ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Hoi allemaal,

Macka van harte gefeliciteerd met je dochter Ana!!!!!!!!!!!!!!! wat een mooie naam

Brasilgirl Hopelijk gebeurd het dit weekend voor je.

CiLo waar ben je meid?? ben je aan het bevallen?? het is opvallend stil hier zonder jou.
En bovendien je hebt nog niet gereageerd op Macka en dat had je anders allang gedaan.

Nou ik ga  weer blijf het wel in de gaten houden hoe het met de dames hier gaat.

succes met de laatste loodjes

groetjes
Patricia

hallo allemaal

MARISA is geboren!!!
je spreekt het uit als mariesa
13 maart om 1:40 snachts
3300 gram en 50 cm lang
en ze zit nu bij mij op schoot
ik typ met 1 vinger
de weeen hadden dus toch doorgezet
ik kom met een uitgebreider verhaal als ik me wat vitter voel

macka van harte met anna

brasil houd vol

patricia het is me weer gelukt en het is gelukkig weer achter de rug
ik heb het zwaar gehad ik spreek je weer als ik me beter voel ok

liefs ci lo en marisa...

Meiden die al bevallen zijn van harte!!!!!!!!!!!

@ Cilo   GEFELICITEERD met je dochter!!
Marisa wat een mooie naam ;)
Wilde je even laen weten dat ik je niet vergeten was en dat ik je wel in   de gaten hield wanneer je zou bevallen, nu keek ik toevallig even en ja hoor.

Ik ben nu 20 weken dus op de helft, en het gaat allemaal goed, donderdag hebben we de echo, he er heel veel zin in.

Lekker bijkomen nu en genieten van je gezin.

Liefs

Cilo van harte met jullie dochter marisa! Fijn dat het allemaal toch doorgezet heeft. De datum die je man voor ogen had toch? Haha!
Ik had hier ook eerder willen reageren maar alle andere sites kon ik bezoeken via mijn mobiel en dat heb ik dus in het ziekenhuis gedaan tijdens onze eerste avond/nacht. En deze site is erg moeilijk te openen via mobiel internet! Maar ik heb het uiteindelijk kunnen doen.
Hier alles goed. Anna zit alweer op haar geboorte gewicht en dat op haar 4e dag! Afgelopen nacht onze eerste slaaploze nacht gehad pff... zeer vermoeiend maar vandaag een lekkere lange middagdut gedaan daar knap je dan weer van op.

Meiden Anna meld zich ik ga weer! Groetjes Macka
Enne degenen die nog moeten bevallen sterkte!!

Hey Cilo.........

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE MEISJE MARISA WAT EEN MOOIE NAAM ZEG!!!!!!

Ben benieuwd naar je verhaal......

rust lekker uit en we zien je vanzelf wel weer verschijnen hier.

dikke kusss
Patries

Goedemorgen.

Ben heel lang niet op internet geweest en zie dat er al heel wat kindjes zijn geboren. Allemaal van harte gefeliciteerd. Onwijs leuk om te lezen. Hoop dat bij iedereen de bevalling een beetje is meegevallen en dat jullie lekker kunnen gaan genieten van jullie kindje.

Liefs Debbie

Terug
Bovenaan