Hallo meiden daar ben ik weer..
Gisteravond een lang bericht geschreven.. wou ik hem versturen, ging het mis.. Echt ik was enorm flauw en had daarna geen zin meer om mijn bericht opnieuw te schrijven.. pff
Dus vandaar gisteren geen bericht van mij..
Inmiddels gaat het allemaal wel weer, vanochtend alleen zo'n weeeig gevoel in mn onderbuik en ik dacht echt dat ik weer ongesteld zou worden ofzo.. Dit maakte me weer erg onzeker.. gut het is toch wat.. na dat ik voor de 3e keer er achter kwam dat er niets aan de hand was heb ik me er weer over heen gezet.. eenmaal thuis was ik weer bekaf dus weer even lekker de ogen dicht gedaan.. uurtje.. anders slaap ik vannacht weer niet.
Gisteren het grote nieuws aan mijn ouders verteld.. was erg leuk. Mijn vader die gaf me een dikke knuffel en was niet van plan om mij het eerste uur weer los te laten.. hij was erg ontroerd.. mijn moeder wist niet wat ze zag en stond er een half uur naar te kijken.. Nu worden we 3 keer opa en oma in 1 jaar!! haha dit heeft ze wel 100 keer herhaald ofzo! haha
Mijn oudste broer had mijn ouders vorige week namelijk verrast met een t-shirt voor hun waarop stond :hoera we worden dit jaar 2 keer opa/oma (mijn andere broer en vrouw verwachten in september hun eerste kindje)
Mijn ouders kwamen even bij ons om mijn nieuwe auto te bekijken en zouden het t-shirt dan ook even showen.. met een mooie truc hun eerst naar boven geleid en ondertussen heb ik dat t-shirt uit hun tas gepakt en een 3 op de 2 geplakt.. slim he! haha
Mijn moeder begon eerst aan de sticker te peuteren en dacht wat zit hier nou op.. daarna zag ze pas dat het een 3 was! haha
Nouja het was een leuke avond en ik ben erg blij dat mijn ouders het nu ook weten.
Het zusje van mijn man begon helemaal te huilen van blijdschap.. ze vond het zo mooi! haha Leuk om iedereen zo blij te zien.
Inmiddels weet ik ook hoe ik die 6 weken door kom..
a.s zaterdag mijn verjaardagsfeestje voor vrienden, die donderdag daarop ben ik echt jarig dus komt de familie,dan een weekje niets, daarna mag ik al naar de verloskundige, 2 weken vakantie overleef ik daarna ook wel en hopelijk hebben we dan de echo op 11 weken. SPANNEND!
Dus voor het planbord:
Isa: 27 jaar (31 juli jarig.. dan dus 28..), 23 maart uitgerekend, 13 augustus afspraak verloskundige, echo ???
Bears: Wat een spannende dag heb ik inderdaad meegemaakt, belachelijk dat die vrouw van de trouwjurk zo reageerde. Snap wel dat het balen voor hun is, maar ik denk dat het meer balen voor jouzelf is dat hij wat krapper zit.. Je vraagt toch geen geld terug of geeft hun toch nergens de schuld van.. tss beetje jammer.
Nog 3 weekjes dus en dan ga je trouwen... Spannend... heb je er zin in? Hoever ben je dan?? Ga je het 'savonds ook vertellen aan de gasten?
Klarie: Ik zag dat je negatief getest had.. ik snap het niet.. je was 3 dagen overtijd maar je NOD was pas een week later.. Je NOD is de dag dat je weer ongesteld moet worden.. dan kan je ook pas testen hoor.. Of begrijp ik het verkeerd..
Ci Lo: Hoe gaat ie bij jou?? Hoe voel je je?? Ik las het gedeelte op het zwanger worden forum.. niets van aantrekken! En knap van je dat je elke keer weer zo goed kan afvallen.. en dat je alles weer kwijt raakt.. Droom gewicht van mij wat jij weegt.. En je hebt 3 gezonder kinderen op de wereld gezet dus qua eetgedrag maakt het dus niets uit! Ik hoop dat ik alles er ook weer afkrijg als ik bevallen ben. (oei wat klinkt dat raar.. haha is nog zo ver weg... )
Ik ben wel het typje dat me druk maakt over gewicht enzo.. Ik ben zelf niet slank maar ook niet dik ofzo.. gewoon normaal maar wel een strak lichaam door het vele sporten wat ik voorheen deed. Maar goed.. ik baal nu al dat ik een vetrolletje krijg..
Voor de positieve test was ik ook alweer druk bezig met dat vetrandje er af te krijgen, maar lukte maar niet.. Is nu 3 weken geleden.. Niet zo raar dus, want nu ben ik zwanger en het schijnt dat je dan ook niet kan afvallen. minder goed iniedergeval.
We zullen zien, moet ik ook maar niet teveel mee bezig zijn. Gewoon daarna alles weer kwijt raken! Moet je me tzt maar even vertellen hoe die dieten gaan hoor! haha
Nou meiden.. ik hoop dat ik het bericht nu wel kan posten... ik copieer hem maar even voor de zekerheid...
Doei doei!!
Veel liefs Isa