ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai wijnie
als je 23 juni ongie was inplaats van 22 wat ik dus dacht dan ben je dus 1 dag later
dus niet 29 maar 30 maart
jij bent dan 30 maart uitgerekend

links op het scherm die blauwe balk van jonge gezinnen
daar staat als 2 des zwanger dat klik je aan en daar kun je ook berekenen wanneer
je uitgeteld bent.
nou we horen het wel als je morgen de vk hebt gebeld
ik denk dus 30 maart 2009!!!

hai isa
lekker dat je vandaag een rust dag hebt
dat heb ik haast nooit
gelukkig hebben de kids nog 2 weken vakantie
want die heb ik ook echt wel nodig
ik ben nu zo moe van die drukke dag
toen we terug kwamen hebben we nog pizzas gehaald en thuis opgegeten
geen zin om te zitten bij de pizzeria het was al heel erg laat
na de pizza hebben we nog een stuk gefietst met de kids
en nu ben ik helemaal kapot bah
echt super moe
dus ik ga zo lekker na bed
weltrusten meiden tot morgen
liefs ci lo...

Hoi meiden,

Hier kan ik nu ook meekletsen!Voor degenen die mij nog niet kennen; ik  ben dinah, 22 jaar, 1e kindje, waarschijnlijk 2 weken zwanger en dan uitgerekend op 16 april. Maar dat is een heel ingewikkeld en lang verhaal! hahaha. Ik ga morgen de huisarts/ vk bellen en misschien dat ik dan binnenkort meer weet!
Ik voel me wel echt zwanger, moe ( val steeds als een blok in slaap) nog steeds raar gevoel in buik, veranderende eetlust enz, heel gaaf!
Wel heeel onzeker, vooral die eerste weken! Bij hoeveel weken zwangerschap kom je ongeveer bij de vk terrecht?? EN kun je daar rechtstreeks heen bellen of moet dat via de huisarts?

nog even een vraagje, weet iemand waar ik rompertjes/ slabben/ shirtjes kan bestellen met een tekst erop?

ha Annoniem,

Gefeliciteerd,

Ik heb net de verloskundige gebeld en moet er 25 augustus heen
En ik heb de huisarts ook gebeld!!!

Ik heb mini t-shirts besteld bij www.funprints.nl met
Hoera wij worden opa en oma en bij simplycolors een t-shirt met naam voor mijn nichtje en achter op Neefje?? of Nichtje???

Ik ben eigelijk nog helemaal niet moe maar mischien komt dat nog wel.
heb wel elke keer van die ongesteldheids gevoel in mijn buik best eng

liefs Wijnie

Ha Ci lo,

Het klopt wat je hebt op gezocht alleen is dat bij een regelmatige cyclis en ik ben van 31 dagen uitgegaan en dan zeggen ze dat ik 2 april ben uitgerekend maar ik wacht wel tot 25 aug dan moet ik naar de VK heb net gebeld wat een heerlijk gevoel zeg.
Mijn man denkt dat de kleine ook nog wel eens 24 maart geboren kan worden dat is de datum dat onze overleden vriend jarig was. hij is volgende maand 1 jaar overleden zou wel heeeeel speciaal zijn.

heb me net ook aangemeld bij moeders voor moeders en ze nemen volgende week contact met mij op ooooh wat is dit toch leuk  als je met die mensen beld en ze feliceteren  je dan krijg ik allemaal kriebels want ik kan het eigelijk nog niet geloven dat ik zwanger ben.
Wil het wel van de daken schreeuwen maar we moeten nog wachten op de mini t-shirts die we voor opa en oma hebben besteld.

liefs wijnie

naam           leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk     datum echo     jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug                       weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart              24 juli                 24 juli                     wil ik wel weten

Wijnie       27               1e             2 april            25 aug          25aug             wil ik niet weten  

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug                       weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                     wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                   25 aug             25 aug                 wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                

hallo dinah
ik had je al gefeliciteerd op het andere forum
maar als nog gefeliciteerd
en welkom leuk dat je nu bij ons bent
maar wat een gedoe met die berekeningen van jou ik denk dat je al zwanger was
maar als je dit allemaal aan de vk uitlegt mag je misschien wel eerder een echo

en de vk kun je zo bellen rechtstreeks
en de ha moet je ook even bellen en doorgeven daar hoef je niet perse naar toe
en de apotheek even doorgeven die houden dan alles in de gaten wat jou voor geschreven wordt als je een keer wat hebt en tijdens de borstvoeding houden ze het ook in de gaten.

hai wijnie
ja leuk he al dat geregel
krijg je nu ook gelijk de echo dan
want dat is wel heel erg vroeg
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan