Zwangere meiden uit :Gestopt en ervoor gaan vanaf september 2015

Ik ben 11 juli uitgerekend, heb 1 december eerste echo. Ik weet nu al dat ik geen 40 weken zwanger ga zijn, heerlijk!  Vond het bij de eerste zo lang duren!

Bij mijn eerste is het misgegaan bij 41 weken dus het is nu niet verantwoord om over de 40 weken heen te gaan. Waarschijnlijk wordt het zelfs ruim daar voor al gehaald. We mogen zelf een beetje aangeven wanneer wij het genoeg vinden, dus we kunnen zelf een datum prikken.

@willemijn84, Wat zitten wij dicht bij elkaar!!!! Zowel Echo als uitgerekende datum

@Loessie87, Heeft ook wel wat dat je het kan plannen, kan je meteen een gunstige datum uitkiezen haha ( geen dubbele verjaardagen enzo haha)

Haha inderdaad Tetsie. Op dezelfde dag positief getest ook.. ben heel benieuwd wat de echte uitgerekende datum wordt!

Heftig Loessie, heel begrijpelijk dan wel dat jullie nu mogen aangeven wanneer de kleine mag komen. Al enig idee met hoeveel weken jullie dit willen gaan doen?

Haha ja idd en niet in het weekend enzo, voor de papa fijn met vrije dagen.

We hebben nu nog geen idee van een datum of hoe ver we willen gaan. Dat gevoel komt vanzelf wel, hoop ik.

Terug
Bovenaan