Hallo Meiden..
Klarie, leuk dat je even komt kijken, lijkt er wel erg op he dat je ook zwanger bent!! Nou je bent hier welkom hoor! Iedereen trouwens.. Bears.. ook voor jou!! Spannende dagen he!
Vanochtend opgestaan met een dipje... he voel me echt kwetsbaar en onzeker af en toe.. Het vliegt me dan gewoon aan..
Ik vind het zo lang duren voordat je eindelijk zekerheid krijgt dat alles goed lijkt. nog 4 weken en dan pas mogen we naar de verloskundige daarna gaan we 2 weken op vakantie en hopelijk hebben we dan dus een afspraak voor een echo.Nog 6 weken dus! Pffff hoe hou ik dat vol!!
Mn schoonzusje mocht bij 7 weken al hun eerste echo maken..wil ik ook!!! maar goed dat mag niet.. niet als alles normaal lijkt.
Het rare is dat als ik 'sochtends wakker word, ik me echt als van ouds voel.. Ik voel me fit, ben niet moe en het eerste uur geen pijnlijke borsten. Daarna beginnen ze wel weer gevoeliger te worden.. maar niet zoals 'savonds.
Ik vind het gewoon eng, zeker omdat we het goede nieuws nu aan de ouders en broers en zussen hebben verteld. Bang dat we ze weer moeten teleurstellen.. en dat we het eigenlijk veeel te vroeg hebben gezegt..
Vannacht ook eindelijk weer eens lekker geslapen.. alleen alweer vrieg wakker! grr ik wou lekker uitslapen zodat ik de hele dag een keer wakker kon blijven.. niet dus..
Oh bah... het liefst ga ik maandag naar de huisarts en vraag om een 7 weken echo..maar dat durf ik ook weer niet.. ik wil me niet aan stellen..
he bah.. help me met mn onzekerheid... is dit normaal?? of ben ik de enige die het lang vind duren voordat je zekerheid krijgt..
Liefs Isa