Zwangere meiden uit :Gestopt en ervoor gaan vanaf september 2015

Gezellig Tetsie! Ik klets mee! We gaan allemaal een bijzondere tijd tegemoet, leuk om dit te kunnen delen!

Is het nieuws inmiddels al een beetje geland? Hier wel nu, vanmorgen nog een test gedaan, nu geen licht streepje meer maar een donkere duidelijke streep!

Nee ik geloof het nogsteeds niet maar ja ik heb ook helemaal geen symptomen dus wordt wel echt als ik m'n echo heb gehad 14 december denk ik. Wordt nu al wel gek van het smoezen verzinnen

Wat leuk dat jullie ook allemaal zwanger zijn!  Een vruchtbare groep zeg.  Wel leuk om elkaar zo nog te volgen omdat er ook meiden in augustus zijn uitgerekend, toch?

volgens de berekeningen zou ik op 23 juli uitkomen maar ik heb 14 december eerste echo dus dan zal ik wel meer horen.

mn zusje is 26 juli jarig en mn vriend 7 augustus. spannend weekje haha

Wanneer hebben jullie echo's??

Ik 4 december pas helaas haha. Volgens mijn berekening ben ik dan 9+3 maar zou kunnen dat ik dan nog een week wordt teruggezet en uitgerekend op 5 juli.

Aankomende dinsdag al wel de intake bij de verloskundige.

Zijn er al mensen van dat andere topic die in augustus zijn uitgerekend?

Vanmiddag gebeld naar de verloskundige. Ik heb 15 dec de eerste afspraak/echo. Nog 3 weken geduld hebben 😀 Berekening gebasseerd op 28 dagen cyclus zou betekenen dat ik 22 juli uitgerekend ben. Zelf denk ik weekje later.

Terug
Bovenaan