ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben ci lo  

ik heb een zoon van 6
een dochter van 3
een dochter van 1

en nu ben ik zwanger      van de 4e !!!
daar ben ik gisteren achter gekomen.
ben super blij.

het leek me wel leuk om verder te kletsen met de andere meiden die ook zwanger zijn en op het nod lijstje van juli hebben gestaan.
maar alle andere zwangeren zijn ook van harte welkom om mee te kletsen.

liefs ci lo

He Ci Lo,

Hoe is ie??
Het weer word het nog niet beter op he in je vakantie... balen zeg!
Wanneer is de vakantie weer voorbij?
Volgende week schijnt het weer wat beter weer te worden... ZOMER!! haha pas op voor vlekjes in het gezicht he! .. moet ik iniedergeval wel.. Ben erg gevoelig voor pigment vlekken,
Hier gaat alles goed..Gisteren zijn we naar de ouders van mijn man gegaan om hun het grote nieuws te vertellen.. Ze waren helemaalvan slag.. haha de lieverds.. Ze hadden het nu nog niet verwacht.. wel enorm gehoopt! Mn schoonvader was helemaal still.. hij bleef mij maar aan kijken.. haha
Morgen komen mijn ouder hier... Zij waren op vakantie in Maastricht in de buurt van mijn broer en vriendin. Zij gaan trouwen in oktober dus ze vonden het wel zo leuk om daar nog even bij in de buurt te zijn.
Vorig weeken kregen zij een t-shirt in hun arm gedrukt.. "hoera we worden dit jaar 2x opa en oma!!"(mijn andere broer verwacht in september hun eerste kleine)..
Mijn a,s schoonzus is dus in februari uitgerekend.. Wij 23 maart... leuk leuk.. lekker dicht bij elkaar.
Maar ik kon mijn mond toen dus niet dicht houden en gezegt dat daar niet 2 maar 3 keer op hoorde te staan!.. Zij helemaal lachen! geweldig!! Was een erg leuk telefoontje! haha
Morgen komen mijn ouders hier dus op visite...ws zullen ze vol trots hun t-shirt laten zien.. de "3"staat al op hun te wachten. Wanneer ze hem aan zullen trekken plakken we die er dus even over de 2.. hahaha Eens kijken hoe lang zij stil zullen zijn! haha
We hebben er helemaal zin in.

Hoe gaat het met jouw stoppen met roken?? Hou je het nogsteeds goed   vol??
Ik heb er wel iets moeite mee... vooral in de avond heb ik trek in een hijsje..
Maar overdag gaat het prima. 's avonds rook ik dus nog een een half sigaretje.. Vanaf maandag wil ik dit ook stoppen.. is niet goed voor de klein uk..

Verder voel ik me redelijk goed. Ik huppel inmiddels rond met een sportbh.. anders is het echt niet te houden.. En ben over het algemeen erg moe.. vooral na mn werk.. Ik wil eigenlijk niet gaan slapen.. maar meestal val ik dan gewoon in slaap op de bank.   Maar wat ik het moeilijker er aan vind is dat de moeheid ook verergerd word doordat ik 'snachts niet goed slaap. Ik word om de 2 uur wakker omdat ik weer moet plassen.. koud stap ik daarna weer in bed.. leg nog een kwartier tot een half uur wakkeer en val weer in slaap tot de volgende plasronde... Inmiddels heb ik dus maar een dikke pyama aan zodat ik niet zo afkoel na de toilet..
De onzekerheid van zal het allemaal wel goed gaan, heb ik wat van me af gezet.. Gewoon genieten van het zwanger zijn.. Ik heb me voorgenomen om gewoon te denken.. Joepie ik ben zwanger... en niet Joepie we krijgen een kindje, ik word mamma... Dat vind ik weer net een stap te ver voor mezelf...

Nou ik ben erg benieuwd hoe het met jou gaat...
Was de dierentuin en het dolfinarum leuk??? En wanneer mag jij naar de verloskundige??
Ook zo'n zin in de echo??? aaaaaahhh ik kan niet wachten...

Nou doei doei!!!
veel liefs Isa

hai isa
met mij gaat het goed.

mijn uitgerekende datum   22 maart 2009
mijn intake gesprek bij de vk 12 aug
mijn 1e echo bij de vk 8 sept.
ja ongelovelijk spannend die echo ook al is het nu de zoveelste keer het blijft spannend
iedere zwangerschap en kind is uniek.

ik heb ook 2 nieuwe sportbh''s gekocht en een hele tas vol positiemode bij prenatal
daar is opruiming.
en dat draag ik ook al want als ik zat moest ik telkens mijn broek los doen.

verder we hebben nu 3 weken vakantie gehad en hebben nu nog 3 weken.
we zijn nog niet weg geweest omdat het weer niet mee werkt.
dus ik hoop dat we volgende week gaan.

