ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hey lieve zwangere meiden!!!!

te gek zeg! Voel me zo met jullie verbonden hahaha.

Allemaal zomer kindjes, nou ik iets eerder in mei dan! Lijkt nog lang te duren he meiden!!

XXX

Zo....daar ben ik dan.....even op mn werk.

Ik trek het niet meer 's avonds om achter de computer te duiken! Ik ben zooooooooooo moe!!!!!!!!!!! Alles voor het goede doel he! En ik dacht dat ik bijna nergens last van had....na afgelopen weekend is het allemaal begonnen hoor. Ik ben echt de hele dag door kotsmisselijk, en mn borsten zijn gespannen. Dus ja, ik voel me eindelijk zwanger!!! JIPPIE!!!! Maar die vermoeidheid vind ik nog het lastigste. Zit op mn werk me vandaag echt wakker te houden. Hopelijk heeft niemand iets door. 1 collega weet het, maar voor de rest niemand, en dat willen we nog even zo houden.

Gisteren was mn schoonzusje op visite. En ik wilde even koffie en thee zetten, dus ik sta in de keuken, wordt ik me daar op eens draaierig en misselijk. Dacht dat ik flauw ging vallen....Riep snel mn man. Dus die ging het allemaal maar even klaar maken, en ik snel weer zitten op de bank. En zijn dus tegen mn schoonzusje dat ik last van mn maag had. Haha, hopelijk had ze ook niets door!

Ik plaats af en toe even het berichtje, want als iemand me stoort op mn werk, dan moet ik het meteen afsluiten.

Maar goed, verder gaat het wel goed met me. We zijn 7 december doorgekomen. Was emotioneel, maar ook een mooie dag. Er kwamen heel veel herinneringen naar boven. Maar goed, dat is normaal. Mn man was helemaal uit zn doen, en toen ik de foto's van Danny pakte (waar hij normaal niet in durft te kijken), hebben we ze samen gekeken. En eindelijk huilde mn man! Na de crematie van Danny heb ik hem nooit meer zien huilen. Dus dit was toch wel erg goed denk ik. Het moet er toch uit he? Ik merk wel, sinds vrijdag voorbij is, durf ik ook weer iets meer te genieten van mn nieuwe zwangerschap.

MAMA30: Fijn dat je het eerste onderzoek hebt gehad. Is altijd fijn, een bevestiging!!!

En alle andere meiden, we gaan hier maar gewoon weer verder....en hopelijk zullen de anderen snel volgen hierheen.

Ik heb trouwens mn eerste echo 24 december, de dag voor kerst. Mocht het allemaal goed zijn, dan gaan we het met kerst aan de familie vertellen. Spannend!

Liefs, Kitty

hoi allemaal......

mama30 wat gaaf dat je t al gezien hebt!!t allereerste begin wauw!!!! en volgende week weer !!..........hihi ik denk dat als ik eenmaal ben geweest naar mijn gyn. dat ik elke 2 weken op controle mag...want ik heb "de 2e lijn"controle om dat t bij storm en daan mis is gegaan gaan ze xtra opletten [voor zover ze kunnen].

he gipsyd   gaaf dat je ook meekletst hier ..hoe meer "oude bekenden"hahahah hoe beter en ik ben benieuwd wie er nu in dec nog bij gaan komen....?
wanneer moet jij naar vk/gyn en wanneer ben je uitgeteld??

kitty   wat goed dat je man eindelijk zijn tranen weer heeft laten lopen.!!! ja is niet zo maneigen he...rene troost mij ook heel vaak maar echt huilen doet hij ook niet maar we praten er wel heel veel over [voor ons is t zo normaal he...]en hij loopt ook vaak t kamertje nog even binnen...heb je gelezen van önze" moter"!! z'n super schat!!
Maar ik ben blij dat je de dag mooi bent doorgekomen!!   ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen!!..........
en [hahaha] dat misselijk zijn ken ik heeel goed   ik was de vorige x ook vanaf 7 weken hele dagen   misselijk, wat dat duurde 8 weken!!!! maar ik heb t er voor over en jij ook ....m aar toch sterkte met de misselijkheid en de moeheid!!
ga lekker liggen elke middag ff rusten is fijn voor jou en voor je kindje!!

hier alles goed!! en morgen gaan we mijn zusje vertellen...spannend.

xxx lilian

Hi Lilian,

Toch nog maar even een berichtje....ga zo op de bank even tukkie doen ...

