ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi Ci lo
Ik krijg een brief thuisgestuurd en dan moet ik een afspraak maken voor de laatste week van augustus. Dus dat weet ik van de week wel! ik/ wij willen niet weten wat het geslacht is.
Ik vind het echt nog wel onwerkelijk, vandaag met mijn man zo'n heel klein babypakje gekocht! Hoe vinden jouw kinderen het, dat ze er een broertje of zusje bijkrijgen? En hoe voel je je?

Leuk idee om te verhuizen!

groetjes dinah

hai dinah
mijn kids vinden het leuk
super leuk
de oudste had al zo lang gezeurt om een broertje
nu maar hopen dat het dan ook een jongetje wordt voor hem
en voor ons is het ook  wel leuk 2 jongens 2 meisjes
maar gezondheid is natuurlijk het belangrijkste

verder met mij gaat alles goed

dat je niet wilt weten wat het wordt   zet ik op het schema bij maart ok
dan babbelen we daar wel verder
liefs ci lo...

Hallo meiden!
Graag wil ik me bij jullie aansluiten, als het mag! Ik ben ook zwanger, van ons eerste kindje, nu 5 weken! Dat betekent dat ik op 1 april ben uitgerekend en laat dat nou net de dag zijn dat mijn moeder (oma dus) jarig is!!
Ik vind het ontzettend spannend allemaal en het is heerlijk om jullie verhalen te lezen omdat veel dingen  herkenbaar zijn.
Ik zal me even kort voorstellen: ik ben Ilse, vorige week 27 geworden en in juni getrouwd en nu (al!) zwanger ! Ook ik heb last van vlagen van enorme onzekerheid en vind het fijn dat ik dat nu met jullie kan delen!
Groetjes,
Ilse

Ha ilse,

gefeliciteerd tuurlijk kun je mee kletsen alleen zijn wij verhuist naar de maart en april forum.
Klik links in beeld forum aan en dan zwanger zijn en dan helemaal beneden vind je de mama's van maart en april.
tot daar succes.

liefs Nina

Terug
Bovenaan