ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Vind het zelf ook best vreemd hoor, maar ja, het feit ligt er wel dat ik 21 juli een innestelingsbloeding heb gehad, dat is dan wel weer laat als ik al vanaf 24 juni oid zwanger ben ( toen was mijn vorige eisprong) alloewel het wel bruin ( oud) bloed was. ik weet het ok niet meer, misschien dat ik de vk nog eens bel of ik eerder een echo mag laten maken ( of heeft dat geen zin?) ik houd jullie op de hoogte!
Wel ben ik verschrikkelijk moe, en heel raar gevoel in mijn benen ( weet niet of dat al kan als je nog maar zo kort zwanger bent?) en jij ci lo, heb jij veel kwaaltjes?

hai dinah
mijn kwaaltjes waren in het begin veel erger als nu apart he
nu ben ik vooral moe en nog wel boeren laten
ik had gister ook wel weer last van mijn borsten en met douchen
zijn ze ook gevoelig
maar ik denk dat ik nu niet meer zo veel op let omdat je nu die rust het omdat je zeker weet dat je zwanger bent
voor mijn nod lette ik overal op nu niet meer

je kunt altijd vragen of de echo eerder mag maar ik denk het niet
of je moet heel erg gaan zeuren haahahahaha
dat wat hun gezegd hebben daar hebben hun een bepaald beeld bij
en daar wijken ze niet gauw vanaf
maar goed je weet maar nooit
liefs ci lo...     ik zeg altijd nee heb je ja kun je krijgen.

Hoi Ci Lo....
Daar ben ik weer een keer! haha
Neeh hoor niets aan de hand.. alleen ben ik gewoon ontzettend moe de laatste dagen.. pfff heb echt geen puf meer om ook mmar iets te doen hier in huis of buitens huis..
Afgelopen vrijdag en zaterdag denk ik iets teveel van mezelf verwacht.. zondag voelde ik me ook best goed waardoor ik zelfs twijfelde of alles nog wel goed was. Nou maandag kreeg ik weer even het bewijs hoor... (vandaag ook..) Ik ging Zondag tegen een uurtje of elf slapen, volgende dag weer om 6 uur op.. Normaal gesproken ben ik dan bij het opstaan ook nog wel moe.. maar deze keer... sjonge jonge.. die ogen wilden gewoon niet open!!! Heb het wel volgehouden op het werk (had ook geen keus want ik reed mee met collega) maar oh oh oh.. 16.00 uur thuis.. plof op de bank en niets wou meer.. totall loss heet dat volgens mij.. ik was een grote zeem! Ik ben dus ook om 20.00 op bed gegaan nadat ik op de eens of andere manier wel eten naar binnen heb gekregen. paracetamolletje (nu maar 500 mg ipv 1000) tegen de inmiddels opgetreden hoofdpijn en boem weg was ik... diep diep diep in slaap.. ben vanmorgen om 6 uur wakker geworden van de wekken.. (wederom dagdienst..) en ik voel me nu iets beter, alhoewel ik nogsteeds echt moe ben na mn werk... ogen die branden... duizelig.. enzv enzv... Ik moet echt rustig aan doen en even streng zijn voor mijzelf als ik een dagdienst heb,, 22.00 uur slapen... niet later!
Op deze klacht na zijn eigenlijk verder alle andere klachten op de achtergrond aanwezig.. borsten... ja gevoelloos zijn ze niet, honger.. ja maar ik hou het vol door regelmatig kleine beetjes te eten.. want op de normale tijden krijg ik niet veel naar binnen.. ben snel vol.
Morgen nog 2 week CI Lo dan mogen we eindelijk naar de verloskundige.. Ik heb mn schoonzusje even gevraagt of ze daar ook bij 7 weken al naar het hartje willen luisteren.. maar dit schijnt alleen op indicatie te zijn, want het schijnt niet goed te zijn voor het kindje die stralen of zo... ik weet het ook niet..
Ik denk dat ik gewoon tot de echo wachtt... stel dat ik niets hoor.. maak ik me nog meer zorgen.. Zolang ik moe blijf en mn borsten ook nog zo blijven voelen, gaan we er gewoon maar vanuit dat alles goed is.. geen bloed... dan is alles goed! haha leuk motto!!
Bij jou verder alles goed Ci Lo??? Nog weg geweest de afgelopen dagen?? Hoe is het met je moeder? Nog iets uitgepraat??
Ga nu even alle berichten lezen die ik allemaal gemist heb,,
Moest trouwens wel even zoeken hoor naar dit forum.,. maar ik heb jullie gevonden!!

Veel liefs Isa

hai isa
ik maakte me al zorgen om je
nou ik praat een ander keer wat uitgebreider
want ik voel me nu ziek griep denk ik
dus ik ga nu liggen op de bank spreek je morgen ok
liefs ci lo...

quote: ci lo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2008 19:28:04'));

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

plien                41                3e                15 maart          25  aug echo 1 sep vt                            

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug                     weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep           eind aug

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug                     weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep           eind aug

plien               41                   3e            15 maart               1 sep               25 aug

Terug
Bovenaan