ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

hai debbie
fijn dat het goed met je gaat
en die vermoeidheid hoort bij de periode waar jij nu in zit
straks de middelste 3 maanden zul je je weer fitter voelen
dat zijn de fijnste maanden vind ik altijd

ik slaap nu ook weer elke middag anders kan ik het niet vol houden
met de middelste gaat het nu beter maar nu is mijn jongste ziek
en vorige week was onze zoon ziek
ik merk dat de vermoeidheid bij mij elke dag meer wordt
en ik ben die dikke buik nu ook wel een beetje zat hij zit me nu echt in de weg

nou veel plezier morgen en geniet ervan meid
hoever ben je morgen
liefs ci lo...

jeeeeeh... mijn verlof gaat vandaag in!! HOI HOI HOI!!
Ben er echt super blij mee. Ga vanmiddag meteen ff shoppen bij de prenatal met een 15% korting tas die bij de wij jonge ouders zat

Groetjes weer!!

hai macka
fijn dat je met verlof bent
heerlijk of niet dan
die zak van de prenatal neem ik morgen mee
ik ga morgen met een andere moeder van de peuterspeelzaal naar de ikea om daar te ontbijten en daarna wil ik even naar de prenatal wij hebben daar een warenhuis zitten
en dan weer op tijd terug naar onze eigen plaats om de kids op te halen van de peuterspeelzaal
ja die 15% laten we niet zomaar voorbij gaan toch
liefs ci lo...

Goedeavond,

Nog even snel voor het slapen gaan een berichtje.
Hebben vanmorgen de echo gehad en het was weer geweldig. Wat is het toch
weer leuk om zo'n klein kindje te zien. Alles zag er goed uit. Hartje klopte duidelijk.
Ben vandaag toch weer helemaal in de wolken. Zo'n echo is toch een bevestiging dat het allemaal echt is.

Ga weer snel.

Debbie

hai meiden
nou volgens mij word ik verkouden
de jongste heeft sinds vandaag geen koorts meer
maar het is nog vroeg dus hopelijk gaat alles goed
de middelste heb ik gisteren weer naar school gedaan
ik ben doodmoe
ik ga straks lekker een middag dutje doen met de meiden

vanmiddag weer naar zwemles en mijn schoonzus is jarig dus veel drukte voor de boeg

gisteren ben ik naar de drukker geweest en heb de opdracht gegeven
het wordt een parelmoer/goud kleurige kaart met wijnrode inkt voor de letters + foto die aan de voorkant gedrukt wordt de foto wordt dan weer met alle kids erop
hebben we dus ook bij de 2e en 3e gedaan
wanneer de baby is geboren maakt mijn man een mooie foto van de kids met de baby
en dan pluggen ze de kabel van het fototoestel bij de drukker in de pc
en dan wordt de foto gedrukt op de voorkant
en met de naam er extra op rechts onder
13 feb kan ik de enveloppen en de drukproef ophalen

ik ben weer druk geweest met de babykamer
maar het is nog niet af
ik moet alle babykleertjes nog wassen
en nu had ik dus alle beddengoed allemaal uitgewassen maar nu bedenk ik me dat ik dat zonder wasverzachter moest doen
nou anders laat ik het zo het is alleen het beddengoed als ik de kleertjes zonder doe dan is het denk ik ook wel goed anders moet ik alles weer uitwassen
ik word moe als ik eraan denk

hoe gaat het verder met jullie

patricia
merk je al wat
hoe gaat ie?
liefs ci lo...

Heey Cilo,
Klinkt bekend ;) ik had ook lekker alles met neutral gewassen had ik de eerste 2 wassen er ook wasverzachter bij gegooid haha! Ik heb het ook niet opnieuw gedaan hoor heb nl. zo'n vermoeden dat ik het allemaal nog een keer ga doen zo tegen de bevalling doe ik het dan zonder wasverzachter.

Ben vandaag niet zo lekker gisteravond begonnen met last van mijn maag en braken. Gaviscon genomen bij het naar bed gaan, maar wel heel de nacht liggen boeren. Zit ik vanmorgen op de bank nog geen trek maar niet misselijk dacht ik. Glaasje water op nou die kwam er dus plotseling uit lag dus door heel de huiskamer! Ik kon fijn gaan dweilen en de grootste ramp zag ik net is dat ik de enveloppen voor de geboortekaartjes heb geraakt met mijn gespuug :( gelukkig alleen water maar toch... heb ze maar bij de verwarming gelegd en maar even zien of er nog wat mee te doen valt. Anders nieuwe halen maar ja kosten weer 17,50.
2x gespuugd maar verder alleen maar een raar gevoel in mijn maag. Verder geen klachten eigenlijk. De kleine zal wel tegen mijn maag liggen te duwen ;)

Ga maar niet alleen boodschappen doen wacht tot mijn man thuis is :D

Groetjes Macka

ci lo,

Morgen ben ik 11 weken zwanger. Heb vandaag meteen gebeld voor een 20 weken echo en die krijg ik op 2 april. Dan zijn jullie als het goed is allemaal bevallen. hahaha.

Klinkt heel erg leuk zoals jullie de kaartjes willen gaan maken. Moeten wij straks ook weer over gaan nadenken. Weet dat ik het ook heel erg moeilijk vond toen wij voor onze dochter een kaartje moesten uitzoeken. Toen hadden we gekozen voor iets met een leeuwtje erop omdat ze van sterrenbeeld leeuw zou worden.

Macka,

Vervelend dat je last hebt van overgeven. Ik heb er met vlagen last van. Moet ik ineens rennen naar de wc. Even overgeven en dan heb ik er geen last meer van. Heel vaag.
Hoop dat je er snel vanaf bent.

Debbie

Terug
Bovenaan