zwangere man :-S

Hoi pipstip,

Ja dat klopt ik zat ook op het forum voor de eerste keer naar de gyn. Ja die drenthen komen hier wel veel op dit forum maar wel gezellig. Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen daar zonder dat we het van elkaar weten. Jij gaat toch in e naar het ziekenhuis? Ik heb net besloten dat ik wat minder actief wou zijn op het forum maar merk wel dat dat wel moeilijk is. Is toch wel een steun hoor ook al heb je soms niets te vertellen.

Nou grappig ik lees het wel weer.

Groetjes Russell

Hhaha hey meiden, ook drenthe hier. En jullie maar denken dat het weinig voor komt, hihih. Ik wou reageren op de topic en toen eerst amar ff gaan lezen wat er allemaal al gezegd was. Bleken jullie heel off the topic geklets te hebben, dus ikke nieuwsgierig.

Ik wou dus posten: ik zag vandaag stukje bij Life and Cooking (of hoe heet dat met Carlo & Irene) daar was de echo op te zien. Wel heel raar hoor. Dus als onze mannen een buikje krijgen mogen we wel oppassen, hihih.

quote: russell reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2008 19:38:59'));

Hoi Suusle en Pipstip,

Ik las jullie verhaaltjes hier en je raadt het nooit maar ik woon ook bij jullie in de buurt en ben ook van jullie leeftijd ik wordt 27 in december...
Heb in c gewerkt en ben in e naar school geweest en heb daar tot mijn   tiende ook gewoond...

Kun je zien hoe klein de wereld is ik woon in n-a weet niet of deze afkorting jullie wat zegt?

Groetjes Russell

Hey nog meer Drenthen dus! Jaja N-A ken ik zekers wel! Wij zijn ons een beetje aan het orienteren op de huizenmarkt daar, willen er ook misschien gaan wonen hahahaha! Te toevallig ook weer hoor! Waar in C heb je gewerkt dan? Ken je er ook veel mensen? Ben benieuwd of we ook dezelfde mensen kennen!?

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2008 20:44:43'));

Hhaha hey meiden, ook drenthe hier. En jullie maar denken dat het weinig voor komt, hihih. Ik wou reageren op de topic en toen eerst amar ff gaan lezen wat er allemaal al gezegd was. Bleken jullie heel off the topic geklets te hebben, dus ikke nieuwsgierig.

Ik wou dus posten: ik zag vandaag stukje bij Life and Cooking (of hoe heet dat met Carlo & Irene) daar was de echo op te zien. Wel heel raar hoor. Dus als onze mannen een buikje krijgen mogen we wel oppassen, hihih.

Je begrijpt natuurlijk wel dat we nu ook nieuwsgierig zijn naar waar jij dan woont in Drenthe!!

He hoi,

Ik heb gewerkt in het S franciscus. Ik ken een aantal mensen in c maar weet niet of ik hun namen hier kan noemen. Maar het is erg gezellig wonen hier hoor.

Ik heb ook wel hyves maar weet van iemand die mij hier ook heeft toegevoegd dat ik niet te vinden ben... Beetje vreemd maar ik heb echt wel hyves. Ik kan wel even kijken of ik een nieuw mailadres kan aanmaken die kan ik hier dan wel ff neerzetten als jullie dat willen natuurlijk.

Groetjes Russell

quote: russell reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 12:19:50'));

He hoi,

Ik heb gewerkt in het S franciscus. Ik ken een aantal mensen in c maar weet niet of ik hun namen hier kan noemen. Maar het is erg gezellig wonen hier hoor.

Ik heb ook wel hyves maar weet van iemand die mij hier ook heeft toegevoegd dat ik niet te vinden ben... Beetje vreemd maar ik heb echt wel hyves. Ik kan wel even kijken of ik een nieuw mailadres kan aanmaken die kan ik hier dan wel ff neerzetten als jullie dat willen natuurlijk.

Groetjes Russell

S Franciscus ken ik wel! Heb daartegenover op school gezeten!
Mailadres is goed hoor, durf die van mij hier niet op te zetten, heb nogal een zeldzame achternaam, als er hier bekenden zijn, weten ze meteen wie ik ben!
Stuur ik je dan via de mail mn hyves, kijken of we elkaar kennen!

Ja ik vind N-A ook zo'n gezellig dorp, misschien dat we er heen gaan verhuizen, maar nog niet meteen hoor!

Hey Meiden dit word nu wel hele andere topic, hihih
Ik woon in het dorpje E in de gemeente E. Erg dichtbij dus, hahaha

Gr. Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 19:57:56'));

Hey Meiden dit word nu wel hele andere topic, hihih
Ik woon in het dorpje E in de gemeente E. Erg dichtbij dus, hahaha

Gr. Nathalie

Ja joh lekker off topic! Leuk toch!
Maar het dorp waar jij woont, E, is dat toevallig ook een meisjesnaam? Of heb ik het verkeerde dorp in gedachten?

Terug
Bovenaan