ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Ja was ik ook weer even!
Hier alles goed hoor. De groeiecho liet zien dat de kleine zich keurig aan de curve houdt  Mijn suiker was weer licht verhoogd jammer genoeg maar de kleine lijdt er niet onder dus dat is fijn.
Volgende week naar de vk eens kijken wat zij te vertellen heeft
Heb erge last van carpale tunnelsyndroom hierdoor heb ik dag en nacht tintelende handen en pijnlijk ook ondertussen soms geen gevoel wat weer lastig is met typen en dingen vast houden
Nu gaan we nog even klussen hier in huis we hebben er nog zo'n zin in ondertussen

Groetjes weer! Macka

Hallo allemaal!

Ik lees wel elke dag keurig mee! Maar had weer even geen zin om in te loggen.
Luiheid noem ik dat ha ha ha.

Jeetje Macka, dat is wel minder het gevoel in je handen!

Bij mij was ook alles goed bij de verloskundige, mijn bloeddruk weer mooi laag! Verder ging ons ventje weer helemaal uit zijn dak buik ging scheef en trappen deed het behoorlijk. Vorige week zondag was ik even zenuwachtig had al drie dagen de kleine niet zo gevoeld moest echt zoeken en contact leggen terwijl het anders zo ontzettend druk was. Maar gelukkig liet het toen ineens weer veel van zich horen.

Ben nog steeds niet verder gekomen dan de witte kleertjes uit te wassen en heb ze nog steeds liggen om op te vouwen of te strijken. Heb de enveloppen wel binnen gekregen voor de kaartjes kan ik mooi volgende week eens gaan schrijven.

Volgende keer moet ik de 19de naar de vk!

ik ga er weer vandoor spreek jullie snel weer eens!

Liefs

Diana

33 weken en 1 dag zwanger

hai meiden
fijn om weer van jullie te horen
hoe alles bij jullie ervoor staat

ik heb gisteren weer even wat spulletjes gehaald wat ik nog moest hebben
dus daar hoef ik dan ook niet meer aan te denken
het begint nu allemaal op te schieten he
vrijdag krijg ik de enveloppen
morgen is mijn jongste dochter jarig jippie feest en gebak mmmhhh
dinsdag naar fysio massage
woensdag en donderdag moet de middelste afscheid nemen op de peuterspeelzaal
daar moet ik nog traktaties voor maken maar dat doe ik dinsdag wel
donderdagmiddag moet zij dan voor de laatste keer proefdraaien op de basisschool
en dan naar de vakantie op dinsdag gaat zij fulltime naar school
dat is voor mij een bult rust als de 2 oudsten naar het basisonderwijs zijn
dan heb ik alleen de jongste en de baby in de buik hahahahahahaha
vrijdag weer naar zwemmen met onze zoon
ik heb hem afgelopen week in huis gehouden omdat hij zo ziek was en morgen hou ik hem ook nog in huis dus ook geen zwemmen

zo heel verhaal weer
ik baal altijd zo van die zondagen
het is wel fijn die rust maar ook weer niet
een hele fijne zondag voor iedereen
liefs ci lo... 34 weken

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            17 feb    + liggingsecho         meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart          19 feb                                                           jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                         jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                         jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            10 feb                                                           geheim

Hoi allemaal,

Ik wilde even laten weten dat ik vrijdag hoor ,wanneer ze mijn kleine jongen gaan halen
Want bij mij gaat mijn suiker wel steeds hoger ,en moet dus steeds meer insuline spuiten.
Met de kleine gaat het nog steeds goed geen suiker buik heeft die en groeit volgens het schema.

Hebben jullie ook last van voor weeen?

Nou nog even meiden succes

Groetjes Karin

hallo goedemorgen
nou ben alweer vroeg op
gisteren de verjaardag van celia gevierd
was gezellig maar ik was helemaal kapot na die tijd
zo nu is de jongste alweer 2 jaar ja het schiet op hoor met die kids
vanmiddag lekker na de fysio voor massage dat komt goed uit na de verjaardag
vanmiddag moet ik ook nog de traktaties maken voor morgen en overmorgen

nou verder qwa dingen regelen voor de bevalling
daar zal ik vandaag ook is wat meer vaart achter zetten
ik hoef vandaag nog maar 40 dagen en als ik te vroeg beval dan is het nog minder
dus er moet nu wel vaart achter

nou tot horens maar weer
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan