ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Heey meiden.
Cilo wat fantastisch dat je zoveel uur krijgt moet ook wel hoor bij zo'n druk gezin en als je man ook zo weinig kan doen! Ga er lekker van genieten zou ik zeggen. Al hoop ik voor jou dat je bekkenklachten als sneeuw voor de zon verdwijnen als de kleine is geboren.

Ik krijg dus de standaard 49 uur mijn man hoopt namelijk de hele kraamtijd thuis te zijn. Mocht dat niet lukken dan zullen mijn uren in de kraamtijd waarschijnlijk ook aangepast worden omdat ik geen mantelzorg in de buurt heb. (zwager pas nieuwe heup, zus eigen bedrijf, moeder slecht contact, schoonmoeder overleden)
Maar zelfs dan heb ik nog ongeveer 6 uur per dag en ze doet ook het huishouden en de was enzo dus komt wel goed!

Gisteren ook bij de verloskundige geweest. HB was weer netjes iets gestegen nu 8.1 dus dat is mooi. Had geen antistoffen aangemaakt tegen de baby (ivm rhesus negatief van mij)
Alleen was mijn suiker iets aan de hoge kant heb een dieet meegekregen maar eerlijk gezegd hou ik me daar al zo goed als aan. Nu maar even afwachten wat hij de volgende keer is.  5 februari weer groeiecho en 10 februari weer terug naar de vk.

Voel de kleine goed schoppen. Vanmorgen even niet en dan ben ik toch op 1 of andere manier ongerust hij/zij wordt altijd wakker als ik mijn man  zeg om zijn wekker nou eindelijk eens uit te zetten  en nu niet, ben er uit geweest naar de wc, even een crackertje gegeten tegen de ergste misselijkheid en ging weer terug maar niks hoor geen beweging... ik rustig liggen masseer even mijn buik en jawel hoor een luie trap en draai en volgens mij sliep hij/zij daarna vrolijk weer verder  HELPPPP 't wordt net zo'n slaapkop als zijn papa!! kan nog wat worden dan hahahaha!!

Zo weer even genoeg van mijn kant!

Groetjes weer! Macka

Lieve meiden van t juni NOD lijstje.....

Ik ga voor de 1000e keer proberen of ik een berichtje kan achterlaten......

Ik heb nog niks terug gelezen maar ik heb net voor t eerst weer een berichtje kunnen achterlaten op een ander topic dus ben daarna als een speer naar jullie gegaan.

Hoe is het met jullie?
Hier gaat t nu wel weer redelijk, ging voor de kerst echt even niet zo goed met me maar de rust is wedergekeerd en ik ben weer lekker aan het genieten van mijn zwangerschap....

Ik ben al lekker een paar weken met verlof en het is nu echt aftellen geblazen.
Ik heb al een data gekregen voor de keizersnede maar weet niet goed of ik die ook ga halen.

Ik heb nl echt super veel harde buiken, hebbben jullie dat ook??
En dan niet zomaar een harde buik maar echt een die ik moet wegpuffen en die ik zelfs tot in mijn hoofd voel. Om t kwartier ongeveer heb ik ze, dit al een paar weken.
Dat doet ook zo'n pijn aan mijn blaas. Herkenbaar?

Verder begin ik nu ook hele kleine slijmpropjes te verliezen, dat zie ik dan bij t afvegen zegmaar. Sorry hoor ik kom wel meteen weer goed binnen geloof ik....
Ik ban pas 34,5 wk zwanger. kan dat dan ook al een voorteken zijn???   Ze zijn echt heel klein hoor, kleiner dan een halve cm ofzo.
Heb t nu drie keer gehad in een wk tijd, vanmiddag zelfs met een PIEP klein beetje oranje erin (bloed??)
Kan dit ook te maken hebben met een blaasontsteking. Die had ik nl met oud en nieuw...

Juul en tijntje zijn alle twee niet zo vroeg geboren en ik ben nooit de slijmprop verloren in mijn vorige zwangerschappen....dus onzeker allemaal.

Ik heb zo'n zin in mijn kleine meisje!! Kan echt niet wachten.
Julian telt de dagen af en het is nog ongeveer 35 dagen...haha!!

Dikke kus en hopenlijk tot snel (en vaker) weer!!!
Fem

hai meiden
hoe gaat ie
met mij gaat alles wel
ik heb wel in de gaten dat ik er nu wat meer vaart achter moet zetten
met wat ik allemaal nog moet doen
ik had me zelf voorgenomen dat ik alles klaar moet hebben met 36 weken
omdat dan de baby's bij mij altijd indalen
dus dan heb ik nog 4.5 week moet lukken

lieve patricia
jij hoeft het voor de zoveelste keer niet raar te vinden om met ons mee te praten
dit is toch ook voor mij de enige manier om met jouw te praten
hyves heb ik nl niet en heb daar ook niet echt de behoefte aan
ik heb het zo al behoorlijk druk

ik heb ook wel een goed gevoel over deze iui bij jou
maar als de test posi is moet je dan niet gelijk aan het werk bij jou doen ze dan die iui toch de volgende dag of niet
wat zegt je gyn hierover dan
wanneer is je nieuwe nod nu
ik wens je natuurlijk alle succes weer

karin
ji     j
jij  

gaat          
naar

italia          
met

je                
gezin

femke
leuk dat je erweer bent
ik dacht dat er iets heel ergs was gebeurd
wanneer willen ze die keizersnee doen dan welke datum dus
ik denk dat jij de eerste bent die gaat bevallen van ons

macka
wat fijn dat jouw man de hele week bij de deur is
en jij krijgt toch je eerste en met de hulp van jouw man erbij gaat dat helemaal goed komen
bij mijn eerste kindje had ik maar 4 uur per dag
en dat kwam ook allemaal wel goed

nou meiden
tot horens maar weer
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            3 feb                                                         meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart            5 feb                                                               jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                         jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                         jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            10 feb             5 feb  groeiecho geheim

