zwangere man :-S

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 21:22:37'));

Ja Suusle, even gezellig buurten ahaha. Had je berichtje op hyves gelezen (lief!) en gereageerd hoor!

mmm, ben nu erg nieuwschierig naar de woonplaats, jij ook?

Hey Pip,

Ja had je berichtje al gelezen en weer gereageerd, vandaar mijn opmerking net van HEy jij ook hier! haha
Ja joh, ben super benieuwd, heb al ff gegoogled op dorpen gemeente E, maar kan niets vinden en kan t zelf ook niet bedenken dom he...

EC Jeetje weten jullie het nu nog niet?
Wel traag van begrip hoor, we doen wel heel moeilijk nu
Als bekenden het zouden lezen dan hebben ze onze hinten heus wel door, hahaha.
Helppp dalijk ken ik jullie, hahaha

Gr. Nathalie

JA EC, wie kent het niet hahaha, van cec (toch?). Nou kan ik iig rustig slapen! \

KOm morgen weer hier buurten!

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 21:32:05'));

EC Jeetje weten jullie het nu nog niet?
Wel traag van begrip hoor, we doen wel heel moeilijk nu
Als bekenden het zouden lezen dan hebben ze onze hinten heus wel door, hahaha.
Helppp dalijk ken ik jullie, hahaha

Gr. Nathalie

Jajajajajaja ik geloof dat ik het nu weet hoor! Komt omdat ik die naam nooit helemaal gebruik dat ik daar niet aan dacht, kort het altijd af, is zo lang he!
Nou ik ken je niet denk ik hoor, ken daar geloof ik niemand haha! Wel toevallig zeg, wonen echt heel dichtbij elkaar allemaal! Hoe ver is dat van C af?

Haha ja nu kan ik inderdaad ook rustig slapen, anders had ik me de hele nacht liggen afvragen wat het nu kon zijn!
Maar meiden, ik ga nu lekker mn bedje in, moet morgen weer om 5.15 uit bed, dus mooi op tijd, pffffff. Vriendje is er ook niet vanavond en komt pas laat thuis, dus kruip er mooi vast in!
Tot morgen waarschijnlijk!

Pip jij E...n in Gemeente E? En Suus uit C? Ik denk wel te weten wat C is en dat is ongeveer hier nou wat zal het zijn 20 min vandaan. Jeetje we doen wel lekker ingewikkeld hè, hihih. Weltrusten meiden!

Gr. Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 21:47:45'));

Pip jij E...n in Gemeente E? En Suus uit C? Ik denk wel te weten wat C is en dat is ongeveer hier nou wat zal het zijn 20 min vandaan. Jeetje we doen wel lekker ingewikkeld hè, hihih. Weltrusten meiden!

Gr. Nathalie

Yep ik woon in C. stadje met een rood kasteel! Zegt je vast wel wat! Grappig he, allemaal uit zelfde gebied zeg maar! had ik nooit gedacht joh!

He hoi meiden mijn mailadres is kevers1300@hotmail.com

Deze heb ik speciaal aangemaakt voor hier zodat ik  niet met mijn eigen naam erop hoef.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan