He Ci Lo,
Hoe is ie??
Het weer word het nog niet beter op he in je vakantie... balen zeg!
Wanneer is de vakantie weer voorbij?
Volgende week schijnt het weer wat beter weer te worden... ZOMER!! haha pas op voor vlekjes in het gezicht he! .. moet ik iniedergeval wel.. Ben erg gevoelig voor pigment vlekken,
Hier gaat alles goed..Gisteren zijn we naar de ouders van mijn man gegaan om hun het grote nieuws te vertellen.. Ze waren helemaalvan slag.. haha de lieverds.. Ze hadden het nu nog niet verwacht.. wel enorm gehoopt! Mn schoonvader was helemaal still.. hij bleef mij maar aan kijken.. haha
Morgen komen mijn ouder hier... Zij waren op vakantie in Maastricht in de buurt van mijn broer en vriendin. Zij gaan trouwen in oktober dus ze vonden het wel zo leuk om daar nog even bij in de buurt te zijn.
Vorig weeken kregen zij een t-shirt in hun arm gedrukt.. "hoera we worden dit jaar 2x opa en oma!!"(mijn andere broer verwacht in september hun eerste kleine)..
Mijn a,s schoonzus is dus in februari uitgerekend.. Wij 23 maart... leuk leuk.. lekker dicht bij elkaar.
Maar ik kon mijn mond toen dus niet dicht houden en gezegt dat daar niet 2 maar 3 keer op hoorde te staan!.. Zij helemaal lachen! geweldig!! Was een erg leuk telefoontje! haha
Morgen komen mijn ouders hier dus op visite...ws zullen ze vol trots hun t-shirt laten zien.. de "3"staat al op hun te wachten. Wanneer ze hem aan zullen trekken plakken we die er dus even over de 2.. hahaha Eens kijken hoe lang zij stil zullen zijn! haha
We hebben er helemaal zin in.
Hoe gaat het met jouw stoppen met roken?? Hou je het nogsteeds goed vol??
Ik heb er wel iets moeite mee... vooral in de avond heb ik trek in een hijsje..
Maar overdag gaat het prima. 's avonds rook ik dus nog een een half sigaretje.. Vanaf maandag wil ik dit ook stoppen.. is niet goed voor de klein uk..
Verder voel ik me redelijk goed. Ik huppel inmiddels rond met een sportbh.. anders is het echt niet te houden.. En ben over het algemeen erg moe.. vooral na mn werk.. Ik wil eigenlijk niet gaan slapen.. maar meestal val ik dan gewoon in slaap op de bank. Maar wat ik het moeilijker er aan vind is dat de moeheid ook verergerd word doordat ik 'snachts niet goed slaap. Ik word om de 2 uur wakker omdat ik weer moet plassen.. koud stap ik daarna weer in bed.. leg nog een kwartier tot een half uur wakkeer en val weer in slaap tot de volgende plasronde... Inmiddels heb ik dus maar een dikke pyama aan zodat ik niet zo afkoel na de toilet..
De onzekerheid van zal het allemaal wel goed gaan, heb ik wat van me af gezet.. Gewoon genieten van het zwanger zijn.. Ik heb me voorgenomen om gewoon te denken.. Joepie ik ben zwanger... en niet Joepie we krijgen een kindje, ik word mamma... Dat vind ik weer net een stap te ver voor mezelf...
Nou ik ben erg benieuwd hoe het met jou gaat...
Was de dierentuin en het dolfinarum leuk??? En wanneer mag jij naar de verloskundige??
Ook zo'n zin in de echo??? aaaaaahhh ik kan niet wachten...
Nou doei doei!!!
veel liefs Isa