ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Hallo allemaal!

Hoe gaat het met jullie?

Vandaag zijn we alweer 30 weken zwanger! Gaat nu echt snel nog tien weken en we zijn bij de datum. Heb net even gekeken naar de geboortekaartjes kunnen er niet helemaal uitkomen, maar heb weer drie leuke gevonden. Maar ons geboortegedichtje is voor mij wel klaar. Moet het mijn man nog even laten lezen, maar kan me niet voorstellen dat hij dit gedichtje niet mooi vind. Ben blij als die kaartjes besteld zijn kan ik dat tenminste van mijn lijstje afstrepen.

Verder gaat het hier wel redelijk. Ben wel ontzettend moe! Mijn rug begint zeer te doen en het tillen van ons zoontje probeer ik nu toch echt even op lager pitje te zetten!

Zal van het weekend een tafeltje voor hem maken. Zo'n 1 met een gat erin en dan kunnen zijn blokken erin. Leek mij erg leuk om te doen. Alleen het gat zagen mag mijn man doen ha ha ha!

Maandag weer naar de verloskundige! Verder heb ik gevraagd dat ons gastkindje nu 1x inde week kan komen ipv 2x in de week. Zie er wat tegenop 2x in de week ben al zo moe en de rug doet al zeer genoeg.

Nou meiden ben benieuwd hoe het met jullie allemaal is!

Liefs

Diana
mama van Yordi
30 weken zwanger

HAI MEIDEN
31 weken vandaag schiet op he
ik had trouwens een beginnende oorontsteking ik ben bij de dokter geweest
verder gaat alles wel veel pijn
morgen komen ze van kraamzorg voor het intake gesprek
ik heb inmiddels al 5 boeken van de drukker met geboortekaartjes doorgespit
en ik ben er nog niet uit
nou nog 4 weken school en dan eindelijk weer vakantie
vandaag heeft mijn man samen met een vriend nog wat klusjes gedaan die op mijn lijstje stonden
daar ben ik heel erg blij mee

nou fijne zondagavond nog
morgen moeten we erweer tegen aan
liefs ci lo...

Hallo!
Ik ben ondertussen 33 weken!! Tijd vliegt. Hier ook druk bezig met de laatste klussen en al aan het wassen van de kleertjes begonnen. Schiet ook wel snel op moet ik zeggen.

Bij mij komt dinsdag de kraamzorg langs en ik moet dan 's middags naar de verloskundige.

Geboortekaartje is al besteld bij ons... was ook moeilijk hoor uit 6 boeken welgeteld 2 kaartjes die we de moeite waard vonden!
Wachten nu op de proefdruk.

Welterusten! Groetjes Macka

hai meiden
zijn die baby's van jullie ook zo actief
soms ben ik net wezen plassen en dan drukt de baby zo hard op mijn blaas dat ik denk dat ik zo in mijn broek plas
of ze drukt zo hard van onder dat ik denk als je zo door gaat breek je de vliezen
ja ze begint nu echt super te bewegen mijn buik gaat alle kanten op
vanmiddag komt kraamzorg dus
dat is altijd wel weer leuk en daar kijk ik ook naar uit
de oudste is al op school
de middelste gaat vanmiddag naar de peuterspeelzaal
en de jongste doet smiddags altijd een dutje
dus dan kan ik lekker rustig met haar praten fijn is dat
nou meiden tot horens
liefs ci lo...

Hallo meiden!

Hoe gaat het met jullie?

Cilo hoe was het met de kraamzorg en Macka bij jouw kwam ze morgen toch?
Bij mij komen ze niet langs. Heb deze keer telefonisch intake gehad en ze bellen met met de 8 maanden weer even op.

Ik ben vandaag weer bij de verloskundige geweest. Alles was goed bloeddruk prima zoals altijd. Ijzer beetje laag 6.8! Bij mijn vorige zwangerschap was het rond deze tijd 7.7. Nou ja ben maar weer aan de roosvicee met ijzer gegaan. Verder was de baby aan het bewegen tijdens het luisteren van het hartje ging steeds de buik helemaal scheef! Iedereen moest lachen. Was wel weer geinig.

Hier wel heel veel pijn in de rug! Kan soms wel janken!
Morgen weer ons gastkindje die langs komt. En onze zoon is vandaag bijna 18 maanden voor het eerst van de trap zelf naar beneden gekomen! Nu maar oefenen scheelt tillen en straks met de baby ook heel veel!
Verder hebben we zo'n kiddyboard gekocht kunnen we nu ook eens af en toe oefenen. Hij vind het nog wat griezelig!

