Ik plaats af en toe even het berichtje, want als iemand me stoort op mn werk, dan moet ik het meteen afsluiten.
Maar goed, verder gaat het wel goed met me. We zijn 7 december doorgekomen. Was emotioneel, maar ook een mooie dag. Er kwamen heel veel herinneringen naar boven. Maar goed, dat is normaal. Mn man was helemaal uit zn doen, en toen ik de foto's van Danny pakte (waar hij normaal niet in durft te kijken), hebben we ze samen gekeken. En eindelijk huilde mn man! Na de crematie van Danny heb ik hem nooit meer zien huilen. Dus dit was toch wel erg goed denk ik. Het moet er toch uit he? Ik merk wel, sinds vrijdag voorbij is, durf ik ook weer iets meer te genieten van mn nieuwe zwangerschap.
MAMA30: Fijn dat je het eerste onderzoek hebt gehad. Is altijd fijn, een bevestiging!!!
En alle andere meiden, we gaan hier maar gewoon weer verder....en hopelijk zullen de anderen snel volgen hierheen.
Ik heb trouwens mn eerste echo 24 december, de dag voor kerst. Mocht het allemaal goed zijn, dan gaan we het met kerst aan de familie vertellen. Spannend!
Liefs, Kitty