ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

hey brasil
jij en ik alleen vandaag
misschien klopt het dan toch echt van macka
en diana dan die hebben we vandaag ook nog niet gehoord
ik heb vandaag veel last van mijn buik
zal wel door die volle maan komen normaal moet ik mijn wolve pak dan aan en om 00:00 uur naar buiten maar nu kan dat niet met die dikke buik hahahahahahaahahaha

later
liefs ci lo...

Hey Ci Lo,

Ja jammer he dat iedereen afwezig is...Maar ik moet zeggen dat ik vandaag ook een beetje een dipje dag heb  Baal er toch wel van dat het niet opschiet bij mij. Toch lees ik hier en daar dat het van de ene op andere dag kan veranderen, dus we zien wel. A.s vrijdag mag ik weer naar de gyn. en ik ga me toch een beetje aanstellen hihihi. Ik wil er toch naartoe sturen dat ze me helpen (bijv. door te strippen) om volgende week ergens te bevallen...Stiekem heb ik ergens het gevoel dat ze zich vanzelf meld in of na het weekend! Maar dat kan ik mezelf ook wijsmaken hoor hahahah. Ik houd je op de hoogte!

Groetjes

hey brasil
ik heb net op babybytes gekeken
en zag dat macka daar 3 dagen niet online was geweest
dus misschien is ze nog wel zwanger
ik dacht laat ik eens opzoeken wat jij zei en dit is wat ik kon vinden

later
liefs ci lo...

He CiLo en Brasilgirl,

Zijn jullie degenen die als enigste nog zwanger zijn van al die meiden die afgelopen maanden hebben meegekletst?? Is de rest echt allemaal al bevallen, dat kan toch niet?

Hier is alles goed, Daan is thuis gekomen na 2 weken ziekenhuis en is a.s. vrijdag al weer een  maand oud, terwijl mijn uitgerekende datum nog moet komen.
Het is wel wennen en ik voel me zeker ook nog niet fit, heb toch het gevoel door de abrupte opname en bevalling dat ik een deel zwangerschap mis.
'Geniet' dus nog maar ff van die buik, in hoeverre je kunt spreken van genieten...
Succes met de laatste loodjes!!

groet mama van Daan

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            17 mrt                                                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                       jongen    

brasilg          25               1e           14 maart            13 mrt                                                        meisje  

annero         31                3e               3 maart          bevallen                                                    madelief

lekkert         28                 1e            18 maart          bevallen                                                      daan

karin               30                 2e            10 maart          bevallen                                                     lennon

macka         38                 1e               8 maart          5  maart                                                           geheim

hai lekkert
hier even een overzicht voor jouw hoe het er voor staat

bevallen

lekkert   13 feb   daan   2920 gram 50 cm
spoedkeizersnee 5 wk te vroeg zwangerschapsvergiftiging

karin   17 feb   lennon 3250 gram 48 cm
gehaald 3 wk te vroeg zwangerschapssuiker

femke   25 feb   madelief   3880 gram
gehaald 6 dagen te vroeg geplande keizersnee

lekkert hier nog een overzichtje voor jouw

hai lekkert
zo 2 overzichtjes voor jouw
3 bevallen
4 meiden die nog praten ik, brasilgirl, diana, macka
1 die we niet meer horen isa

ik had je al gefeliciteerd ik weet niet of je dat al gelezen had
maar bij deze als nog van harte met daan

ja jij bent wel veel eerder bevallen zeg daar had je natuurlijk niet opgerekent
is hij alweer een maand oud jezus wat vliegt de tijd dan he
heb je een mooie kraamweek gehad?
en hoe voel je je nu verder
en gaat alles goed met daan groeit hij goed
geef je de borst of de fles

nou leuk dat je even langs kwam
ik hoor het wel
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk       echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            17 mrt                                                           meisje

diarich         23               2e              27 maart                                                                                       jongen    

brasilg          25               1e           14 maart            13 mrt                                                        meisje  

annero         31                3e               3 maart          bevallen                                                    madelief

lekkert         28                 1e            18 maart          bevallen                                                      daan

karin               30                 2e            10 maart          bevallen                                                     lennon

macka         38                 1e               8 maart                                                                                   geheim

Terug
Bovenaan