Ja, mannen laten die tranen niet snel de vrije loop. Vooral mijn man niet, dat is zo'n opkroppert! Maar vrijdag heeft ie het eindelijk laten gaan, was vast heel goed voor hem.

En wat een lieve actie van Rene zeg! Had het inderdaad gelezen! Zo lief! Kan het me voorstellen hoor, die was voor Daan en Storm, en nu voor jullie aankomende kleintje. I

Nou, tot later!

Liefs, Kitty

Gezellig er zijn al aardig wat zwangere junkies hier.

Kitty en Lilian, ik hoop dat jullie kunnen genieten van deze zwangerschap, het zal een stuk moeilijker zijn om onbevangen er tegen aan te kijken.
Als ik jullie stukjes lees, lees ik naast het grote verdriet ook zoveel kracht om verder te gaan, ik vind dat echt superknap van jullie.
Pffff alleen al de gedachte dat ik Damian (mijn zoontje) zou moeten missen verscheurt mijn hart al, en nu met mijn hormoontjes is door er alleen al aan te denken genoeg om tranen in mijn ogen te krijgen.

Mama30, wat super dat de echo goed was gegaan, en hopelijk krijg je volgende week een mooi kloppend hartje te zien.

Ik voel me opeens sinds gisteren veel energieker en heb opeens ook weer meer eetlust. Aan de ene kant heerlijk om mij weer wat fitter te voelen, maar aan de andere kant ben ik nu stiekem een beetje bang dat het niet goed meer zit.
waaahhh wat kun je jezelf toch gek maken .

Echt héél leuk dit nieuwe forum!!! Er komen er steeds meer bij hè!!! En in ieder geval nog 4 in december!!

Lilian: Lieve man heb jij zeg. Bijzonder om te lezen telkens wat er in jullie leventje gebeurt. Ik hoop dat alles nu goed mag gaan bij jullie!!! Ik vind deze 1e 12 weken ook zo spannend, helemaal omdat je hier zo vaak leest dat een vruchtje is gestopt met groeien met 9 weken of zo, dan denk ik dat 't bij mij misschien ook wel zo zal zijn... Aan de andere kant probeer ik er dan maar aan te denken dat het meestal gewoon goed gaat.

Niesje25:  Weet jij wat zo'n eerste afspraak bij de VK inhoudt? Jij hebt een dag voor mij een afspraak. Ik ben zo benieuwd. Aangezien er nog geen echo gemaakt wordt bij mij, ben ik benieuwd of ze me kunnen vertellen  of het (waarschijnlijk) goed zit.
Wat die energie en eetlust betreft: volgens mij heeft dat niet veel te maken met of het wel of niet goed zit, die hormonen zijn niet in 1 dag uit je lijf toch? (Zei zij die zich ook ongerust maakt over elke scheet...)

Mama30: Gaaf zeg dat je al een echo hebt gehad!!! En volgende week gewoon weer! Ik heb volgende week afspraak bij de VK, ben heel benieuwd.

Kitty26: Jij dus ook moe... Ik heb me vandaag gewoon ziek gemeld, trek het echt niet!!! Lastig dat je d'r ook nog misselijk bij bent, daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar die vermoeidheid, ben geloof ik nog nooit zo moe geweest!!!
Verdrietig maar ook mooi om te lezen hoe je man reageerde op de foto's van Danny. Word er zelf helemaal emotioneel van...

Goed, ik ga maar weer eens een tukje doen ef even TV kijken of zo. In ieder geval even wat eten. Sinds gister heb ik telkens trek in zure dingen!!! Dacht dat dat onzin zou zijn, maar bij mij is het dus toch echt zo! Haha, maar even een hapje maken met augurk. Tot gauw maar weer!

Liefs, Hindi.

Hindi, ik loop tot nu toe nog bij de gyneacoloog. Maar bij mijn eerste zwangerschap liep ik wel bij de verloskundige.
De eerste keer krijg je heel veel informatie, ook moet je veel informatie geven.
Soms gaan ze al kijken of ze het hartje kunnen horen, maar dat ligt er een beetje aan hoelang ze al denken dat je zwanger bent.
Zij kan je dus in principe de eerste keer (meestal te vroeg om hartje te luisteren) niet geruststellen over je kindje dat kan alleen met een echo.
Maar zolang je niet vloeit moet je er toch maar op vertrouwen dat het goed zit.
Al is dat soms verdraaid moeilijk.

Terug
Bovenaan