Dank je wel voor het toevoegen op het lijstje cilo.
Ja idd heerlijk dat mijn man die week thuis gaat zijn. En dan gewoon 8 dagen 6 uur hulp... lijkt me echt heerlijk.

Groetjes Macka

Hallo meiden!

Ook voor Patries, ik vind het wel leuk ook hoor dat je af en toe ons even op de hoogte stelt. Je kletst al een hele tijd mee.

Annerobe, spannend allemaal hoor. Had je bij de vorige ook geplande keizersnee. Weet je gewoon al dat je die datum moeder word. Lijkt mij heel appart gevoel. Ik heb bij de eerste heel lang slijmproppen verloren en bij de 38 weken begon bij mij ook de harde buiken dat ik ze soms moest weg puffen en dacht dat elke moment kon gebeuren. Maar helaas toen niks van dat alles liep 10 dagen over tijd! Maar kunnen het geen voor weeën zijn je hoort daar wel veel over, maar geen idee hoe die aan voelen!

Dus Cilo jij ook alles aan het regelen wat nog geregeld moet worden? Ik heb dat nu ook en stel maar niet meer uit is misschien nog wel 9 weken tot de datum, maar ook ik wil met 36 weken alles beetje klaar hebben. Ben gisteren in de auto gestapt met mijn man op naar de Ikea in GRoningen. Mijn broertje kon oppassen en heeft onze kleine man in bad en bed gedaan en dat had alleen mijn moeder nog maar 1x gedaan. Was even spannend, maar vertrouw mijn broertje altijd volledig die gaat zo lief met kinderen om en heeft ook altijd opgepast en is helemaal gek met zijn oom zegger en alles ging hartstikkene goed! Maar affijn we hebben een bedframe gehaald. Mijn man zijn overleden beppe had nog een lattenbodem met moter en die gebruik ik nu en we hadden nog goede matrassen dus alleen het frame moest even komen en nu kan ik lekker omhoog op bed zitten, tv kijken, lezen, borstvoeding geven straks, fles geven en gewoon lekker zitten ha ha ha. En we hebben eens nieuwe nacht kastjes! Ben super blij mee eindelijk nemen we onze kamer een onderhanden ha haha. En we hebben een schuifdeur kast van MALM gekocht, wat een ruimte zit erin had het al 4x gezien en was nog steeds weg van de kast en de ruimte dus die hebben we ook maar opgehaald. Zouden eerst pas met vakantie geld doen, maar ach ik krijg toch wel wat de kriebels dat ik alles lekker klaar wil hebben dus dan nu alvast maar ha ha ha. Zondag zal mijn man de kast in elkaar zetten.

Jeetje ik ben smiddags echt kappot en ben blij dat ik nog twee uren kan slapen als de kleine man ook slaapt en dan slaap ik ook diep. Snachts slaap ik ook nog goed , wel met mijn voedingskussen anders lig ik niet lekker! Maar ja snachts wel 3x eruit om te plassen, maar ach hoort erbij.

Leuke is als de kleine beweegt dan voel je nu steeds beter wat , wat is! Echt leuk!

Moeten de andere meiden ook nog veel dingen doen of regelen voor het gevoel?

Een vriendin had voorgesteld om eens het huis schoon te maken van boven tot onder. Tot vandaag dacht ik hoeft niet, maar denk dat ik het aanbod toch maar aanneem is ook wel lekker alles echt even schoon en als ik dat alleen moet doen dan lig ik binnen paar uur snurkend op de vloer ha haha.

Nou meiden ik ga er weer vandoor spreek jullie snel!

Liefs

Diana

HAI MEIDEN
ik ben smiddags ook zo moe
en slaap ook bijna elke middag 1.5 tot 2 uur op de bank
snachts lig ik veel wakker
soms moet ik er wel 5x uit om te plassen en soms lig ik gewoon wakker
ik kan mijn draai niet vinden mijn benen doen pijn
ik wou dat ik nu juist lekker kon slapen want als de baby er is kun je ook
niet meer slapen dan moet je eruit om voeding te geven en dan ben je juist moe en kun je alleen maar slapen ja de natuur zit raar in elkaar

mijn schoonvader is vandaag jarig dus daar gaan we zo heen
lekker kopje koffie met gebak
ik ben gek op gebak

nou meiden tot gauw
o ja ik had me vandaag weer gewogen en zit nog maar op 10.5 kg
dat vind ik super goed van me zelf
ik denk dat ik deze zwangerschap het minst aankom van al mijn zwangerschappen
daar ben ik zo blij mee dat scheelt me dadelijk weer met afvallen

nou nu stop ik echt we gaan nu weg nl
liefs ci lo...

hai meiden
vandaag nog 56 dagen te gaan