ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Hoi meiden,

Ik weet dat jullie het niet erg vinden, maar vind het soms wel moeilijk om weer met mijn verhaal te komen.

Cilo nog 50 dagen jeetje dat gaat snel he. Maar volgens mij ben je blij als het zover is gezien je bekken e.d.

Ik heb het weer mega druk gehad afgelopen week dus heb niet eerder kunnen reageren.

Ik heb afgelopen woensdag IUI nr 4 gehad dit keer was het iets anders ik heb een katheter ingekregen die ik er zelf na 3 uur uit moest halen (dit om het zaad beter te laten zitten op de juiste plek) mijn gyn zei dit is nr 4 ik wil iets anders proberen. baat het niet dan schaadt het niet toch? Hij zegt het is niet bewezen dat het ook werkelijk tot resultaat leid maar hij wilde het toch proberen. Dus dat hebben we ook gedaan

mij nieuwe nod is nu 4 februari, Iedere IUI die ik nu verder kom denk ik, ik ben nu weer een stapje  dichter bij een zwangerschap gek he  dat ik zo denk. Lukt het nu niet dan misschien wel de volgende keer. Dit houd me ook wel positief gelukkig.

ik heb gezegd dat ik voordat jij bevalt zwanger zal zijn. Ik hoop echt dat, dat nog zal lukken.

Meiden hou nog even vol ik hoop dat jullie verdere zwangerschap rustig zal verlopen.

groetjes
Patricia

hai patricia
ik heb er nogmaals een goed gevoel over deze keer
het is de 4e keer ( iui )
je nod op 4 februari
heb je nog meer iets met het cijfer 4
bv verjaardag aantal jaren getrouwd etc
ik denk echt en ik hoop het echt dat het deze keer raak is meid
en ik weet ook zeker dat het sowieso goed komt die gyn weet wel waar hij het over heeft
mocht het nu niet lukken bedoel ik dan lukt het echt wel een andere keer

heel veel liefs ci lo...

Hey cilo en alle andere meiden,

Ook lekker aan het aftellen.
Ik wel thuis is alles klaar Met Dylan gaat het wat beter en ik heb verlof
Wat wilt men nog meer

Staat je naam vast of heb je nog andere ideen
wij hebben eindelijk een naam waar wij allebei mee eens zijn
Het is wel een aparte naam ,dus ben wel benieuwd hoe men reageert.

Deze week gaan we in ondertrouw
Ja wij hebben besloten om nog even gauw te trouwen
Moet toch wat doen in je verlof

Hoop dat het 50 dagen wordt

dikke x Karin

haha dat valt ook gelijk jou weer op he!!!! hihi 4e IUI en  4 februari....... ik heb nog zitten denken wat ik nog meer met  4 heb maar ik geloof dat dit het enige is..........
Ja ik weet wel wat,  ben in maand  4 jarig ben  ook in maand  4 alweer 10 jaar met me man samen op (10-04-09 10 jaar met me man samen) maar verder kan ik echt niets bedenken. Ik weet het niet hoor Cilo alles klopte in principe qua timing. Ik ben nu 5 dagen verder moet gewoon geduld hebben.

Verder bij jou nog alles onder controle?

kussss
Patries

hai allemaal
hoe gaat het met iedereen
ik heb vannacht eindelijk zonder visite van de kids kunnen slapen
onze middelste is al vanaf het weekend ziek en kwam elke nacht bij ons
op de kamer en dan nam ze de jongste mee
we waren helemaal kapot
mijn man heeft nu de oudste naar school gebracht en is dus met de middelste naar de dokter
de jongste zit nu de teletubbies te kijken daar is ze verslaafd aan
zij is maandag over 2 weken jarig en dan wordt ze alweer 2 jaar

karin fijn dat alles goed gaat met dylan
en ga je groots trouwen of klein

debbie tijdje niets van je gehoord gaat het wel goed met je

patricia het is zo 4 feb
volgende week al ik leef met je mee
als je iets merkt wel vertellen he (kwaaltjes)

nou meiden tot gauw
liefs ci lo...

Hoi CiLo,

Heb nog niet echt kwaaltjes, alleen dat ik vandaag aan de linkerkant in me onderbuik lichte krampjes had, het is vandaag dag 6 na IUI en ik weet zeker dat ik aan me linkerkant een eisprong heb gehad dus wie weet!!! spannend...........

Meid wat moet jij het zwaar hebben zover in je zwangerschap, een ziek kind, niet kunnen slapen ik  neem echt me petje af voor je hoor meid.

Ik ben van de week bij een vriendin geweest die moet met 5 weken bevallen was zo leuk om te zien heb de hele tijd aan de buik gezeten en voelde haar kindje heen en weer gaan. Vond dat heel bijzonder en gelukkig vond me vriendin het niet erg dat ik aan haar buik zat

spreek je snel weer
dikke kussss
Patries

Hoi Ci lo,

Gaat goed met me hoor. Probeer regelmatig te lezen wat er is geschreven maar ben 's avonds zo moe dat ik daarom  ik al een tijdje geen berichtje heb achtergelaten.

Krijg donderdag eindelijk de eerste echo. Ik kan echt niet wachten tot het zover is.
Begin al een buikje te krijgen. Kan mijn spijkerbroeken niet meer aan dus heb al een week of twee positiekleding aan. De reden ook dat ik het inmiddels op mijn werk maar aan iedereen heb verteld.  

Fijn dat jullie eindelijk weer een nachtje rust hebben gehad. Mijn dochter is de laatste tijd ook elke nacht wel een keer wakker maar die gaat gelukkig meteen weer slapen als ik bij haar ben geweest. Zelf lig ik dan wel weer een tijdje wakker maar ze komt gelukkig niet bij ons liggen. Past dat nog wel met je dikke buik hahaha.

Duik zo weer lekker mijn bedje in. Kom donderdag laten weten hoe de echo was.

Debbie

hai patricia
klinkt goed allemaal wat ik hoor
die lichte krampjes had ik ook
ook wel vaker trouwens
ik hoop het zo dat het raak is meid

die vriendin van jouw wat krijgt zij een jongen of een meisje
en is het haar 1e kindje

nou vandaag is het  dag 7 voor jouw
krijg jij normaal ook een beetje een vervelende buikpijn een week voordat je het moet worden ik altijd wel dan weet ik dat ik over een week ongie wordt maar als je zwanger bent blijft die nare buikpijn weg

nou meid hou vol
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan