ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

hai isa
ik heb je van de lijst gehaald
niet verkeerd bedoelt maar dat maakt de boel wat overzichtelijker
mocht je weer zin hebben om langs te komen dan weet je het he
je bent van harte welkom meid
liefs ci lo...

Hey meiden

Jullie houden het wel spannend hier
Sorry dat ik niet meer zo veel reageer
Ik heb het druk met 2 dus cilo petje of voor jou en je gezin
Hier nu alles goed
Lennon drinkt eindelijk goed
Hij is nu al 3 weken
En het is echt een schatje
Dylan is helemaal gek van zijn broertje gaat erg goed
Ik wens jullie allemaal nog veel sterkte met de laatste loodjes
Ik denk aan jullie

Dikkex

Hoi CiLo,

De macka die ik voor ogen had schreef nog mee bij week 39 terwijl ze 40 weken was, maar daar was t  saaier was ofzoiets. Als je daar ff terug leest kom je er wel op uit. Ik denk nog steeds dat ze het is want ze heeft er een keer een stukje neergezet die heel veel leek op een stukje hier! Hoop dat we het snel van haar zelf horen!! Hihihi.

Mijn nacht was wel ok heb nu eens niet ieder uur gzien zoals de afgelopen 2 weken. Wel voelde ik mijn buik steeds met af en toe wat steken mja hoort er vast allemaal bij...Morgen naar de gyn. en ik kan niet wachten om m eens goed uit te leggen hoe ik het hebben wil voor volgende week. Mijn meisje MOET eruit!!!

Ik kom vandaag nog weleens kijken en zoniet dan een hele fijne dag!!

hai meiden
hoe gaat het met jullie

had ik net een heel verhaal zitten typen valt de pc uit kan ik weer opnieuw beginnen
nou gisteren avond zei mijn man zal ik je helpen en hebben we de  bedreven
dat schijnt soms nl wel te helpen om de weeen opgang te krijgen
nou na die tijd kreeg ik dus buikpijn  en heb dat de hele nacht ook gehad
vanochtend weer en nu leken het wel weeen te worden ze kwamen om de 10 min en duurden een minuut

dus toen de kids naar school waren ben ik me gaan douchen want mijn rug deed ook nog eens verschrikkelijk pijn daar lekker het warme water over heen laten stromen
daarna heb ik de hele ochtend op de bank gelegen en geslapen met af en toe een wee erdoor heen de  ene pijnlijker als de ander

ik ben nu net weer in de benen en nu gaat het allemaal weer
ik dacht even vandaag is mijn dag
maar ik denk nu wel dat het morgen of overmorgen zeker raak is
nu duurt het echt niet lang meer ze drukt zo hard en de weeen voelen weer net als bij de andere bevallingen het wordt nu serieus
dus 13 mrt of 14 mrt is het echt zo ver ik geloof erweer in

brasil
fijn dat je een keer een beetje goed geslapen hebt
en ik denk dat je wel gelijk hebt over macka want ze is hier nog niet weer geweest
ik kom vandaag nog wel een keer weer of ik moet echt last krijgen van die weeen
en anders alvast heel veel succes morgen bij de gyn

diana
ben jij nu ook al bevallen dan
zal wel vroeg zijn
maar goed laat wat van je horen

karin
fijn dat alles goed gaat we praten nog wel een keer uitgebreider
als ik me beter voel
liefs ci lo...

Hallo allemaal.

Hier snel een berichtje tussendoor.
Ik ben nog niet aan het bevallen hoor. Morgen zijn we 38wkn.

Heb af en toe wel steeds meer last van de rug savonds en van de buik. Maar kan nog wel even duren.
Vanmorgen net even de drang om het hele huis weer aan te pakken en is zo goed als klaar. Heb gelijk wiegje maar even naast bedje gezet!

Ik heb geen idee cilo wanneer ik zou mogen bevallen geen idee. Maar van mij mag nu wel.

Ik ben af en toe even afwezig druk hiero. Verder minder nieuws gehad van mijn schoonmoeder die heeft nog een half jaar tot een jaar als beetje meezit.

Spannend Cilo wie weet zettende weeën voor je door.

Spreek jullie later ga nu even middag eten met mijn zoontje!