ik had gisteren weer zo''n maagzuur en toen heeft mijn man snel gaviscon voor mij opgehaald. dat heb ik bij elke zwangerschap nog gedronken dat helpt echt.

nou leuk dat je gereageerd hebt gezellig nu kunnen we lekker hier verder kletsen.
liefs ci lo...

o''ja ik heb geen sigaret meer aangeraakt sinds zaterdagnacht.
en ben het ook niet van plan het wel te doen.
ik denk er soms wel aan maar dan denk ik weer nee dat kan niet ik ben zwanger.

bij die anderen ging dat ook zo maar naar een tijdje denk je er niet meer aan dan ben je er echt vanaf en dan heb je de behoefte ook niet meer om het wel te doen geloof me.

stop ermee je kunt het je zult zien dat je er van af kunt blijven als je het een paar dagen volhoudt dan is de behoefte weg.
en vanaf 5 weken zwangerschap rookt de baby mee dus probeer echt te stoppen morgen.

heel veel liefs ci lo         doe je best...

Hoi!

Ja dat had ik inderdaad gelezen dat je vanaf de 5 weken er ook echt van af moet blijven.. Dan krijgt het kindje alles wat jij ook neemt/nuttigt.. Placenta word dan gemaakt?
Ik vind het zo bijzonder. Er groeit gewoon een klein mensje in mijn buik... hoezo buitenaards!!! haha Klinkt zo raar!

Net een heleboel rotzooi en troep naar de vuilstort gebracht.   We zijn druk bezig met de zolder.. Aan het plaffon zat alleen maar spaanplaten en daaronder glaswol.. En achter de schotten stond al onze troep wat er al staat sinds we hier wonen.. Kon dus ook wel weg..
Jemig.. mijn conditie is echt gehalveerd!! Ik stond er echt van te kijken... puf puf stond ik weer beneden..
Net alles dus heengebracht en mn ogen staan weer op half 7...pfff ben echt moe.
En ik moet nog boodschappen doen en nog de stad in... heb maar zin in 1 ding.. slapen! hahaha maargoed.. ik zal me er even over heen moeten zetten... later op de middag misschien weer even de ogen dicht. sssst
leuk even zo kletsen!

Tot later!

Groetjes
Isa

Hoi CI lo en anderen

Gefeliciteerd eerst maar natuurlijk.

hier even een berichtje van mij
net terug van vakentie en hopelijk ook ...
nog niet ongesteld in elk geval en licht misselijk, eigenlijk al 2 weken
Morgen testen.. Ben benieuwd maar eigenlijk weet ik het al...

groetjes

Klarie

hai klarie
jij stond ook bij ons op de nod lijst he van juli?
ik keek net even terug en zag 1e ronde 3e kindje
maar zag dus ook dat je nod de 23e was klopt dat?
heb je je verrekent of heb je een test die je eerder kunt doen?

in ieder geval hartstikke leuk dat je meekletst
en hopelijk gaan we straks samen in maart bevallen.
maar je zei dat je het al wist dat komt omdat je weet hoe het voelt omdat je nu al voor de 3e gaat.
ik wist het van me zelf ook wel omdat dit de 5e keer is dat ik zwanger ben maar op het laatst kneep ik hem wel een beetje omdat ik het ook tegen de meiden op het forum vertelde en toen dacht ik straks ben ik niet zwanger wat een afgang dan voor mij ik met mijn mooie ervaring maar gelukkig had ik het wel goed kon ook niet anders.

waar was je ook alweer op vakantie geweest dat weet ik nl niet meer en heb je het leuk gehad?
liefs ci lo...

Hi Ci lo
NOu, eigenlijk was mijn nod 16 juli, maar omdat het de eerste keer na de pil zou zijn heb ik er voor de zekerheid maar een weekje bij opgeteld.
mijn man wilde pas eind komende week testen, dan zouden we meer kans hebben op een positieve test...(mannenlogica?) bij de tweede hebben we nl eerst een negatieve test gehad en 2 dagen later een positieve.. en daar tussenin heb ik bij een dineetje  3 wijntjes gehad, dus hij wou alcoholmisbruik van mij voorkomen ;)
maar goed, ik voel me nu gewoon al twee weken een beetje misselijk, ben nog steeds niet ongesteld en dus weet ik wel hoe laat het is...net als bij de 2e zwangerschap en begin ook al last te krijgen van maagzuur! jij ook las ik. Das wel weer minder, bij de eerste had ik het zo erg dat ik op het laatst niets meer kon innemen (Zelfs geen water of mijn eigen speeksel) en ik kreeg er al last van! Bij de tweede was het minder erg maar ik maak altijd het grapje dat als ik last van maagzuur heb, ik waarschijnlijk weer zwanger ben!
NOu, morgenochtend testen en dat weten we het zeker!! Je hoort het nog wel, blijft toch spannend, ook al ben je er zelf nog zo zeker van!

groetjes KLarie

Terug
Bovenaan