog niet echt forumjunkies gezien, misschien zitten die op zon maandforum.
En hebben jullie dat geluksgevoel ook al?? Ik vind het heerlijk om in deze gezellige tijd zon leuk geheimpje mee te dragen!!
Groetjes dong

Hey hoi!

Hier ben ik ook!!!

Wat gezellig hier, zo langzamerhand zijn we er allemaal!!!
Hier alles goed, dinsdag ga ik de 7e week al weer in!! Voel nog..."niets", heel af en toe wat weeeig en moe, moe, moe.....!!

Verder nog niets, daarom is het ook nog steeds zo onwerkelijk, we hebben er natuurlijk al 1-tje en het leven gaat gewoon door. Heb jij dat ook Denise? (je hebt toch ook al een kindje??).

Maar verder genieten, wat heerlijk om weer zwanger te zijn, dat het zo maar weer kan....!

Tot snel!!!

BEVALLINGSDATUM:  

Denise, 27 jaar, uitgeteld 3 juli 2008

lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Afspraken:

Denise 17 december, 2e echo + afspraak gyn

Mama 30, 10 december, 1e echo (das morgen!!! Spannend!!)
                              27 december, 1e afspraak vk

he meiden

mama30   wat spannend!! morgen je afspraak met de verloskundige!!!!
ik ga morgen de gyn bellen..hij zij   bij mijn laatste controle van storm en daan   dat als ik zwanger ben dat ik dan maar een afspraak moet maken met 8 weken !! jaa daaag hahhaha ik wil eigenlijk voor de kerst nog langsgaan ..of ok voor oud en nieuw??? hahhahah
ik zeg gewoon dat ik niet weet hoe ver ik ben hihi dom doen ....ik weet precies wanneer mijn ei was he maar dat hoef ik niet et zeggen toch..hihi
ben nu 4 wken   ok dan ben ik 7 weken als ik daarkom voor oud en nieuw..netjes toch ,..toen kreeg ik ook al een inwendige echo voor storm en daantje dus moet   nu toch ook kunnen......?!

ik vind t echt wel leuk dat we hier door kunnen kletsen ......
hoop dat er snel nog wat   meer komen van de junkies   want elke maand 5 he!!..dus ik was de eerste van dec   nog 4 te gaan .........

he ik heb kitty hier nog niet gezien..? zal wel komen ik heb ook een berichtje op de aug mama's achtergelaten....
ben benieuwd hoe 7 dec is verlopen...toen was haar zoontje geboren een jaar geleden he..... toch een moeiliijke dag maar met een nieuwe zwangerschap is t toch iets verlicht denk ik...t is wel heel dubbel,,maar hij zit toch altijd in je gedachten...... dat heb ik ook ik moet een beetje een plekje vinden voor storm en daantje en voor mijn gevoel gaan ze voor hun nieuwe brusje zorgen ..... en ik ben niet zo geest-ig /engelig aangelegd maar toch zijn ze er op een of andere manier altijd bij mij.... dat voelt dan wel weer fijn ......
gisteren nog zoiets moois: toen ik zwanger was van storm en daan   kregen we van mijn schoonmoeder een "schommelmoter"[van lief lifestyle] heel leuk,ze konden er natuurlijk nog niks mee maar ze vond m zo bij ons passen [wij rijden ook moter..nou ja ik bijna nooit ivm regen en kou hahahhh]
maar ok ze had m dus aanbetaald en toen ging t mis bij ons.. dus die moter bleef in de winkel staan...en nu stond ie in de etalage ....
Dat is dus echt k*t he!!! want elke x als wij er langs liepen dan krijg je dat gevoel "die is van storm en daan"!!!! dat voelt echt k*t........en elke x als ik er langs kwam   doet t dan z'n pijn!!!............................
nou gisteren morgen moest rene ff weg......... komt ie 10 min. later terug ...met" DE SCHOMMELMOTER!!!" ikke janken......................
hij had ook precies t zelfde     die was voor ons ..!!!!!   en nu we weer zwanger zijn ...is ie m snel gaan halen ....voor ons   voor storm en daan en hun nieuwe brusje!!!
nou je snapt t   t voelt helemaal goed nu!!!

nou dat was wel weer genoeg voor nu hahahha
xxx lilian

Hé hallo allemaal!!!
Ik had ook een forumpie gestart, maar daar reageerde niemand op , haha. Is nu helemaal naar onder gezakt... Nou ja, maakt niet uit, deze gaat 't goed doen denk ik!!! Als we in kunnen loggen tenminste...
Ik ben vandaag 7 weken en 2 dagen in verwachting. Heb niet veel last van kwaaltjes gelukkig. Af en toe beetje misselijk/weeïg, wel héél moe, zere borsten (en ze groeien nu al!). Zegt m'n man: "Nu zijn ze mooi en groot en mag ik er niet aan komen!" Hihi, nee, hij moet er echt afblijven...
Mag waarschijnlijk pas na oud en nieuw een echo, dan ben uik 12 qweken. We hebben het wel aan heel veel mensen vertelt al... Kunnen gewoon niet onze mond houden! 't Is gewoon ook zo leuk en bijzonder allemaal, helemaal omdat het onze eerste is!!!
Ik ga zo even aan de lijst toevoegen wanneer ik een afsrpaak heb en uitgerekend ben. Tot gauw!
Liefs, Hindi.

quote: mama30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2007 08:53:39'));

BEVALLINGSDATUM:  

Denise, 27 jaar, uitgeteld 3 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Afspraken:
Denise 17 december, 2e echo + afspraak gyn
Mama 30, 10 december, 1e echo (das morgen!!! Spannend!!)
                              27 december, 1e afspraak vk
Hindi 18 december,  1e afspraak vk

Dong, Niesje, Lilian en mama 30,
NATUURLIJK WIL IK JULLIE OOK ALLEMAAL FELICITEREN MET JULLIE ZWANGERSCHAP!!!
Zit alleen maar over mezelf te kletsen, lekker egocentrisch... Hopen inderdaad dat alle andere inmiddels zwangere forumjunkies ook snel hier komen! En alle nog-net-niet-zwangeren snel aan kunnen sluiten!
Liefs, Hindi.

Hindi, mm ik denk dat ik jouw topic over het hoofd heb gezien. Ben ook even afwezig geweest omdat het forum zo verrot werkte. Maar ik vind het erg leuk dat we hier gezellig zwanger kunnen verder kletsen.

Lilian, wauw wat een superlieve actie van rene zeg! Smelt mijn hele hormonale hartje van. Ik heb trouwens ook tegen mijn gyn gezegd dat ik geen idee had wanneer en wat dus kreeg ik ook gelijk een inwendige echo hihi.
Maar het is ook zo'n opluchting dat je een kloppend hartje te zien krijgt.
Op een ander forum waarop ik meeschrijf waren zoveel meiden al afgevallen ik wilde echt even die bevestiging.

Dong, Ik ben ook al helemaal in de kerstsfeer. Wij hebben vanochtend een kerstboom gekocht met allemaal nieuwe ballen. Wij zijn dit jaar voor wit met zwart gegaan, een tikje barok zeg maar. Ben er helemaal trots op haha
Wij schelen niet zoveel trouwens, 4 daagjes volgens mij.

Mama30, bij mij begonnen de klachten een beetje vanaf week 7 en ik vond het de afgelopen weken soms behoorlijk pittig met een kleintje die rondloopt. Maar ik merk dat ik nu langzaam weer wat meer energie krijgt.

Nou Junkies, hopelijk kunnen we hier de komende maanden gezellig verder kleppen!!

Terug
Bovenaan