Zwangere meiden uit :Gestopt en ervoor gaan vanaf september 2015

Ja dat ga ik ook dit keer weer doen ja. Vorig jaar vanaf 8 weken gedaan (tijdens mn eerste echo werd dat gevraagd). Leuk dat ze die badcape nog steeds geven 😊. Heb er voor mn dochter ook 1, echt een heerlijk warm en zacht ding!

Mag jij nu al starten dan Tetsie? Vanaf 6 weken? Dan zal ik ook eens gaan bellen. Voor het goede doel.. al was ik er tegen het einde wel echt klaar mee hoor. Was blij als ik weer eens normaal kon plassen hihi.

Hey meiden! Wat een leuk idee om zo'n topic te starten !

Het andere topic zwanger en uitgerekend in juli 2016 ben ik ook al redelijk actief in ^^

Gisteren hebben wij de eerste echo gehad. En we hadden een kloppend hartje ! Een goede sterke hartslag!  Mijn uitgerekende datum staat voorlopig op 4 juli, maar dat kan nog veranderen bij de volgende echo.

Hier vanochtend bloedverlies, schrok me dood! Meteen de vk gebeld en mag vanmiddag al langskomen. Heb geen kramp dus ze verwacht dat het een gesprongen bloedvaatje is. Laten we het hopen!

Vanmiddag echo gehad en een kloppend hartje gezien. Alles is goed dus. Ben nu volgens de meting 7 weken, maar het was lastig te zien. De echo van volgende week blijft staan om nog een keer te meten, dan is het een inwendige echo.

Hee meiden! Hoe is t met jullie?
<p style="text-align: left;">Loessie87, heb je de echo al gehad? Hoe was t?</p>
<p style="text-align: left;"><span style="line-height: 1.5;">Tetsie, hoe is t met jou? Wat duurt t wachten op de eerste echo lang he?!</span></p>
<p style="text-align: left;">Hier wel goed alleen doodmoe.. ben halverwege de dag helemaal gesloopt en dan is het echt doorploeteren tot 5 uur. Verder af en toe wat misselijk.</p>
<p style="text-align: left;">Jullie al veel klachten?</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Terug
Bovenaan