Ik zal weer even verder. Volgende afspraak vk is op 5 februari! Moeten nu al om de twee weken. Het gaat snel allemaal. We hebben ook een andere naam en deze blijft! Geboortekaartjes zijn we eens en gedichtje ook, maar volgensmij heb ik dat ook al verteld!

Nou meiden spreek jullie snel weer!

Liefs

Diana

hai diane
het kraamzorgbezoek heeft mij heel erg goed gedaan
ik dacht o dat bezoekje is net als anders en dat weet ik allemaal al
maar het nam een andere wending
ze vroeg hoe het met mij ging en ik vertelde dus over mijn si gewricht en
over mijn bekkenklachten en dat ik met fysio alleen nog maar ontspannende
massage krijg omdat ik de pijn niet meer kan verdragen en dat ik soms gewoon moet huilen van de pijn
ze vroeg of ik hulp in huis had van iemand
ik dus nee
mijn man heeft een wiplash
en verder ook geen andere hulp
en wat dacht je normaal is het maximum aan uren wat je kan krijgen als je ook borstvoeding geeft 49 uur
ik kreeg 63 uur van haar gaaf he
ik ben zo blij dat is bijna 8 uur  per dag op een uur na
ik had dat niet verwacht dus dat was een hele mooie verassing

ik had vorige week een afspraak bij de vk en mijn hb was 7.1
en ik moet nog 2x om de 3 weken komen als ik het goed heb
mijn volgende afspraak is nl 3 feb

kaartjes
ik heb weer 3 boeken opgehaald
we zijn al wel uit de tekst
en het wordt weer een foto van onze kids op de voorkant hadden we ook
bij de 2e en 3e gedaan
leuk is dat alleen nu komen er straks al 4 kids op de cover hahahahahahaha
drukke kaart wordt dat
nu met deze boeken maak ik het helemaal rond
en ga dan de enveloppen bestellen en laat ze een proefdruk maken
leuk is dat allemaal he

nou tot horens
liefs ci lo...

Hoi CiLo en andere meiden,

Ik lees voordurend met jullie mee hoor want ik wil niets missen hoe het met jullie gaat. Maar doe niet iedere keer een bericht achter laten omdat ik het toch gek vind ik ben niet zwanger en klets met jullie mee.

Cili wat geweldig dat je zoveel uur erbij hebt gekregen, die vrouw doet goed haar werk want ze luistert naar jou  echt heel goed!!

Nog een paar weekjes en dan is het zover voor jullie ik hoop dat alles  goed, voorspoedig niet zo pijnlijk en makkelijk zal gaan tijdens de bevalling.

Ik heb morgen IUI nummer 4 alweer heb er aan de ene kant een goed gevoel over en aan de andere kant ben ik onwijs onzeker door die rot ovulatietesten. Ik ben iedere keer bang dat ik  te laat ben met me IUI dat ik me eisprong al gehad heb.

maar ik hou jullie weer op de hoogte.

Meiden geniet nog even van je zwangerschap voor je het weet heb je, je kleine hummel in je handen.

dikke kusss
Patries  

Hallo allemaal,

Ja 33 weken en 1 dag nu ik ben aan het aftellen
Ik kan niet wachten dat ik de kleine man in handen heb.

Maandag voor het laatst naar de vk geweest
Gisteren naar het ziekenhuis geweest en een echo gehad
Nu was alles nog goed met de kleine man hij is niet te groot
Gisteren heb ik ook gehoord dat ik in het ziekenhuis moet bevallen want mijn suiker waarde is op het randje , Maar ze verwachten dat die nog om hoog gaat
Vrijdag moet ik naar de dietiste, Omdat het nog steeds redelijk gaat krijg ik wat tips voor de aankomende weken.
Vrijdag is mijn laatste werkdag
OOh heerlijk
Voor de rest ben ik met alles klaar
Het kamertje is af ,en de kaartjes zijn uitgezocht.
O ja ik hoorde gisteren ook dat die al een stuk is ingedaald
Hebben jullie daar ook al iets van meegekregen
Spreek jullie snel
Dikke Karin

PS Cilo de vakantie is al geboekt voor 3 mei jij raden waarheen XXX

Terug
Bovenaan