ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug                     weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                

he isa
waar ben jij dan vandaag of moest je werken
er is vandaag niets te doen op het forum
ook niet op het juli lijstje
ik ben al begonnen met eten koken
want mijn man gaat vanavond ergens heen
kipdrumsticks met witte rijst en sla lekker fris
eigenlijk wou ik er krieltjes met appelmoes bij doen maar
dan moest ik vandaag naar de winkel voor de krieltjes en daar had ik geen zin in
dus rijst erbij ach dat kan toch ook ik maak me niet te druk met dit weer
nou ik hoor het wel wat jij vandaag hebt gedaan
liefs ci lo...

Hoi meiden,

PFF wat is het warm buiten! vandaag ha gebeld en verloskundige, had ik net een afspraak en alles staan bellen ze op dat het toch buiten het gebied valt! Maar de andere verloskundige belt vanmiddag nog terug! Spannend! Voel me niet echt zwanger zeg maar...vorige week voelde ik van alles, nu ff niet! Hebben jullie dat ook? Het gaat wel steeds door mijn hoofd, maar het besef is er nog maar half.
Ik weet nog niet wanneer we het onze ouders gaan vertellen, als ik echt pas 2,5 week zwanger ben wil ik nog wel even wachten, maar vind het wel heeel moeilijk om voor me te houden!! Ik wil ze eigenlijk bij mij thuis uitnodigen ( met een smoesje, alleen moet ik die ook nog verzinnen) en ze dan een slab ofzo geven, weet iemand nog een leuke tekst voor erop? Of een gedichtje ofzo?
Hooe hebben jullie het verteld?

Ha Ci lo

Bij deze verloskundige krijg je meestal al met 8 wkn een echo maakt mij niet uit  Dan weet je in ieder geval dat het goed is en dat er wat zit.
Het is vandaag zeker rustig komt door de hitte denk ik.

liefs wijnie

verloskundige heeft net gebeld, hen 22 september een afspraak en eind augustus een echo.
Durrt echt nog heel lang! Ze gaat uit dat ik vanaf 10 juli zwanger ben, dus amper 3 weken. Zij vind het ook een bijzondere situatie, zwangerschap en menstruatie gaat niet samen, en een eisprong een week na menstruatie en daarop die week gelijk een positieve test is ook vrij uitzonderlijk!Dus echt ingewikkeld!  had gehoopt dat ik de onzekerheid een beetje kwijt zou zijn, maar ben nu alleen maar bang dat het dan niet goed is ofzo...( heb ook wel 3x gevraagd of ik wel echt zwanger ben, dat zo'n test niet iets anders aangeeft ofzo) ze kunnen dan op de echo pas zien hoe ver ik ben, dus dat wordt echt afwachten!

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                  

wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug                     weet ik nog niet

brasilg          25                 1e        
  14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                
22 sep           eind aug

hai dinah
nou ik heb de datums erbij gezet
maar waarom heb je geen exacte datum voor de echo die moet je dan toch ook
hebben anders weet je toch niet wanneer je er moet zijn en eind aug is het zo hoor
liefs ci lo...
o ja wil jij weten wat het wordt een jongen of een meisje bedoel ik dus

hai meiden
ik zag net dat er een mamas maart 2009 eindelijk is
ik zat te denken
laten we verhuizen
dan zijn we met meer meiden
het lijkt me wel leuk dat de meiden die we nu hebben maar in april zijn uitgeteld
wel bij ons blijven als ze dat willen
aangezien we nu al een groepje zijn
ik zat te denken om het de zelfde titel te geven
nou ik ga er mee aan de gang en laat het jullie weten als het zover is
liefs ci lo...

hai meiden
nou het is gelukt
we staan nu op maart mamas 2009
met de zelfde titel als deze lekker makkelijk dus
ik hoop dat jullie allemaal meegaan ook de meiden die in april zijn uitgerekend
we zijn nu toch een groepje
maar als we daar heen verhuizen denk ik dat we meer te kletsen hebben