ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi,

Even spieken hoe het hier gaat. Hoop zo dat ik deze week ook hier kan gaan meekletsen maar ja nog even wachten met testen denk ik.

Hopelijk tot snel.

Debbie

Hallo Meiden..
Klarie, leuk dat je even komt kijken, lijkt er wel erg op he dat je ook zwanger bent!! Nou je bent hier welkom hoor! Iedereen trouwens.. Bears.. ook voor jou!! Spannende dagen he!

Vanochtend opgestaan met een dipje... he voel me echt kwetsbaar en onzeker af en toe.. Het vliegt me dan gewoon aan..
Ik vind het zo lang duren voordat je eindelijk zekerheid krijgt dat alles goed lijkt. nog 4 weken en dan pas mogen we naar de verloskundige daarna gaan we 2 weken op vakantie en hopelijk hebben we dan dus een afspraak voor een echo.Nog 6 weken dus! Pffff hoe hou ik dat vol!!
Mn schoonzusje mocht bij 7 weken al hun eerste echo maken..wil ik ook!!! maar goed dat mag niet.. niet als alles normaal lijkt.
Het rare is dat als ik 'sochtends wakker word, ik me echt als van ouds voel..   Ik voel me fit, ben niet moe en het eerste uur geen pijnlijke borsten. Daarna beginnen ze wel weer gevoeliger te worden.. maar niet zoals 'savonds.
Ik vind het gewoon eng, zeker omdat we het goede nieuws nu aan de ouders en broers en zussen hebben verteld. Bang dat we ze weer moeten teleurstellen.. en dat we het eigenlijk veeel te vroeg hebben gezegt..
Vannacht ook eindelijk weer eens lekker geslapen.. alleen alweer vrieg wakker! grr ik wou lekker uitslapen zodat ik de hele dag een keer wakker kon blijven.. niet dus..
Oh bah... het liefst ga ik maandag naar de huisarts en vraag om een 7 weken echo..maar dat durf ik ook weer niet.. ik wil me niet aan stellen..
he bah.. help me met mn onzekerheid... is dit normaal?? of ben ik de enige die het lang vind duren voordat je zekerheid krijgt..
Liefs Isa

hai isa
ik begrijp je helemaal
ik kan ook niet wachten ik heb de echo met 12 weken
maar we zullen wel moeten

ik had die miskraam met 10 wk + 5 dgn
de kans op een miskraam is de eerste 12 weken het grootst.

dus bij de 3e zwangerschap was ik helemaal verzenuwd en vroeg om een echo met 10 weken die kreeg ik op het ziekenhuis dus op dat moment helemaal blij  en de echo was goed maar naar die tijd dacht ik de vorige keer ging het fout bij 10 wk + 5 dgn en nu heb ik de echo al gehad ik wou er wel graag nog een met 12 weken maar dat mocht natuurlijk niet. hoefde ook achteraf niet want het is allemaal goed gegaan.
toen bij mijn 4e zwangerschap gewoon een echo ergens rond de 12 weken gehad.
en nu dus weer en als je die echo hebt gehad dan duurt het weer lang naar de tweede echo van 20 weken. ik zelf doe ook altijd een pretecho 3d dat is heel erg mooi.

maar ik kan me heel erg goed voorstellen hoe jij je voelt.
en stel dat het fout zou gaan dan wil je dat verdriet toch ook met je familie delen en dan komen ze er toch ook achter
zoiets moet je niet in je eentje verwerken daar moet je over praten en daarna zo snel mogelijk weer proberen zwanger te raken en als je dan zwanger bent is je verdriet over.
zo hebben wij dat ook gedaan.

maar lieve isa je moet positief denken
geniet toch gewoon van je zwangerschap
en niet aan een miskraam denken
ga alvast wat leuks kopen een kleinigheidje een paar babysokjes of zo
daar kikker je van op of een paar rompertjes dan krijg je zo weer de kriebels
en zul je behoorlijk stralen.
liefs ci lo dikke kus...

Hallo meiden.

Even heb ik meegeschreven in het Juni topic toen het niet raak was en we even op vakantie zijn geweest heb ik wel meegelezen, maar niet geschreven.
Nu na twee ronden zijn we zwanger van ons tweede kindje. We zijn uitgerekend 27. maart! Denk dat we volgende week vrijdag een de verloskundige kunnen bellen voor een afspraak en hoop de echo te mogen hebben voor september dan gaat mijn vriend een maand op oefening!

We hebben een zoontje die 6 augustus 1 jaar wordt. Het zal dus 20 maanden schelen! Verder ben ik een fulltime moeder en ben 23 jaar oud. ( net 24 als het andere kindje geboren mag worden) Mijn vriend is 31 jaar oud en we wonen in een leuk dorp!

Ik hoop dat ik met jullie mee kan kletsen!

Groetjes

Diarich

Beste Isa,

Ik voel mijzelf nu ook weer gewoon en soms vraag ik mijzelf af ben ik echt wel zwanger? Al met al hebben we er al 4   testen op zitten. Als ik nu 1 in huis had deed ik er nog 1! Zo onwerkelijk allemaal!

Wij hebben het verteld aan onze ouders en broers en goede vrienden ( zijn er een paar). Aan de ene kant denk ik als het fout zou mogen gaan wil ik ook graag dat zij voor ons kunnen zijn als het misgaat. Maar ook denk ik was het niet wat te vroeg? Wil ze ook idd niet teleurstellen!

En die onzekerheid die heb ik ook en zal het vast nog houden totdat we de kleine in onze armen mogen hebben. Dit had ik wel in iedergeval tijdens mijn eerste zwangerschap. Het hoort er allemaal bij zeggen ze.
Verder vind ik vervelend gevoel en te bedenken dat ik niks in de hand heb en niks kan plannen. Het gaat zoals het gaat!

Nou meid sterkte ermee!

hai diarich
leuk dat je meekletst
en je zoontje bijna 1 jaar leuk he.
en dan is hij volgend jaar niet meer alleen maar
dan heeft hij er een lief broertje of zusje erbij.
wil je weten wat het wordt?
en ik denk dat je wel een echo kunt krijgen voordat je man weggaat.
daar moet hij natuurlijk ook bij zijn.
liefs ci lo...

naam           leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk     datum echo     jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                                           1e             23 maart

diarich         23               2e              27 maart  

ik weet niet wat er met het schema is gebeurd maar hij was goed voor dat ik hem verzond. rara hoe kan dat?

hai klarie
hoe gaat het ben je nog niet ongie?
en wanneer wil je je nu testen?
wat een spannende week voor jou.
ik hoop dat je zwanger bent toi toi toi
liefs ci lo....

Terug
Bovenaan