Liefs

Diarich

Lieve allemaal,
Met de laptop op een klaptafeltje liggend op bed hier een bericht van mij!
Ik ben bevallen!!! op  dinsdag 10 maart van een dochter! Onze lieve Anna doet het ontzettend goed. Ze valt nauwelijks af de verloskundige en de kraamzorg grappen al dat ik slagroom geef ipv moedermelk   :p Haar luiers zijn al gelig.
Het bevallingsverhaal... ik had dus al vanaf zondag op maandagnacht wat rugweeën en die zijn helaas doorgezet. Dinsdagochtend om half 8 was ik in het ziekenhuis na een ctg bleek dat ik bijna 2 cm ontsluiting had en ging naar de verloskamer hier zouden ze 2 uur kijken of het verder vorderde zo niet dan zou ik naar huis gaan. Zo ver kwam het echter niet want de gynaecoloog vond het mooi geweest en wilde dat de kleine die dag ter wereld zou komen. De vliezen werden gebroken en een uur later en een stel rotweeën later had ik nog steeds maar 2 cm ontsluiting. Er werd besloten oxytocine toe te dienen. De weeën volgden elkaar steeds sneller op doordat ook de oxytocine verhoogd werd maar de ontsluiting vorderde niet! Ik was te krampachtig en te druk bezig alles onder controle te houden zeiden ze... dat kan maar de weeën waren ook niet te harden rugweeën zijn gewoon niet op te vangen op een gegeven moment hoe hard ik ook probeerde te ontspannen raakte ik gewoon in paniek. Heb tegen mijn man geroepen: Zie je wel! Ik ben de enige vrouw die dit niet kan :D nu grappig maar toen dacht ik echt het niet te kunnen. Er werd besloten pethidine te geven hoewel ik dat eigenlijk eerst niet wilde... ik vond het een beter alternatief dan een ruggeprik.
In zeer korte tijd was ik van de wereld en had ik na de laatste heftige weeën wel degelijk meegemaakt te hebben 10 cm ontsluiting en mocht ik gaan persen. Een klein half uurtje persen later en een knip rijker (omdat de hartslag van Anna steeds daalde bij de weeën) lag ze op mijn buik en idd dan ben je alles weer vergeten! Anna had helaas in het vruchtwater gepoept maar heeft er geen nare gevolgen van overgehouden.
Heb nu erge last van de knip die op een halve cm tot aan mijn rectum loopt! Ik kan haast niet zitten.
Ik ben idd ook de macka van babybytes ;)

X Macka toch eerder dan jij Cilo

MACKA GEFELICITEERD MEID!!

Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor...Hier schiet het volgens mij totaal niet op.  Morgen ben ik uitgerekend maar ik ben er zeker van dat ik er dik overheen ga
Heb vannacht echt een helse nacht achter de rug. Had de hele tijd rugpijn en buikpijn en het ging maar niet over! Tegen de ochtend werd het steeds erger dat mijn man een kersenpitkussen heeft warm gemaakt voor me hihi. Dat hielp wel moet ik zeggen. Maar nu is het verdacht rustig in de buik....Ben alleen nog maar misselijk hahaha. Ach straks ga ik naar de gyn. eens kijken wat die kan doen voor me. Ik ga m een beetje opjagen in de hoop dat ik mijn zin krijg dat ik een dezer dagen al gestript kan worden ofzo. Ik WIL ECHT de komende week (voor 41 weken) bevallen!! Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes

Hoi allemaal,

Even een laatste update:

Ben vanmorgen bij de gyn. geweest en ik heb mijn zin gekregen: ben gestript en als het dit weekend niet opschiet word ik maandag ingeleid!! Spannend he! Ik heb me niet hoeven aanstellen want ze zagen aan me dat ik echt helemaal op ben en daarbij was mijn bloeddruk 130/98! Dus tijd voor actie...Met de kleine was wel alles goed bleek uit de scan. Dat is wel een opluchting. Mocht ik hier niet meer komen dit weekend dan hoop ik over een paar daagjes goed nieuws te kunnen vertellen! Veel succes voor degene bij wie het ook gaat gebeuren de komende dagen!

Greetzzz

Terug
Bovenaan