zwangere man :-S

Fout! hahah

Trouwens je hoeft niet steeds te quoten hoor, ik snap het zo ook, hihih
Met een M op het einde. Misschien weet je het dan wel, nou ja dat kan ook nog meerder zijn, maar lange naam.

Jeetje lekker geheimzinnig hier, spannenddddddd!

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 20:42:17'));

Fout! hahah

Trouwens je hoeft niet steeds te quoten hoor, ik snap het zo ook, hihih
Met een M op het einde. Misschien weet je het dan wel, nou ja dat kan ook nog meerder zijn, maar lange naam.

Jeetje lekker geheimzinnig hier, spannenddddddd!

Haha als ik quote, weet ik beter waar ik op reageer, heb niet zo'n goed geheugen, dan ben ik aant typen en weet ik het niet meer!

Maar je woont wel in de gemeente waar Pipstip woont? Kan even niet op het dorp komen joh! Kun je nog wat hints geven????????

Gemeente E...n
E.............m hahahah
Ben het ook ff kwijt, misschien had ik ook beter kunnen quoten
Mijn geheugen is namelijk ook niet opperbest.

Gr. Nathalie

Russel, we hebben dus waarschijnlijk dezelfde arts?! Wat is de reden dat jij onder behandeling bent?

Ow, het is een lange naam lees ik nu (ook al een slecht geheugen). mmm, ben nu wel nieuwschierig. Maar is het wel dezelfde gemeente als waar ik woon?

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 21:15:14'));

Nathalie, de middelste letter is zeker de R?!?!?!

Hey Pip! ook hier!

Ik dacht hetzelfde als jou, maar dat is m dus niet!

Ja Suusle, even gezellig buurten ahaha. Had je berichtje op hyves gelezen (lief!) en gereageerd hoor!

mmm, ben nu erg nieuwschierig naar de woonplaats, jij ook?

Terug
Bovenaan