ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

hai nog een keer
ik ben vandaag 7.7 mnd zwanger
en nog 47 dagen  te gaan    
aaaaaahhhhhhhh wat snel
en als het dus 14 mrt wordt dus 8 dagen te vroeg
dan hoef ik nog maar 39 dagen
het duurt echt niet lang meer he
liefs ci lo...

Hoi Cilo,

Hoe was het bij de verloskundige??? alles nog hoog en droog neem ik aan?
verloopt alles nog volgens schema?

Nou ik heb nog geen tekenen van de duivels dus dat is op zich een goed teken, maar ik ben zo bang dat ik in 1 keer dat gevoel krijg en dat ik het dan weer ben. Ik hoop zo dat het wegblijft....... ik ga inderdaad nog niet testen morgen ik wacht nog zeker een paar dagen als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen.

ahhhhhhhhh wordt gek.

nou meid kom zeker morgen me weer even laten zien hier ben benieuwd naar je verhaal van de VK

kusss
pat

hai patricia en de rest
patricia jippie het is jouw dag vandaag
ik heb een goed gevoel over vandaag
dus ben reuze benieuwd
als je nou een deze dagen een test mag doen
vergeet dan niet
doe het met ochtendurine
nou hoe gaat het met je kun je de spanning nog aan?
ik heb echt het gevoel dat het raak is deze keer

ok de vk gisteren
de baby groeit goed het gemiddelde
dus gelukkig geen reuze baby haahahahahahaha
mijn bloeddruk was laag heb ik altijd
mijn onder mijn huid aan de voorkant van mijn buik zit waarschijnlijk een dikke blauwe plek ze zat eraan en het deed me gelijk zeer ik dacht al dat de baby me dat behoorlijk had gekneust
dus ging ze verder voelen de beentjes zaten rechts als ik voor me naar beneden kijk
en de billen links ze wou niet verder harder voelen of het hoofdje al was ingedaald omdat ik zo'n pijn heb aan de buik dus die kneuzing
dus zei ze ik moest met 2 weken weer komen en dan krijg ik een liggingsecho
dan kan ze precies zien of de baby met het hoofdje naar beneden ligt en dan hoeft ze me geen pijn te doen
daar ben ik dus super blij mee
nou dat was het dan wel

ik blijf vandaag hier wel langs komen om te kijken hoe het met je gaat patries
ja ik weet wel dat je aan het werk bent maar toch
o ja de massage van gister van de fysioterapeute was fijn ik voelde me daarna stukken beter

liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            17 feb    + liggingsecho         meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart            5 feb                                                               jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                         jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                         jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            10 feb             5 feb  groeiecho geheim

Hoi CiLo,

had op me werk je berichtje al gelezen maar kan inderdaad pas thuis reageren. Had het onwijs druk op me werk....

Maar goed jij wil weten hoe het ervoor staat natuurlijk!!
Nou ik had er vandaag een goed gevoel over. Maar helaas is net mijn hoop weer in duigen gevallen. Ik kwam net thuis en ging naar de wc en had al roze afscheiding dan is het al te laat. Vannacht of morgen zal ik ongesteld worden...... echt balen hoor.

maar ja eigenlijk wist ik dit van de week al had al zo'n gevoel en was zo emotioneel.

Maar goed genoeg over mij.

Ben blij dat het goed gaat met jou en je kindje, beetje vervelend van die kneusde plek. En dat je weer even lekker gemasseerd ben kan ook geen kwaad.

nou meid je hebt me er weer doorheen gesleept maar helaas had het weer niet zo mogen zijn. op naar nummer 5!!!! maar weer.

Ik wil nou toch wel een keer met goed nieuws komen hoor. En jij had nog wel zo'n goed gevoel erover.

groetjes
Patries

hai patries
wat balen meid
ik ben er ook een beetje down van
ik gun het je zo en elke keer leef ik zo met je mee
het is jammer dat je zover weg woont anders was ik even bij je langsgekomen
ik had er deze keer een goed gevoel over omdat je die kwaaltjes had
en roze afscheiding kun je ook naar het vrijen hebben
maar jij kent je lichaam beter dan wie dan ook
ik blijf hopen dat het wel goed is en dat die vieze duiveltjes wegblijven
nou meid hou je haaks
en mocht het zover komen dat je ivf krijgt dan heb je meer kans op meerlingen toch
grijp die kans en wie weet ben je dadelijk zo zwanger van 2 of 3 kids scheelt weer een bult stress met zwanger worden

heel veel liefs en een dikke kus ci lo...

Hoi CiLo,

Ja hoor het is in alle hevigheid losgebarsten helaas. Ik heb gelukkig totaal geen pijn heb niet 1 paracetamol hoeven te nemen dus daar ben ik zo blij om dat wil je niet weten. Hoe gek dat het ook klinkt. Het blijft me verbazen dat het ook pijnloos kan.

ik zit te verzinnen of ik niet met me gyn zal gaan praten of we niet eerder kunnen beginnen met IVF. Ik heb echt niet het idee of IUI helpt bij ons. Ik heb ook bijna geen Positieve IUI verhalen gelezen van mensen met endometriose dus ook dat zit me een beetje dwars.

Maar aan de andere kant wil ik dit ook weer niet gelijk opgeven als nu wel IUI nummer 5 of 6 zal slagen dan bespaart me dat weer een hoop pijn (van een punctie) maar ook hormooninjecties e.d. dus ik zit een beetje met een dillema. Ik hoef op zich niet terug voor controlle of iets ik moet nu gewoon over 10 dagen weer beginnen met ovutesten en dan na een dag of 5 zal ik dan weer IUI hebben.

Ik ben er gellukig niet zo down van heb gewoon een gezellig dag gehad en eigenlijk niet veel nagedacht erover.

Weer een heleboel over mij.... hoe is het met jou? inmiddels iedereen beter bij jou thuis?

groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan